Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Označená 24. kapitola

cccbc


Označená 24. kapitolaPřidávám další kapitolu a prozradím tři slova.
Zrada, štěstí, pravda...

Označená 24. kapitola

(S pravdou ven)

 

 

 

Pohled někoho (Ve chvíli, kdy je Nessie s Jacobem v lese.)

„O čem jsi to se mnou chtěla tak naléhavě mluvit?“ zeptal se jí Jacob.

„Víš… je tu, no... jedna jistá věc, která… o které bys měl vědět,“ odpověděla.

„Hm, o které věci to mluvíš? Jsem napnutý jak kšandy…“ řekl opět Jacob a lehce se zasmál. Jo, o čem to chceš mluvit, Nessie? Ptal jsem se sám sebe. Opravdu jsem byl velmi zvědavý, co z ní vypadne.

„Je to něco vážného? Jsi nemocná? Něco jsem udělal? Někdo ti něco udělal?“ Jacob byl strašně zvědavý. Asi jako já.

„Ne, nic mi není, to ne. Nikdo mi nic neudělal, není to nic vážného, ani nejsem nemocná, jen… “

„Jen co?“

„Jen… jen… Jenom je tu jedna věc, která nevím, jestli tě nadchne.“ Nessie pochybovala. To bude něco vážného.

„Fajn, řeknu to hned, nebo to ze sebe nedostanu nikdy!“ řekla. „Jacobe… já jsem těhotná!“ Když to řekla, bylo to, jako by mnou právě projel elektrický proud, který má za úkol spálit vše živé ve mně. Proč Jacob má takové štěstí? Má přítelkyni, která mu právě oznámila, že čeká jeho dítě. Proč… proč Nessie nemůže být moje? Ano, Jacob je něco jako můj „bratr“, a Ness miluje, ale já taky! Miluju ji! Z přemýšlení mě opět vytrhla Jakobova slova.

„Co-cože? Ty… ty… my… Ono… totiž… Cože?!“ Jacob se ze sebe snažil vykoktat smysluplnou větu, ale moc se mu to nedařilo. Vše se mu pletlo dohromady. Vsadím se, že kdybych se teď proměnil, měl by v hlavě takový zmatek, že by si mě ani nevšimnul.

„Jak už jsem řekla… Budeme mít miminko,“ zavýskala.

„Ale… ale… to je úžasné! Ness! Nessie! Renesmé, to je úžasné!“ radoval se, zato já jsem byl rudý vzteky až na zadku. Dobře, on z toho má radost. Dobře, dobře. Uvidíme, jakou bude mít radost, až se to narodí. Nedovolím, aby byl Jacob šťastný!

Pohled Renesmé

Ležela jsem na posteli a dívala se do stropu. Ze zdání poměrně klidné noci se strašlivými sny, se nakonec vyklubala jedna krásná společná noc s Jacobem. To by nebylo tak hrozné, ba naopak, ale když se ráno proberete a zjistíte, že po té noci ležíte v posteli sama jen s dalším omluvným dopisem, zamrzí vás to. Čekala jsem, že se probudím u něho v náručí, ale… ale ono nic. To má u mě schované!

 

Pomalu jsem vstala a peřinu si držela při těle. Když už jsem si byla jistá, že neupadnu z té rozespalosti, začala jsem hledat své oblečení. Budu si muset k Jakovi vzít čisté, jelikož mi začíná docházet. Když se tak zamyslím, doma jsem naposledy spala… no, včera. