Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pach veverky - 5.kapitola - Krev na rtech


Pach veverky - 5.kapitola - Krev na rtechBella ucítí vůni krve - odolá jí, nebo ne? (Omlouvám se, ale tuhle kapitolu jsem omylem nezaškrtla jako hotovou, takže je tu až teď!)

5. kapitola – Krev na rtech

Bella dýchala naplno – třásla jí neovladatelná žízeň po krvi, která ji najednou pohltila. Sípala a vrčela! Udýchaně pokračovala - bez jakéhokoli vyrušení - v běhu za kořistí s lidským pachem. Nebyla od ní daleko a dívčin křik se přitom jasně rozléhal kolem. Naplnil Belliny uši a ona se odhodlaně vrhala dál – nic by ji v tu chvíli nemohlo zastavit. Vítr ji šlehal do tváří silně jako údery pěstmi. Vůně čerstvé krve byla pro její smysly hluboce matoucí. Připadalo jí, že cítí něco ne příliš vzdáleného sladkému zákusku politému čokoládou. Kapičky krve pomalu klesaly dolů po dívčině těle a ona stále nepřestávala křičet. Bella se blížila a samou nedočkavostí se vymrštila dlouhým skokem na útočníka, který dívce - s až ďábelsky sladkou a čistou krví - ubližoval. Bodal do ní nožem - ostrým jako břitva. Vpichy v hrudi dívky byly hluboké, přesto byla stále naživu. Silně však krvácela a pramínky rudé tekutiny barvily tmavě zelenou trávu pod ní.

Bella ležela na útočníkovi. Tvář se jí zkřivila, oči jí zasvítily temnou červení. Obličej měla nelidsky krásný, ovšem topil se v masce zlosti a hladu. Belliny rty se přikrádaly ke krku muže a jemně se jej dotkly. Jako by jej pohladily! Poté Bella oběma rukama pevně uchopila jeho krk a prudce jej otočila na stranu. Málem byly vidět jeho zlomené kosti, praskání zaslechla samozřejmě i ta dívka, která se pomalu nořila do bezvědomí.

Krev voněla nádherně, spoustu jí už ale ztratila. Bella však poznala, že jí v těle ještě docela dost zbylo. Dost na to, aby ukojila svou nezkrotnou žízeň. Odhodila tělo muže bez nejmenší stopy zájmu. Naprosto ji fascinovala závratná vůně tekutiny z dívčina těla.

„Bello, ne! Nedělej to! Ty máš přeci ještě naději. Nemusíš být taková – nemusíš lidi zabíjet…“

Bella Alici neslyšela a přibližovala se k dívce. Rychle, musím vysát všechnu krev. Tu nesmírně a lákavě sladkou krev. V Belle zatrnulo a na okamžik zaváhala nad Alicinými slovy. Jenže chvilka byla zase pryč a Bella zatnula své dlouhé a bledé špičáky do hrdla své oběti. Krev chutnala ještě lépe, než si kdy - za svou proměnu - představovala. Lahodná chuť se jí rozvalovala v ústech a stékala jí do krku. Vychutnávala si ten požitek, ještě nikdy nezažila něco tak ohromně zvláštního!

Alice se nervózně pohnula z místa na místo. Lehce ukročila do strany. Přemýšlela o tom, co by měla říct či udělat. Chtěla udělat správnou věc! Alice se přece chtěla naučit ovládat – a taky se jí to podařilo. Dokázala pít zvířecí krev, jen občas byla tak moc žíznivá a opravdu potřebovala dostatek síly, že se zkrátka musela napít lidské krve – přímo z tepny. Naštěstí vypila jen určité množství a svou oběť zatím ještě nikdy nezabila! Včas se vždy zastavila a odešla zpět do lesů – skrytá hustými stromy. Tentokrát ae byla v nebezpečí nezkrotné touhy Bella. A Alice jí musela pomoct – už kvůli ní samotné, už kvůli Belle.

Bella sála krev stále žíznivěji a zuřivě držela tělo. Alice se jí ho snažila vytrhnout z rukou, ale Bella ucukla dřív, než se to Alice mohlo vůbec podařit.

„Bello, pusť ji! Musíš přestat!“

Alice zapojila veškerou svou sílu a sebrala jí tělo dívky, v němž zbyla sotva trocha krve. Ještě bylo trochu času na záchranu, třeba to ještě stihne! Přehodila si tělo přes rameno a rychle se rozutíkala do nemocnice upíří rychlostí. Bellu tam zanechala svému osudu.

 

Bella uvažovala nad tím, co se to vlastně děje. V ústech pociťovala chuť krve a všechno bylo rozmazané. Něco bránilo jejímu tělu, aby se zvedla. Byla čímsi připoutaná a nemohla odejít!

„Co se to děje?“ Křičela jako smyslů zbavená a rvala za silné řetězy z neznámého pevného materiálu, který ničil její snahu pohnout se.

Odněkud ze stínů v temných zákoutích se ozval nepřátelský výsměšný hlas:

„Jsem tak rád, že tu jsi!“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pach veverky - 5.kapitola - Krev na rtech:

 1
13.09.2013 [15:13]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. bara
13.09.2013 [9:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!