Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední - 11. kapitola

ashley - teen vogue


Poslední - 11. kapitolaPoslední den se blíží. Jaké budou její reakce na Embryho slova? A kdo je Tala?

Poslední - 11. kapitola

Naděje na zítřky?

 

„A ty ses otiskl do mě?!"

„Ale já si to nevybral! Já nechtěl, já... se moc omlouvám..." vyklopil nakonec.
„Nech toho, to spíš já bych se měla omluvit. Já odjakživa žila mimo společnost, a teď nevím, jak mám reagovat."

Něco se ve mně zlomilo. Všechen smutek, který jsem v sobě držela, se najednou dostával na povrch. Najednou mi slzy tekly proudem a s každým vzlykem se slzy odlepily z mých tváří a padaly dolů do moře. Embry mě přitáhl blíž a začal mě hladit po vlasech, kolébal mě jako malé dítě a šeptal mi pevným hlasem, že bude líp. Musel však vědět, že zítra jistě všichni zemřeme.
Po několika minutách jsem přestala vzlykat, ale on mě nepustil. Přes pocit zoufalství a beznaděje se pomalu rozlévalo příjemné teplo. Uvědomila jsem si, že mi není nepříjemné, že mě objímá. Nešťastně jsem si připomněla, že pro nás po zítřku už asi žádné příště nebude. Bylo mi tolik líto, že se ten příjemný pocit objevil až teď. Hodlala jsem si ho užít.

„Víš, já tě mám taky docela ráda, vlku...," zašeptala jsem po chvíli.
„Doufal jsem v to... Jsi skvělá, Talo...," odpověděl.
„Cože?"
„Promiň," zalykal se. „Já... párkrát jsem přemýšlel nad jménem pro tebe, nechtěl jsem na tebe volat jen tak a ty jsi nevypadala, že bys nějaké hledala. Já se omlou..."
„Neomlouvej se," usmála jsem se. Byl tak milý... „A proč jsi mi vybral zrovna tohle jméno?"
Červenal se: „No, já... Není to moc originální. Nelíbilo se mi žádné klasické jméno, a tak jsem bezděčně překládal slovo vlčice do různých jazyků. Vyhrál jeden z indiánských jazyků... Není nic moc - "
„Nech toho, mně se líbí..." přerušila jsem ho.

Po dlouhé době jsem cítila, že někam patřím. Patřím sem. Patřím k němu. Vlk a vlčice...

 

Vlčí tlapy pravidelně dopadaly na lesní půdu. Mezi větvemi stromů problikávalo tlumené světlo. I když to byl sen, postřehla v něm změny. Předtím se vždy odehrával v noci, za úplňku a běh byl nepravidelný, byl to zběsilý úprk před pronásledovateli. Tu příjemnou změnu ocenila. Pravidelné výdechy, údery srdce, dusot tlap... Zakřupala větvička a z křoví vyskočil další vlk. Běželi bok po boku. Proplétali se mezi stromy, přeskakovali kameny a potůčky. Krajina se pomalu měnila. Přešla z jednotvárné snové krajiny do krajiny známé... Vlk a vlčice prudce zabočili na útes, posadili se na jeho okraji a jejich srst zajiskřila v zapadajícím slunci.

Probouzela jsem se šťastná, poprvé za velmi dlouhou dobu. Po pár vteřinách se mi špatná nálada vrátila. Dnes si pro mě přijdou. Možná, že kdybych se vzdala dobrovolně, nechali by ty ostatní na pokoji. Těžko... Zavrhla jsem tu možnost. I kdyby tisíckrát slíbili, že pokud se dobrovolně vzdá, nechají její přátele na pokoji, zabili by mě a potom i je...
Matně jsem si uvědomila, že vlastně nevím, kde jsem. Ležela jsem na nafukovací matraci přikrytá tenkou dekou. Do malé budovy dopadalo špinavým oknem tlumené světlo. Byl tu cítit benzín a rez. Když jsem se podívala pořádně, viděla jsem siluetu motorky. Vstala jsem a otevřela dvoukřídlá vrata. Sluneční paprsky dopadaly do garáže. Musela jsem tam na útesu usnout. Embry mě sem asi donesl...

Na stéblech trávy se třpytila rosa. Tenhle den je moc krásný na umírání. Všechno se ve mně začalo bouřit. Teprve teď jsem začala být šťastná a dnes to mám ztratit?! Budu bojovat! Nenechám si vzít své štěstí.

Začala jsem být opravdu vzteklá a ucítila jsem chvění okolo páteře a oči se mi začaly kalit.
Byla jsem sama ze sebe zděšená. Co se to děje?

 


 

Tuhle, ač krátkou kapitolku, bych chtěla věnovat osobě, která vlastně nevědomky zasloužila o její vznik. Její komentáře u každé předešlé kapitoly mi byly inspirací. Tou osobou je WereVampira.

 


 

Předchozí x Následující

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!