Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Polibkem všechno začne 25 - Jacksonville

Plakát 2


Polibkem všechno začne 25 - JacksonvillePo dlouhé době jsem napsala další pokračování, nevím proč ale neměla jsem docela náladu, ale to je jedno. Táhle kapitola se vám zalíbí, a kdyby ne tak bych se divila =D Edward se konečně rozhodne pro velký krok, Bella zažije šok, samozřejmě velice milý =)

Bella:

Když jsem se od Alece odtáhla podívala jsem se mu do očí měl v nich zmatek, nic z toho nechápal ale já ano. Usmála jsem se, ale moje srdce pukalo. Na tváři jsem měla šťastnou masku, ale ta vnitřní tak šťastná  nebyla. Chytla jsem Alece za ruku a šly jsme na další hodinu.

 

Edward:

Nemohl jsem to dál vydržet, dívat se na svojí rodinu a poslouchat jejich myšlenky. Nemohl jsem se utápět v těch svých, rozhodl jsem se pro jeden plán. Pojedu za Bellou a všechno se dozvím, budeme spolu a nebo se každý zase rozejdeme vlastní cestou. Nikdy jsem neměl nikoho jiného než ji ve svém srdci, a to se nikdy nezmění.

Právě jedu ve svém volvu na letiště, nechal jsem si už včera večer objednal letenku.

Nemohl jsem se dočkat až ji uvidím, její nádherné hnědé oči, její hnědé vlasy.

Moje plány ale trochu komplikuje on, ten upír který sní bydlí. Nic o něm nevím, co když jsou spolu? Na moje otázky se později dozvím odpověd.

 

Přílet do Jacksonvillu:

 

Když jsem vystoupil z letadla půjčil jsem si auto, bylo to opět moje milovaný volvo. Nevzpomínal jsem se jestli mi Bells říkala kde bude bydlet, ale někdo to bude muset vědět. Zkusím jí najít podle myšlenek, nebo vůně, kterou bych poznal kdekoliv na světě.

 

Když Charlie dělá na stanici tak tam nejspíš bude né? To je to první místo kde bych se měl zeptat.

Když jsem jel kolem nějaké slečny s kočárkem zeptal jsem se jí na cestu, její myšlenky mě vůbec nepřekvapili. Myslela na nás dva, jak si ode mně vezme telefonní číslo. Poděkoval jsem jí, a jel jsem podle jejich instrukcí na stanici.

Ihned co jsem před ní zastavil uviděl jsem Charlieho, jak vystupuje ze svého auta. Vyběhl jsem za ním, nečekal nejspíš že mě uvidí takže se leknul.

,,Edwarde? Co tady děláš? Nemáš být ve Forks?“

,,Dobrý den Charlie, hledám Bells, nemůžu to bez ní vydržet“ řekl jsem pouhou pravdu.

,,Právě je ve škole, ale můžeš na ni počkat doma“ kdybych na ni počkal před školou nebyla by víc překvapená? Rozhodně.

,,Charlie a nemohl bys mi povědět kam chodí do školy? Bude to překvapení“ nakonec souhlasil a popsal mi cestu, vydal jsem se k volvu a vyjel. U školy jsem byl během pár minut, když jsem zaslechl myšlenky které měli nějaké holky bylo to ještě lehčí.

 

Vystoupil jsem na parkovišti z auta a čekal, uslyšel jsem myšlenky nějakého kluka jak si povídá s Bells. Tedy myslel jsem si že si budou jenom povídat, za chvíli vyšli ze školy a políbili se. Přede všema, všichni se na ně dívali a tiše záviděli. Jediný já ne, byl jsem překvapený. Bella se líbá s někým jiným, slyšel jsem jeho myšlenky. Sám tomu docela nerozuměl ale opětoval jí to, stejně jako dneska ve škole. Nemohl jsem se na tohle dívat, bolelo mě z toho u srdce. Otočil jsem se a zalezl zpátky do auta, všiml jsem si že se po mě ten kluk podíval. Bella se nepodívala jeho směrem, jenom se na něho stále dívala. Vyjel jsem od školy do lesa, potřeboval jsem mít trochu klid.

Trochu jsem si zalovil, chytil jsem pumu a medvěda. Chudák, zkoušel se bránit, ale vůbec mu to nepomáhalo. Byl jako dítě v kleci.

Vrátil jsem se ke škole i když jsem věděl že už tam nebude, byly tam tři holky které se spolu něčemu smály.

Přišel jsem k jedné z nich a nádherně se usmál, věděl jsem že tomu úsměvu projde všechno.

,,Nevíš kde bydlí Isabella Swanová?“ okouzleně se na mě dívala, její srdce mi říkalo že je totálně vedle. Bilo strašně rychle, skoro zapomněla dýchat.

,,Jasně“ řekla mi stručnou cestu, v pohodě jsem si to zapamatoval a šel k autu, věděl jsem že mi nelhala, i když záviděla že další nádherný kluk se stará zase jenom o Bellu.

 

Když jsem zastavil před domem který mi řekla že je správný neměl jsem co říct, byl nádherný a velký. Sice neměl na náš dům ale oni nejsou Cullenovi. Byl vážně nádherný, přišel jsem ke dveřím a zazvonil, nejdřív jsem nikoho neslyšel jít ke dveřím ale potom mi někdo otevřel.

Byla to žena, podle jejích myšlenek které věnovala Charliemu to byla jeho přítelkyně.

,,Dobrý den, hledám Bellu“

,,Jasně, Bello!“ zakřičela do domu a pozvala mě dál, nabídla mě něco k pití ale odmítl jsem. Mohla mi rovnou nabídnout svojí tepnu, ale asi by to nebylo slušný. Uslyšel jsem srdce které se přibližovalo, neslyšel jsem žádné myšlenky, to znamenalo jediné, byla to Bella. Když sešla se schodů překvapeně se na mě podívala, její srdce se rozeběhlo obrovskou rychlostí. Pouze se na mě dívala a neměla se k žádnému slovu. Až později se vzpamatovala.

,,Edwarde?“ zašeptala, jako kdyby si myslela že jenom sní.


Tak co jak se vám tahle kapitolka líbila? musím říct že tohle jsem v plánu původně neměla. Edward se neměl dostat za Bells ale nakonec to takhle dopadlo.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Polibkem všechno začne 25 - Jacksonville:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!