Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Please, let me live - 26. kapitola

JacksonKEC


Please, let me live - 26. kapitolaBella a Edward. Tolikrát rozhádaná dvojice, která si po dlouhé době konečně najde příležitost k tomu, aby si promluvila. Jak se bude Bella cítit, když jí Edward vyzná lásku? A podlehne jeho upíří kráse?
Vaše Lucka002

„Princezny mají taky takové vlasy. Jsi jako Zlatovláska,“ zasnila se moje malá beruška a stydlivě se usmála. Nic víc už Rose neřekla, raději se vrátila zpátky do mého náručí, odkud tajně pozorovala Edwarda, ale i Rosalie. Chvíli téměř nehnutě seděla, ale potom se začala vrtět, jak si hledala pohodlnější místo k uvelebení se. Netrvalo to dlouho a zaslechla jsem pravidelné oddechování, kterému předcházelo několikanásobné zívání.

 

„Odnesu ji,“ nabídl se Edward pohotově, když Renesmé skutečně tvrdě usnula, což se dalo usoudit podle jejího spokojeného úsměvu, ale i podle snů, které se jí brouzdaly myslí. Zakroutila jsem hlavou na znamení, že ji odnesu sama. Mohla by se probudit, když by ucítila náruč někoho jiného.

„Dáme ji ke mně do pokoje,“ pošeptal mi a zvedl se z pohovky, aby se zařadil vedle mě. Renesmé toho sice moc nesní, ale když spí, pronese se i na tak krátkou vzdálenost, kdy Edwardův pokoj je jen o patro výš na konci chodby. Když jsme procházeli kolem koupelny, nedalo mi to a musela jsem si vzpomenout, kdy jsem tu byla naposledy…

Proti mé vůli mi přejel mráz po zádech při vzpomínce na Edwardovy pokusy, na jeho snahu, kdy se mi snažil ukázat, že naše láska existuje. Spíš se mě pokoušel přinutit, abych tomu uvěřila.

Edward potichu otevřel dveře a já jsem tak mohla vstoupit do pokoje, který mi už byl známý. Neptala jsem se, kde se tu vzala dětská postýlky, ale rovnou jsem tam Nessie uložila. Vlastně jsem se spíš ptala sama sebe, proč mě to tak moc nepřekvapuje. On byl vždy o krok napřed, pokaždé věděl, co by měl udělat, ale i to, co se bude jednoho dne hodit.

Musela jsem se nad svou berušku sklonit, abych vymotala její drobné prstíky ze svých vlasů, ale nakonec se mi to podařilo bez toho, abych ji vzbudila ze sladkého snění. Nemohla jsem odejít z pokoje, aniž bych se nepodívala na její sny. Musela jsem se ujistit, že jsou sladké a bezstarostné. Já vím, že bych to dělat neměla, ale mohlo by se jí zdát něco špatného. Není snad zločin to, že chci svou holčičku chránit i ve snech.

Ponořila jsem se do snu a spatřila jsem ji na houpačce hřiště, na kterém jsme byli dnes. Vedle ní stál Joshua a pomáhal jí se houpat. Tak to určitě není sen, ze kterého by se chtěla probudit, pousmála jsem se. Pomalu jsem odstoupila od postýlky, ale neuvědomila jsem si, že by za mnou mohl také někdo stát.

„Promiň,“ zašeptala jsem, když jsem se otočila, abych se tak setkala s Edwardem tváří v tvář. Dupnula jsem mu na nohu, ale s ním to ani nehnulo.

„Nic se nestalo,“ odpověděl mi stejně tichým hlasem, abychom neprobudili Renesmé. Zvedl ruku a na malou chvíli se mi zdálo, že mne snad chce pohladit po tváři, ale poté svou dlaň zase spustil podél těla.

„Jsi úžasná máma, Bello. Když jsem tě dnes viděl, jak se o Renesmé staráš, jak dáváš pozor na to, aby se jí nic nestalo…“ Pousmála jsem se. Úžasná já zdaleka nejsem, ale dělám vše, co je v mých silách, abych se tomu slovu alespoň přiblížila.

„Přeháníš,“ namítla jsem, „takhle se chová každá matka. Nejspíš je to nějaký instinkt, který nám nadělila příroda, nevím.“ Natočila jsem hlavu a přes rameno jsem se podívala na svou spící holčičku, která se ze spánku usmívala jako sluníčko. Tolik mě hřál i jen jediný její úsměv.

