Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pan asistent a já - 16. kapitola

CLEE


Pan asistent a já - 16. kapitolaKratší kapitola. Komu patřil ten nádherný hlas? Většina z vás to uhádla...

Kolik času je potřeba k tomu, aby se člověku zhroutil celý svět? Doteď jsem si myslela, že na to stačí půl roku. Přesněji sto osmdesát tři dní, díky nimž nezůstane kámen na kameni. Vše se zhroutí a rozpadne. Nezůstane nikdo, kdo by vám rozuměl. Nikdo, kdo by vám nabídl pomocnou ruku. Všechno tohle jsem už ale zažila, a proto mě odpověď nezajímá. Teď se ptám jinak. Kolik času je potřeba k tomu, aby to přestalo bolet?

 

xxx

 

Jeho pohled mířil za moje levé rameno. Vypadal ohromeně. A pak jsem uslyšela tak nádherný hlas, že jsem se málem zapřísahala, že už nikdy nepromluvím.

„Edwarde…”

Když jsem se otočila, spatřila jsem nebeský přízrak. Přicházela k nám ladnou chůzí. Kolem krásného pravidelného obličeje se vlnily blonďaté kadeře. Na rtech jí hrál milý úsměv a z jejího výrazu bylo patrné, že je šťastná. Vyzařovalo to z ní. Ta aura byla nakažlivá. Teda, jen do té doby, dokud se nepostavila po Edwardově boku a nepolíbila ho na rty. Byl to letmý polibek. Snad nic neznamenal…

„Tanyo, co tady…”

„Překvapení, lásko,” zvolala a pohladila ho po tváři. Nešlo si nevšimnout toho prstenu na jejím prsteníčku. Překvapení. Lásko. Prsten…

„Slečno?” Otočila se ke mně. Stále se usmívala. Byla přátelská. „Doufám, že vám nebude vadit, když si teď odvedu svého snoubence.” Naklonila se ke mně. „Dlouho jsme se neviděli, tak asi chápete…”

„Tanyo!” okřikl ji. Omluvně se usmála a přitiskla se k němu.

„Promiň, ale je to tak, Edwarde,” promlouvala k němu o poznání tišeji. Nikdo z těch, kdo nás pozoroval, jí nemohl rozumět. Ale já stála těsně u nich.

„Tak už pojď, pojedeme k tobě domů a…” taktně se odmlčela. Ruku mu položila na srdce a mně se opět naskytl výhled na ten příslib sladké budoucnosti. Ten diamant hlásal všem, že je tato žena zadaná. Že se bude vdávat. A k mé smůle za Něj…

 

xxx

 

Ne. Nebudu plakat. On za to nestojí. Lhal mi. Ztratila jsem ho… I když jak můžu ztratit někoho, kdo mi vlastně nikdy nepatřil. Jessica měla pravdu. 

Ta, která ho uloví, bude muset mít fakt dobrého anděla strážného, aby, kdyby ji náhodou opustil, nechtěla spáchat sebevraždu.

Já mám naštěstí ve svém životě dva anděly strážné. Dva sloupy, které drží celý můj svět na svých bedrech. Tátu a Jacoba…

„Slečno?“ Podívala jsem se za tím hlasem. Vedle mě seděla postarší paní s hůlkou. „Zvoní vám telefon,“ upozornila mě a mile se usmála. A měla pravdu. Jak to, že jsem ho neslyšela? Začala jsem lovit mobil v kabelce. Když jsem pohlédla na displej, zatrnulo mi. 

Edward.

Chvíli jsem na to jméno koukala a pak zmáčkla červené tlačítko. 

Sbohem, pane Cullene.

 

 

Jessica:

 

Volaný účastník je momentálně nedostupný. Opakujte volání později.

Sakra, kolikrát jsem to za poslední hodinu slyšela? Dvanáctkrát. Tak kde je? A proč má vypnutý mobil? Vždyť jsme se ráno domluvily, že se sejdeme u auta. Tak proč tu nikde není? Vztekle jsem mrskla kabelku s hroznovým džusem, který jsem si koupila v kantýně, na sedadlo spolujezdce a nasedla. Už nebudu čekat. Jsem strašně unavená. A mám hlad.

