Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne - 35. Kapitola


Polibkem všechno začne - 35. KapitolaJe tady new kapitolka, která se překvapivě rychle napsala. Doufám, že se vám všem bude líbit, doufám, že s tím dítětem to nevezmete tolik vážně =)

35. Kapitolka

„Není to tak jak si myslíte.“ Snažila jsem se nějak vymluvit, ale věděla jsem že je to tak jak si myslí. Přála jsem si aby ty měsíce se nikdy nestali, abychom dělali že je všechno v nejlepším pořádku.

„Všichni máme skvělí zrak, jsme upíři a ne slepci.“ Zasyčela Kate, čekala jsem jenom na to co se stane.

***

„Kate uklidni se, jsou vánoce.“ Pověděl s autoritou Carlisle. Kate se po něm hnusně otočila a zamračila.

„Je člověk, je to pro nás přirozené.“ To říká v době plném vegetariánů? Může se upír bouchnout do hlavy? Nejspíš ano, protože by něco takového neřekla.

„Fajn, ale nebudu jí dávat žádný dárek.“ Zasyčela a vypařila se do druhého patra, chvíli jsem zůstala s ostatníma dole. Všichni se na nás s Edwardem tak divně dívali, doufala jsem že si nemyslí něco co není pravda. Samozřejmě nás našli ve stavu… ne zrovna ideálním ale stejně, nic to nebylo, bohužel. Ted je celý dům plný upírů kteří nás slyší, nemůžu ani kýchnout aby to někdo neslyšel. Emmet se mě snažil nalákat na nějakou pohádku, bohužel mě Alice vytáhla do patra se převléct.

„Alice, zůstanu v tomhle.“ Snažila jsem se ji po několikáté přemluvit, bohužel mě vůbec neposlouchala. Jako kdyby byla v nějakém jiném světě.

„Nechceš být nádherná? Edward ti tu pusu potom dá, neboj.“ Řekla a postavila mě před velkou skříň, podle toho jaký jsem předtím viděla šatník, byl nejspíš Rose.

„Ale já a Edward spolu nic nemáme, to je snad jasné ne? Má Kate.“ To poslední slovo jsem zašeptala, i když mě každý slyšel.

„Nikdy spolu nebyli víš? A ted si pojď něco vybrat.“ Prý pojd, samozřejmě našla v šatníku nádherný červený šaty, nejprve chtěla modré ale to jsem jí rozmluvila. Jsou vánoce, ty jsou červený. Po další hodině malovaní a upravování mě s Rose pustili. Zrovna co jsem otevřela dveře na chodbu jsem to ucítila, nádhernou vůni která se linula celý domem. Šla jsem po té vůni, došla jsem až do kuchyně. A stole leželi vanilkové rohlíčky. Vzala jsem si jeden a snědla, byl přímo dokonalý. Byl strašně dobrý, proto jsem si vzala další a další.

„Bello! Nech něco ke stromečku!“ Napomenula mě Esmé, opravdu mě připomínala ted moji mámu, jako kdybych slyšela právě ji.

„Ale vždyť je to tak dobrý, nemůžu za to.“ Snažila jsem se obhájit, protože to také byla pravda.

„Emmete už je tady!“Zakřičela, věděla jsem že to nebude nic dobrého. Za chvilku co to zakřičela se v kuchyni objevil Emmet, na tváři měl úsměv.

„Co chceš udělat?“ Zeptala jsem se ho nedůvěřivě, jeho úsměv se snad ještě víc rozšířil. Myslela jsem si že to nemůže být ani možný, ale bylo.

„Budeme zpívat koledy.“ Vzal mě do náručí a položil mě až v obýváku, pustil televizi kde rovna hrály vánoční písničky.

„Já teda rozhodně ne.“ Snažila jsem se utéct ale nevyšlo to, byly pořád před se rychlejší.

We wish you a merry Christmas

We wish you a merry Christmas

We wish you a merry Christmas

And a happy New Year

Glad tidings we bring

To you and your kin

Glad tidings for Christmas

And a happy New Year

 

We want some milk and cookies

We want some milk and cookies

We want some milk and cookies

Please bring it right here

Glad tidings we bring

To you and your kin

Glad tidings for Christmas

And a happy New Year.

 

Emmet se v tom zpívání přímo vyžíval, strašně se smál. Snažila jsem se tedy také trochu zpívat, ale moc slavné to nebylo. Potom přišla Alice která měla svoje vlastní sólo.

 

We won't go until we get some

We won't go until we get some

We won't go until we get some

So bring it out here

Glad tidings we bring

To you and your kin

Glad tidings for Christmas

And a happy New Year.

 

Potom nám zbýval jenom kousek který jsme zazpívali opravdu všichni, připojil se i Edward a Esmé s Calislem. Sice jsem to od nich nečekala, zapomněla jsem na… Kate, jasně. Ta se k nám nepřipojila, ani nevím kde zůstala. Ale nevadilo mi to.

 

We wish you a Merry Christmas

We wish you a Merry Christmas

We wish you a Merry Christmas

And a happy New Year

Glad tidings we bring

To you and your kin

Glad tidings for Christmas

And a happy New Year.

 

Písnička skončila a já jsem si oddechla, doufám že to skončí a pro tento rok mám odzpíváno. Emmet by mě mohl samozřejmě lehko donutit, což by doufám neudělal. Do ted mi to nedošlo, ale neměla jsem sebou žádný dárky.

„Sakra! Sakra! Sakra!“ Zakřičela jsem přes celý dům, jak jsem na něco takového mohla zapomenout. Chtěla jsem si dát facku, to se může stát jednom mě.

„Bells? Co se stalo?“ Zeptal se Edward, nějak jsem nevnímala jeho přítomnost až do tedka. Zvláštní.

„Myslíte že mají v nějakém obchodě otevřené?“

„Určitě, proč?“ Zeptala se mě Esmé, všichni na mě nechápavě koukali.

„Zapomněla jsem tam dárky, nepřivezla jsem je sebou. Jsem tak hloupá.“ Začala jsem si nadávat, tak důležitá věc.

„Potřebuji auto a obchod.“

 

Edward si mě otočil směrem k němu a díval se mi do očí, jestli chtěl abych se uklidnila povedlo se mu to.

„Nepotřebujeme žádné dárky, jediný dárek je že jsi tady s námi.“

„To není dárek, možná akorát překážím.“ Najedou mě napadlo že mě tady možná nechtějí, ale to by byla spíš blbost. Proč by pro mě jinak Rose jezdila…

„Bells, ty nikdy, nikdy nepřekážíš.“ Řekli všichni dohromady a objali jsme se, najednou jsem uslyšela ale něčí hlas s dálky.

„Samozřejmě že překážíš, jsi ubohý, bezvýznamný a křehký člověk.“ Začala Kate, tohle se mi ale nechtělo poslouchat.

„Možná tohle všechno jsem, ale je to moje výhoda. Edward se o mě zajímá, o tebe ne. Miluje mě, tebe ne. Dokáži mu dát dítě.“ Tím posledním jsem si nebyla jistá, ale ona se to nedozví.

„Dítě? Há, ten by s tebou žádný děcko nechtěl a ani tě nemiluje, nikdy jsi se neměla vrátit.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne - 35. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!