„Bello, proč jsi tak náhle změnila svůj názor? Předtím jsi mi nechtěla dovolit, abych se setkával s Nessie,“ zachraptěl. Uvědomila jsem si, že tuto otázku mi položil už v parku, ale v tu chvíli nebyl čas, abych mu na ni odpověděla. Ve skutečnosti ani teď nevím, jak mám odpovědět. Proč jsem to udělala?

Chtěla jsem snad, aby Renesmé mohla jednou někomu říkat tati, když to její srdíčko trápí? Ano, chtěla jsem to tak, ale možná je v tom ještě něco jiného. Možná jsem si prostě přála, aby to byl právě Edward, komu by mohla říkat tati. Zjistila jsem, že ta lidská část v něm neustále je, i když jsem si nejprve myslela, že v něm nikdy ani nebyla. Přešla jsem k posteli a zvysoka jsem si na ni dřepla.

„Já vím, že jsem ti bránila, ale… Je to složité, Edwarde. Přišla jsem na to, že si Renesmé zaslouží otce, ať jsem říkala cokoli, myslela jsem si, že je to pro její dobro. Zmýlila jsem se, to my – lidé – děláme velmi často,“ posmutněla jsem při vzpomínce na své bláhové domnění, že bude nejlepší, když budu Ness držet dál od Edwarda, dál od otce.

Vždyť on ani nevěděl, že má dceru, alespoň mi to tak říkal, proč bych ho za to měla trestat? Věděla jsem, do čeho jdu, když jsem s ním zůstala přes noc. Věděla jsem to, ale přesto jsem nedovolila své bláhové duši doufat, že se jednoho dne objeví ve dveřích, aby mi řekl, že mě a naši dceru miluje.

Čekala jsem spoustu let, ale neskutečně dlouhou dobu mi trvalo, než jsem se přestala hnát ke dveřím po každém zazvonění zvonku. Byla jsem bláhová, když jsem si myslela, že by snad nějak mohl tušit, co se stalo po naší společné noci. Přeci jen jsem o něm tušila, že to není kluk, se kterým bych mohla mít dlouhodobý vztah. Po tváři mi stekla slza a Edward se najednou objevil přede mnou, klečel.

„Co se děje, Bells?“ dožadoval se vysvětlení mého náhlého pláče. Vzlykla jsem a otřela jsem si slzy do rukávu mikiny, kterou jsem si za celou dobu tady nesundala. Nebyla mi zima, ale cítila jsem se v ní lépe, měla jsem při ruce mobil, kdyby mi náhodou volal Charlie, takže jsem měla větší jistotu – dá se to tak říct.

„Promiň, já vlastně ani nevím, proč brečím. Tolik ti toho dlužím, Edwarde… Proč jsi na mě tak hodný, přestože ti věčně jen ubližuji?“ vzlykala jsem a slzy se mi koulely po tvářích jako zrnka hrachu. Nemohla jsem zastavit svůj usedavý pláč, toužila jsem po nějakém rozumném vysvětlení, kde se v něm bere neustále taková dobrota.

Dlužím mu nejeden úsměv naší dcery, tolik narozenin, svátků a chvil strávených v její přítomnosti. Nedivila bych se mu, kdyby si teď Nessie vzal a odnes ji někam daleko, kde bych ji na oplátku měla od sebe odloučenou já, ale on není takový.

Vždyť já jsem ho měla za krvelačné monstrum, které nemá city. Monstrum, které si bere krev obyčejných lidí, kteří prožívají své každodenní strasti a starosti. Kde se ve mně bere uvažování nad tím, že je to normální člověk? A proč vidím, že je takový, jaký je? Zmatená svými myšlenkami jsem si schovala obličej do dlaní, jelikož jsem nechtěla být právě v tuto chvíli tak moc slabá. Nyní bych měla být silnější, než jak jsem kdy byla.

Vždyť po nás jde upír, který se živí lidskou krví a podle Edwarda ho má krev láká víc, než krev nějakého jiného člověka. Asi jsem na takové věci měla vždy smůlu, kdybych stála mezi sto lidmi, kteří by neměli štěstí, pak bych zcela jistě měla největší smůlu právě já!