Nastartovala jsem a vyjela. Do háje, tak proč mám špatný pocit. Co když se jí něco stalo?! Panebože, co když jí někdo ublížil? Bella nebyla z těch, kdo by o sobě nedal vědět. Vždycky byla zodpovědná a dochvilná. A tahle její nepřítomnost mě docela strašila. Co mám dělat? Co když nebude doma? Neměla bych zavolat Charliemu? Ale co když ho jen zbytečně vyděsím a pak zjistím, že se někde zapomněla s Edwardem a mobil se jí vybil? Ne, to ne. Bella by mi dala vědět, že se mnou nepojede. I kdyby si měla půjčit Cullenův telefon. Ale co když si nepamatuje moje číslo? Jess, klid, určitě se nic nestalo… Tak proč to něco visí ve vzduchu? Rozhodla jsem se. Pojedu domů a zavolám Bellinýmu tátovi. Jo, to přesně udělám.

Když jsem odemknula dveře od našeho bytu, ihned mi pohled padl na její klíče. Jen tak si visely na háčku. To snad nemyslí vážně?!

„Bello, děláš si ze mě legraci?! Nezapomnělas náhodou, že jsem těhotná a neměla bych se rozčilovat ani děsit?” křičela jsem do bytu a zouvala si boty.

„Ještě jednou jedinkrát mi něco takovýho -“ Zastavila jsem se uprostřed kroku. Bella seděla na pohovce v obýváku. Kolena přitahovala k sobě a nepřítomně hleděla do prostoru. Ten pohled jsem u ní viděla jen jednou. Jen tenkrát jí po tváři tekly slzy a obličej měla opuchnutý a červený od pláče. Panebože ne! Ono se fakt něco stalo.

„Bello?” Přešla jsem k ní a posadila se. Ale ona nereagovala.

„Bello?” Zatřásla jsem s ní. Konečně si uvědomila mou přítomnost.

„Ahoj, Jess. Promiň, já jsem ti nemohla zavolat,” omluvila se a uhnula pohledem.

„Co se stalo?” vypálila jsem bez skrupulí.

„Nic.” Pohodila rameny a vstala. Tak to teda ne. Něco je špatně. Hodně špatně.

„Lžeš,” obvinila jsem ji. Smutně se na mě usmála.

„Jess, všechno je dobrý a ty se nesmíš rozrušovat, takže…” Nakrkla mě.

„Isabello Marie Swanová, okamžitě mi řekni, co se stalo,” doporučila jsem jí a taky vstala. V očích se jí zaleskly slzy. Začala šíleně rychle mrkat řasami, aby je zahnala zpátky.

„Jenom jsi měla pravdu,” vzdychla a chystala se odejít.

„V čem?” Obešla jsem ji a postavila se před ní. Začala jsem tušit, co se asi tak mohlo stát. Stály jsme proti sobě a vzájemně si hleděly do očí. Zhluboka se nadechla.

„Má snoubenku.” Cože?!

 

xxx

 

Koukala jsem na ni jako na zjevení a čekala, kdy zase něco řekne. Neplakala. Jen poctivě usrkávala víno, které jsem jí nalévala a koukala před sebe. Mlčela víc, než mluvila. Vlastně řekla jen tři věty.

 

Ona je strašně hezká a milá.

 

A já jsem blbá.

 

Je mi jí líto.

 

Nemusela jsem být ani psycholog, ani psychiatr, abych věděla, že ji to bolí. Musela to ze sebe dostat. Myslela jsem, že to víno pomůže. Že jí třeba nějak zboří tu barikádu, kterou si v sobě vytvořila, ale spletla jsem se. Ona se netvářila nijak. Prostě vypadala prázdně a mě to děsilo. Bála jsem se, kdy se ta hráz prolomí a Bella začne plakat. Vlastně by to bylo dobře. Alespoň by projevila nějakou emoci a já bych mohla splnit svůj slib, který jsem tomu hajzlovi dala.

Pokud Belle ukápne kvůli tvé maličkosti byť jen jediná slza, osobně se postarám o to, že poletíš ze školy.

Najednou vstala a odcházela pryč. Zasekla se v pohybu, když se ozval zvonek u dveří. Zděšeně se na mě podívala a mně bylo hned jasný, čeho se bojí. Vstala jsem od stolu a přešla k ní.

„Běž si lehnout. Já to vyřídím.” Pohladila jsem ji po zádech a čekala na její reakci. Přikývla a odešla. Až když se za ní zavřely dveře od její ložnice, vydala jsem se otevřít.

Ještě jsem nestihla na něj vyjet, spustil sám.

„Potřebuju mluvit s Bellou.” Vypadal dost naléhavě, ale na tohle mu neskočím.

„Vypadni,” odpověděla jsem docela klidně, I když uvnitř mě to vřelo. Jo, těhotenství se mnou dělá divy.

