Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne 27 - Tam kde to miluji

JacksonKEC


Polibkem všechno začne 27 - Tam kde to milujiTakže je tady další dílek, tentokrát jsem si pospíšila =D možná to bude tím že mě chcete zabít =D ale tímhle dílkem si vás snad udobřím.

Můj pohled:

Isabella se stále pokoušela na něco přít, zkoušela si uspořádat myšlenky. Věděla že jedině jeho miluje, chlapce který ji změnil život, ten který jí právě nevěří. Nemůže se ale ničemu divit, řekla že miluje jiného, spletla si jména, to jí nejspíš změní celý život.

Vzpomínala na chvíle sním, kdy se poprvé uviděly, první polibek, když se seznámila s jeho rodinou, když řekl že ho miluje, když se ho bála, je upír, ale také láska jejího života.

Rozhodla se že to takhle nenechá, nechtěla skončit takhle, věděla že na něho nikdy nezapomene a bude bojovat.

 

Dodala si odvahu, oblékla se do něčeho pohodlného a šla za Alecem, věděla že tady nemá co dělat.

 

Edward:

Když Bella řekla že ho miluje… něco ve mně umřelo, moje srdce. Byla to strašná rána, bylo vidět že jí to jenom ujelo, ale to je to hlavní ne? Kdyby si dávala pozor řekla by moje jméno, ale její srdce to cítí jinak, její srdce je u toho upíra.

Nechtěl jsem se vracet domu, nemohl bych to slyšet, všechny ty jejich myšlenky. Rozhodl jsem se odjet, tak kde mě nikdo nebude hledat.

 

Bella:

Když jsem vešla do Alecova pokoje bylo všechno ještě horší, nevím čím to bylo. Cítila jsem tady vůni, tu upíří nádhernou vůni, ale ani malinko se nemohla rovnat té Edwardové.

Alec seděl na posteli a hrál na kytaru. Nevěděla jsem že to umí, ale upíři vážně umí snad cokoliv, i když na to mají celou věčnost.

,,Belli? Co tě sem vede?“ zeptal se mě, ale stále nespouštěl oči ze své kytary.

,,Potřebovala bych se tě na něco zeptat.“ Šla jsem za ním, sedla jsem si vedle něho.

,,Dobře, nejdřív si ale něco poslechni“

Začal hrát, nejdřív jsem to nepochopila, ale nakonec ano. Složil mě písničku, jestli si myslel že tímhle něco dokáže tak… se zmýlil.

,,Tohle jsi neměl, zničil jsi všechno, a ještě jsi mi lhal! Tam na parkovišti, to nebylo auto Erica ale Edwarda, věděl jsi to?“ těžko jsem zadržovala slzy, tak moc to bolí. Ale jestli řekne ano, nic mě tady před se nedrží.

,,Jasně že ano, myslíš že bych tě nechám tomu monstru?“

,,Není monstrum! Ty jsi taky upír!“ v jeho očích bylo tolik nenávisti, ale v mích určitě ještě víc.

,,Ale já mám duši, na rozdíl od něho!“ duši? To se teda musel splést.

,,Sakra Alecu! On má tisíckrát větší duši než ty! Nic o jeho duši nevíš!“ tohle se mi nechtělo dál poslouchat, neměla jsem na to už ani náladu. Vyběhla jsem z jeho pokoje do svého, vyndala jsem si batoh z pod postele a začala tam házet věci, tři trička a rifle.

 

Vyběhla jsem ze svého pokoje a běžela dolů, Charlie stál zrovna u dveří.

,,Bells? Kam se to chystáš?“ nechtěla jsem mu odpovídat, snažila jsem se přes něho dostat ale bez úspěchu.

,,Musím pryč, nech mě jít.“ Tohle mu nejspíš nestačilo, stále mě totiž nechtěl pustit.

,,Kam chceš jít? Nemáš kam, a navíc jsi doma.“ Doma? Tohle není domov který bych si vybrala. Vlastně ano, vybrala ale…

,,Charlie, tohle není můj domov, to je tam kde jsem štastná.“ Nejspíš ho takhle věta bolela, ale já ji musela takhle povědět, lepší slova jsem nenašla.

,,A to je kde? U toho Edwarda? Kdyby nepřišel ani by jsi ho nehledala.“ Tímhle mě dostal, stále jsem si v myšlenkách říkala že ano, ale je to pravda? Já vím že není, ale stýskalo se mi po něm.

„Nakonec bych za ním jela tati.“ Nevím koho jsem chtěla tímhle obelhat, ale na Charlie nevypadalo že by to pomohlo.

,,Miluji ho!“

Tohle byla pravda, říkalo to srdce.

,,Odvez mě prosím na letiště.“

,,Bells já nemůžu, chci tě mít tady, u sebe.“ Strašně sobecký otec, chce být štastný on, ale zajímá ho co chci já? Já chci být s Edwardem, pokud mi uvěří.

,,To mě nezajímá.“ Byl nejspíš tolik překvapený že stuhl, toho jsem využila a vyklouzla dveřmi ven.

Neměla jsem tady ještě auto, dokonce ani mobil. Byla jsem v těžké situaci, ale ani to mě nedokázalo se otočit a vrátit. Šla jsem po silnici, kolem mě se pořád míjela auta ale nikdo nezastavil.

 

Když jsem to už nečekala zastavilo mi stříbrné volvo, někde v srdce jsem doufala že by to mohl být on. Když jsem otevřela viděla jsem Erica, mile jsem se na něho usmála a řekla kam mě má hodit. Řekla jsem mu všechno, o tom kdo je Edward a jakou jsem udělala chybu. Samozřejmě neví že je upír, to bych si taky mohla pěkně schytat.

 

Když jsme zastavily na letišti, poděkovala jsem mu za všechno.

Vydala jsem se koupit letenky, strašně jsem se lekla, když jsem nevěděla jestli jsem si vůbec vzala peněženku. Naštěstí jsem ji zrovna měla na dně batohu, nebylo by to poprvé, kdybych to nejdůležitější někde zapomněla.

Když jsem si kupovala letenky ta ženská řekla to nejstrašnější, že dneska už je všechno obsazené. Zeptala jsem se jí jestli by to nějak nešlo, bohužel ne. Tak jsem si objednala lístky na zítra, v osm ráno budu sedět v letadle.

 

Šla jsem si koupit něco k jídlu, po cestě jsem zahlédla telefon. Okamžitě jsem k němu došla, a začala psát číslo. Bohužel jsem ho stále neznala, takže jsem zase volala do nemocnice. Doufala jsem, že budu mít více štěstí než posledně.

Zvedla to nejspíš podle hlasu mladá sestřička, nevěděla jestli je v nemocnici Doktor Cullen tak se šla podívat. Připadalo mi to celou věčnost, nemohla jsem se dočkat jestli ho uslyším, ale zklamání jestli tam nebude bude větší.

 

,,Takže pan doktor  Cullen tady…“


Takže co si myslíte? Bude Carlisle v nemocnici nebo ne?? =D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne 27 - Tam kde to miluji:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!