„Neplač,“ zaprosil a odtáhl mi ruce, kterými jsem si kryla uplakanou tvář. Zůstala jsem se dívat do jeho očí, které se ztrácely v přítmí pokoje. Bylo tu jen slabé osvětlení lampičky, kterou Edward zapnul, když jsme vcházeli do pokoje. Přestože ještě nebylo nijak pozdě večer, husté lesy nedovolovaly světlu, aby k nám pronikalo.

Edward se ke mně nakláněl a snažil se mě uklidnit. Chtěla jsem alespoň sklopit pohled k zemi, ale nedovolil mi to, uvěznil mě v dokonalém pohledu jeho topazových očí. Seděla jsem bez hnutí, jen můj hrudník se zvedal spolu s mým nadechováním. 

 „To já jsem ti ublížil, a to moc. Ty jsi mi neudělala nic, jen jsi bránila naši dceru. Ale věř mi, že i kdybys mi někdy ublížila, odpustil bych ti okamžitě. Tak to zamilovaní blázni dělají,“ zašeptal a já jsem znovu vzlykla.

„Zamilovaní?“ zopakovala jsem nevěřícně a on mě pohladil po tváři. Jeho dlaň se spíš jen lehce dotkla mé kůže, snad se bál, aby mi neublížil. Připadala jsem si, jako kdybych ho viděla poprvé. Už tu přede mnou nestál ten kluk, který se chtěl jen bavit. Kam zmizel ten nezodpovědný floutek, za kterého jsem ho měla ve Phoenixu?

Viděla jsem někoho jiného. Teď tu přede mnou klečel muž, skutečný muž, kterému jsem mohla věřit, že se postará o nás obě. V jeho očích jsem viděla lásku a touhu. Nebyla to ale ta touha po poznání světa a objevení nepoznaného. Tohle bylo jiné a něco mi říkalo, že právě takhle se tváří člověk, který je ochotný bránit svou malou rodinku před celým světem. Který by nasadil vlastní kůži jen proto, aby byli jeho milí v bezpečí.

Přiblížil se ke mně a já jsem si najednou byla jistá, že když budu s ním, překonám vše. Že to spolu zvládneme a budeme šťastní. Přivřela jsem oči nad tou krásnou představou, ale vzápětí jsem je otevřela, protože jsem musela zastavit to, co se chystalo.

„Edwarde, nedělej to,“ zachraptěla jsem, neboť jsem měla úplně zastřený hlas. Bála jsem se, co by se mohlo stát, kdyby mě teď políbil. Co by to pro mě znamenalo? Mohla bych znovu pocítit lásku? A co když ji náhodou už cítím nyní?

Může být to neznámé, co nutí mé srdce poskakovat a bolestivě narážet do žeber skutečně to, co jsem si myslela, že už nikdy nenaleznu? Právě to, co mi bylo tak dlouhou dobu zapovězené? Miluji ho ještě tak moc, jak jsem ho milovala kdysi? Ano, zaznělo mi myslí, když jsem si položila jasnou otázku.

Přesto jsem však nemohla spojit své rty s těmi jeho, nemohla jsem mu dát tak velkou naději, jelikož jsem sama byla uvnitř zmatené. Mám ho ráda, dokonce si troufám říci, že je to i něco víc, ale jak mohu vědět, že to všechno není jen pouhá vděčnost?

Zachránil mi už dvakrát život, jednou ho zachránil i Nessie… Třeba to není láska, ale já si jen namlouvám, že by to mohlo být něco víc. Cítila jsem Edwardův chladný dech na své tváři a pokoušela jsem se silou vůle zastavit rychlý tlukot svého srdce.

„Proč?“ posteskl si. „Slyším tlukot tvého srdce, i ty toužíš po polibku.“ Zamyslela jsem se nad jeho nedočkavými slovy, ale i přestože říkal pravdu, nemohla jsem mu dovolit, aby mě políbil. Nepřestala jsem ho nejspíš nikdy milovat, mou lásku jen na čas překonalo velké zklamání, které jsem cítila po jeho odchodu. Právě ta hluboká láska byla potlačena zlobou a ponížením, ale stále ve mně zůstávala. Ukrývala se a čekala na správný čas, kdy by se měla znovu ozvat tak silně, až by mi podlomila kolena.