„Prosím,” díval se mi do očí. „Musím jí to vysvětli a…” Tohle už na mě bylo moc.

„Bella spí.” Nevěřil mi. To jsem z jeho výrazu poznala.

„Jessico, já jí…” Ne. Ani když použiješ moje jméno, nepustím tě k ní.

„Nechce tě vidět. Ani tě poslouchat a ani s tebou mluvit, tak vypadni dřív, než na tebe zavolám policajty,” zahrozila jsem. Bezmocně si prohrábl ty své pěkný vlasy. Ne. Je to jen pěkný obal, ale uvnitř je shnilý, jak vejce vystavený měsíc na slunci.

„Prosím,” zakňučel zoufale. Ihned jsem si vybavila Bellin prázdný výraz. Zarazil se.

„Vypadni, nebo se neznám,” zavrčela jsem a zabouchla dveře.

 

To je hnus to hořký, co? A příště to nebude o nic lepší. Doufám, že vás tím neodradím...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pan asistent a já - 16. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
90. emam
04.08.2014 [20:23]

emamMusela přijít zrovna teď? Emoticon Já vím, měli to zatím moc jednoduché, ale mě to vůbec nevadilo Emoticon Emoticon

89. AliceCullen2
02.07.2013 [21:50]

Super mohla by si davať viac časti kde Edward trpí strašne rada sii čitam jeho myšlienky a toto je celkom dobra zamienka Emoticon

88. wera
03.05.2012 [14:20]

Emoticon

87. eivliS
24.02.2012 [22:42]

eivliSNeodradíš, ani za zlatý prase Emoticon . Dnes opět nejdu spát a zítra budu jak zombie. Nemůžu se od toho odtrhnout. Tvá povídka, je těžce návyková Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.02.2012 [0:11]

EmmettkaDoufám jako, že je v tom Eda nevinně! Hustý! Doslova! :D

04.01.2012 [0:40]

NephilimTy kokso, takže som to napokon aj celkom trafila... ale až takýto zapeklitý koniec? To som teda nečakala. A vôbec to nebolo príliš horké. Milujem prudké zvraty a teším sa ako to dopadne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

84. rezule
22.12.2011 [12:28]

rezuleDalší povídka, kde Tanya ta špatná? Áchjo, proč já si vždycky oblíbím ty postavy, z kterých každý dělá ty zlé (samozřejmě kromě Jacoba Emoticon Emoticon ) ? Proč musím být vždycky ta jediná, divná, co se chová jinak? Nevysvětlitelně? Bože! Emoticon Emoticon Emoticon

Samozřejmě se taky musím MOC omluvit, že jsem tuto kapitolovku tolik zanedbávala, ale Twilight mě přestalo bavit, a tak i na nějakou chvíli i celý tento web. Ani teď se ještě nemůžu zapřísáhnout, že všecko, co jsem měla kdysi rozečtené, někdy vůbec dočtu... Emoticon Emoticon

Tato kapitola byla moc dobrá. Vážně. Sladký je pro některý asi lepší, ale já radši velké zápletky, takže v této kapitole jsem si jaksi přišla na své. Jess je skvělá (no jo no, zase jedna z mých vcelku oblíbených postav, z kterých každý dělá ty záporáky Emoticon Emoticon ). Nechala jsi v ní něco ze stepheniny verze, ale sama sis ji jěště dolepšila podle svého a vznikla tak superverze Jess. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

83. Ranya
07.10.2011 [23:52]

Ranyačtu a čtu a čtu (ano, před chvílí jsem začala číst od té prvotní jednorázovky xD a to jsem už pár měsíců nečetla vůbec nic) ... nemůžu přestat! vím, že máš tolik komentářů, že ti tenhle jeden navíc už nic moc nedá, ale - je to dokonalý. nenávidím edwarda a bellu - v originálním stmívání - ale tohle je něco jinýho. tady jsou oba tak... skvělé charaktery! nejradši mám jacoba, ten tu vůbec není - a přesto se mi to líbí. a nesnesitelná jessica je tu taky skvělá. zbožňuju, jak rozvíjíš jejich osobnosti a - já už ani komentář psát nemůžu, musím říct dál. *___* :3

05.09.2011 [15:26]

TezzynkaaTAk to bude muset Eda podat opravdu dobré vysvětlení, aby se na něj Bella jen podívala!

81. Kačka
05.09.2011 [11:34]

Dobrý Emoticon Emoticon Emoticon konečně nějaká akce Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!