Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Posadnutosť - 1. časť

Jackson


Posadnutosť - 1. časťPo prečítaní poviedky Zamilovaný lovec som mala dojem, akoby som čítala vlastnú poviedku. Moja poviedka je jej síce dosť podobná, ale aj tak vás prosím o prečítanie a o komentáre. p.s. Poviedka bola zverejnená ešte začiatkom roka 2009, takže rozhodne nejde o kópiu.

dej: Štokholmský syndróm? Vrah zamilovaný do svojej obeti? Aj to sa môže stať! Veď život je plný prekvapení!


1. časť

Pomaly som sa otočila. Pokojne stál u zadného východu, ruke diaľkové ovládanie. Dlho sme sa na seba dívali.

„Odpusť mi, ale musel som docieliť, aby si prišla sama. Je lepšie, keď do toho nezaťahujeme ostatných.“

Jeho hlas znel nervózne, oči mu behali sem a tam. Nakoniec sa na mňa pozrel a začal si ma premeriavať znaleckým okom. Bola som z jeho pohľadu nervózna, pretože som sa cítila ako pod rendgenom. Akoby som bola tovarom na trhu.

„Si to najkrajšie, čo som za svojich 300 rokov videl,“ povedal a začal okolo mňa krúžiť ako sup.

Začala som sa cítiť čoraz nepríjemnejšie.

„Čo odo mňa chceš?“ spýtala som sa chvejúc sa strachom.

V sekunde stál pri mne, jeho ľadové prsty zvierali moje paže ako kliešte.

„Teba! Len teba!“ zvolal dychtivo a obrátil ma čelom k sebe.

„Nerozumiem...,“ povedala som so slzami na krajíčku.

„Čomu nerozumieš? Chcem teba! Iba teba! Túžim po tebe od prvej chvíle, čo som ťa zazrel na mýtine. Nemôžem ťa dostať z hlavy! Akoby si mi učarovala!“

Jeho tvár bola len pár centimetrov od mojej. Jeho červené oči niesli nádych šialenosti. Nerozumela som jeho rečiam. Myslela som, že ma bude chcieť zabiť, ale teraz som mu nerozumela.

Snažila som sa odtiahnuť, ale nedovolil mi to. Bol príliš silný.

„Nechaj ma!“ vykríkla som v zúfalej, ale hlavne zbytočnej stane o vyslobodenie.

„Nie!!“ skríkol a zúrivosti ma hodil o protiľahlú stenu. Tvrdo som narazila a udrela si hlavu o rúru radiátora.

„Au!“ vzdychla som a chytila si boľavé miesto.

Dúfala som, že som si nerozbila hlavu. Krvácať v prítomnosti hladného a hlavne červeno-okého upíra by nebol zrejme najlepší nápad. Našťastie som žiadnu krv nevidela ani nezacítila (vďaka bohu za moju čudnú schopnosť). James bol okamžite pri mne.

„Prepáč! Bože, to som nechcel,“ povedal ľútostivo a sadol si ku mne. „Si v poriadku?“ povedal starostlivo a pohladil ma po vlasoch.

Šokovane som sa na neho pozrela a nechala sa hladil. Jeho ľadová ruka robila dobre mojej opuchnutej hlave.

Takto sme sedeli niekoľko minút bez jediného slova.

„Vieš,“ začal. „keď som stretol Victoriu, myslel som si, že som stretol lásku svojho života...,“  zarazil sa a pozrel na mňa.

„Pardón, lásku svojej existencie,“ dodal a pokračoval. „A potom,“ urobil dramatickú prestávku, „ som stretol teba. A už mi na ničom nezáležalo.“

Nechápavo som naň pozrela.

„Uvidel som ťa a všetko, čo som cítil k Victorii, bolo preč,“ dodal.

Stále som naňho pozerala s nechápavým výrazom na tvári. Samozrejme mu to neunikla.

„Čomu nerozumieš, Bella?“ povedal a vzal moju tvár do rúk. „Milujem ťa.“

Pozerala som naňho, akoby vravel po japonsky.

„Čo?" spýtala som sa v domnení, že som mu zle rozumela.

„Počuješ dobre. Ľúbim ťa. Od prvej chvíle, ako som ťa uvidel. Myslím na teba každú minútu, každú sekundu!" povedal dychtivo snažiac sa ma presvedčiť o svojej pravde.

Opäť ma schmatol za boľavé ramená. Sykla som od bolesti, ale on si to nevšimol.

„Zostaň so mnou, Bella! Postarám sa o teba. Prinesiem ti, čo budeš chcieť," povedal a jeho ruky drvili moje paže.

Zrejme si neuvedomoval, že mi spôsobuje bolesť.

koniec 1. časti

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Posadnutosť - 1. časť:

 1
1. Kačka
24.09.2011 [18:53]

Zajímavý začátek Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!