„Já nemůžu,“ odvětila jsem s přemáháním. Jedna část mého mozku mi přikazovala, ať mě ani nenapadne oddálit se od něj, ale ta druhá byla silnější. Musela jsem alespoň jednou v životě poslechnout svůj rozum, přestože mé srdce si přálo něco jiného.

Ano, je to upír a ano, nechtěla jsem, aby se k Renesmé byť jen přiblížil, ale teď už vím, jak moc jsem se mýlila. On ji miluje a slabý hlásek v mé mysli mi říká, že by mohl milovat i mě. Přestože mi to řekl nahlas, je těžké uvěřit, že by mohl milovat mě. Jsem obyčejná dívka, s jeho upíří podstatou se nemohu nikdy vyrovnat…

„Promiň,“ zašeptal a jeho rty se odtáhly od mé tváře, nevzdálily se však příliš daleko. Přitiskl je na mé horké čelo, cítila jsem mravenčení až v podbřišku, když se jeho chladné rty setkaly s mou pokožkou, na které se snad rozhořel oheň. „Dobrou noc.“

„Dobrou noc,“ popřála jsem mu na oplátku a pozorovala jsem jeho záda mizející ve dveřích pokoje. Ještě dlouhou dobu jsem jen tak seděla na kraji postele, pokoušela jsem se vymyslet, co budu dělat dál a pozorovala jsem svůj spící poklad.

Kéž by pro mě bylo všechno jednodušší, proč se musí něco pokazit právě ve chvíli, kdy si říkám, že by to konečně mohlo být dobré? Nebýt toho upíra, snad bych se s Edwardem i začala normálně vídat, věděla bych, zda jsou mé city skutečné!

Sevřela jsem ruce v pěst a neubránila jsem se rozčílení, které mi postupně prostupovalo myslí. Chci toho tak moc, že mi někdo tam nahoře dělá neustále naschvály? Zvedla jsem se z postele a přešla jsem k oknu, které jsem následně otevřela dokořán.

Pozvedla jsem zrak k obloze, která se mezitím zahalila do černé tmy noci. Ani jsem si nevšimla, že se tam setmělo, venku povíval chladný noční větřík, ale mně zima nebyla. Vnímala jsem všechny vůně, které se kolem mísily a upírala jsem zrak do dáli, zda nespatřím alespoň zčásti město.

Nebylo to možné, jelikož vysoké koruny stromů znemožňovaly, abych se mohla podívat tak daleko. Bylo mi líto toho, jak se asi bude cítit Charlie, jak se už musí cítit. Ze všeho nejraději bych teď vzala Renesmé a vrátila bych se k nám domů, i když nám tu není nijak ubližováno. Všichni jsou v rámci možností milí, přijali nás vlídně pod svou ochrannou střechu, dokonce věřím i tomu, že jim naše přítomnost nevadí, ale mně to vadí.

Nechci být na obtíž, toužím se vrátit zpátky domů. K Charliemu… Chci mít taťku na očích, abych si byla stoprocentně jistá, že mu nehrozí žádné nebezpečí, neboť je to má vina, že se tu potuluje krvelačný upír. Ale je pravda, že právě má přítomnost v jeho blízkosti by mu mohla ublížit mnohem více. Setřela jsem si slzu z tváře a schovala jsem se před černočernou tmou do nitra pokoje, kde jsem nechala rozsvícenou lampičku.

 

25. kapitola - Shrnutí - 27. kapitola
 

 


Opět chci poděkovat za krásné komentáře, tolikrát se budu opakovat, když Vám budu znovu psát, že je to můj hnací motor. Děkuji. ♥



V příští kapitole se dočtete... Po dlouhé době uvidite pohled Edwarda, aby byl pořádný, tak mu bude věnována celá kapitola. Jak bude celou tuhle situaci vnímat právě on? A jak se vyřeší spor s vlky?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Please, let me live - 26. kapitola:

 1 2 3   Další »
12.06.2011 [8:32]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Nanny
08.06.2011 [19:22]

renesmee nám usne a hned se o ní perou kdo jí pujde uložit...samozřejmě ne doslova.edward se chce zapojit a výchově své dcery a to chápu...ostatně je pro něho stejně tak důležitá jako jeho miláček a láska, ten koho miluje nadevše - BELLA
ovšem, že chce mít bella nessi u sebe, bojí se o ní, že by začala brečet kdyby jí opustila byť jen na vteřinku, že by se i přes její dobré začlenění do rodiny začla najednou bát...nechce být někomu naobtíž, chce dělat jakoby tam vůbec nebyla.
hezké jak si vzpoměla na to co se dělo minule v koupelně...celá se chvěla a postuně přichází ten cit, kterému kdysy dala červenou stopku.
jen mi vůbec hlava nebere proč tu stopku zatím nechce obrátit na zelenou - jeď

edward je vždy o něco napřed, například ta dětská postýlka u něj v pokoji, nebo ta dětská autosedačka pro renesmee v jeho autě.vždy ví co má udělat, pro ty co má rád...
trošičku se divím, protože bych spíše čekala, že se bude nessi zdát o edwardovi, nebo o esmee jaké na ní dělala ksichtíky...ne rozhodně o joshuovy na houpačkách.no samozřejmě, já být matkou( a ne čtrnáctiletitou holkou, co se zabouchla do twilight ) tak se taky podívám co se mému dítěti zdá - zda je to dobré či ne.bell je zřejmě trošku nemotora, ikdyž není se čemu divit, jak narazila do eda, ten pohled ,zkrátka výborně napsané!
edík k ní má nejspíš velkou úctu jako k matce jejich dcery, jak se o ni dokázala postarat, o poloupírské dítě.jen by se jí neměl bát tolik dotýkat, vždyt jí je to též příjemné.

proč bella změnila názor (na setkávání se s renesmee)?zajímalo mě co řekne hned jak jsem tuhle větu uviděla, minule na ni neměla čas...a myslím, že obsah její odpovědi ho mile překvapil.ostatně jen kdyby slyšel co se jí honilo hlavou tak by přinejmenším jeho srdce vybuchlo náhlým pocitem štěstí a jeho podvědomí by bylo rádo, že ví, že ho má ráda tam uvnitř.
proc by ho měla trestat, kdyz nevedel, že má dceru?konečně přichází na to, že se s ním cítí skvěle a má pocit, že i ness je lépe, když jsou s edwardem.nessi má konečně někoho, komu by v budoucnu mohla říkat tati, a koho nejspíš má nejradši z kamarádů belly-PŘECI JEN JE NA JEJÍ MAMINKU MILÝ, HODNĚKRÁT JIM POMOHL, JE S NÍM LEGRACE, A NESMRDÍ JAKO JACOB... :-)

věděla jsem to!nebo alespon tušila! bella edwarda pořád miluje a to je hodně dlouhá doba, ne?konečně si to připustila, a její mysl hned zareagovala tak, jak měla z reagovat už dávno.a miluje ho, miluje a nikdo jí to neodpáře, protože je na něm citově závislá.co ze mě udělá jedna tvá kapitolka jen s edwardem a bellou je hodně zvláštní! celou dobu se trápím tím, jak a jestli vůbec budou spolu a ted, mi naservírujes takovouhle bombu a potom zase napíšeš, že dojde ke zvratu.to není fér :-)
kruci, ať už si bell pustí edwarda k tělu, morální i psychyckou pomoc - edwardovu pomoc - POTŘEBUJE JAKO SŮL

o edwardovi začíná vážně přemýšlet jinak, ne jako o floutkovy, ale o silném muži, který je miluje a, který se může a CHCE se o ně postarat.
na bell toho asi vážně bylo trochu moc, že začala plakat, všechny ty city vypluly na povrch, ikdyz si s nimi zatím není moc jistá.ALE TO SE ZMĚNÍ!!! myslím si však, že ničí náruč by ji neuklidnila víc než ta edwardova...
ano, dluží mu tolik chvil strávených s jejich dcerou, ale zapomíná na jednu podstatnou věc!on chce i ten čas co promrhal bez ní! i ten chce napravit!

eda to krásně popsal...zamilovaní blazni...nemohl to jí vyjádřit lépe, ikdyž si bella myslí, že jí jako obyčejnou holku milovat nemůže....PLETE SE!!! A MOC!!! odpustil by jí vše, úplně všecičko.tomu se říká láska až za hrob, nebo spíš v našem případě láska, která navždy prochází staletími dál a dál.bella přichází taky na to, že je jí edwardova přítomnost příjemná, cítí se v ní v bezpečí, které ji nikdo nevezme...začíná cítit cit....JEN TAK DÁL

nejspíš kdyby bella neřekla ty slova (co se týče toho polibku) tak jsem v sedmém nebi, ikdyž bell by poté litovala a to by se mi zas až tak nelíbilo - takže je dobré kam to došlo...to jak se ztrácí v jeho očích, to jak jí bije srdce, když se k ní přiblíží......a dalších spousta věcí....edíkovi to v danou chvíli muselo rvát srdce, protože v okupování jejího pumpovacího orgánu, který jí zajištuje lidský život sice pokročil, ale ne úplně dobyl! však si myslím, že je stačí odloupnout tu poslední, avšak nejtěžšeji sundatelnou slupku pod kterou se skrývá to co bella nechtěla, aby někdo v životě po jeho odchodu viděl....

jak to jen vždy uděláš, že to víc zamotáš a zkomplikujes jí její city?! :-) už tak v tom má bordel, a ty jí k tomu ještě přidáš pochybnost, jestli to náhodou není jen pouhá vděčnost...zatracený upír s červenýma očima, to na něj se samozřejmě zlobím jaký jí v tom udělal nepořádek!!!!! a vsadím se, že jí to jestě zkomplikuje...a nejspíš nebude sám....vlci?...

je neskutečné co dokáže jen jeden maličký polibek na čelo, a ten komu byl určen celý roztaje.....škoda, že jí jich na to čelo nedal krapet víc tak, tak se jí o něm mohlo zdát.....krásná představa...ještě kdyby mluvila ze spaní..... :-) :-)
bella má ale v jednom pravdu!bůh by se na ni mohl taky už usmát.....nebo spíš se edwardovi úplně otevřít a ukázat co k němu cítí, protože to je vlastně to samé.... :-)

ach jo,myslela jsem si, že si bell u Cullenu už tak nějak zvykla a nechce se jí k charlimu domů.... no holt jí jestě nedošlo,kde je její pravé místo od začátku...divím se, že chce být s charliem, ano vím je to její otec, ale to je vše.....DOMOV MÁ JINDE........

jelikož ještě nevím, co obsahuje 27.kapitolka, tak mohu jen říct.......no to číslo je prostě úžasné....nevěřím kolik dnů strávených na této povídce mohlo být, ani se mi nechce věřit, že takto dlouhou dobu píšu takhle dlouhé komenty....a ptám se sama sebe ....to vše jsem opravdu napsala já ? pro mě neuvěřitelné
AVŠAK JEŠTĚ NEUVĚŘITELNĚJŠÍ MI PŘÍDE KOLIK HODIN A DNŮ JSI MUSELA NAD TOUTO POVÍDKOU STRÁVIT TY.JSEM SI ZA TO MOC A MOC VDĚČNÁ, ZA TO ŽE PÍŠEŠ DÁL.... !!! :-) :-)

NEBYLA BYCH TO JÁ KDYBYCH NA ZÁVĚR NEMĚLA OTÁZKU, DIVÍM SE, ŽE TI UŽ NELEZU KRKEM S TĚMI OTÁZKAMI:
kolik máš kapitolek? a tím na otázku s tím spojenou - budeš přidávat opět sobota-středa-sobota-středa-sobota-.......


Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2011 [16:27]

Maryjka18Tak jsem se konečně zase dostala k tvým příběhům a je to fakt dokonalé, skvělé.

23. Aneta
06.06.2011 [21:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Inoma
05.06.2011 [23:31]

InomaPerfektní... Bella postupně taje, ale jsem moc ráda, že nedovolila Edwardovi, aby ji políbil. Zachovala se správně, protože dokud si není jistá tím, co k němu cítí, neměla by mu dávat naději. I kyž je pravda, že v tom je až po uši, ale musí na to přijít sama.
Moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon

21. Janda
05.06.2011 [16:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [14:40]

Veubellaúžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon rychle další Emoticon Emoticon

05.06.2011 [11:26]

eMCullenSkvělá kapitola! Moc se těším na pokračování obzvláště na Edwardův pohled Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [8:21]

VampE4BPáni... to je... naprosto dokonalé, konečně si to uvědomila! Ano! Emoticon Emoticon Emoticon

17. Leni
04.06.2011 [23:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!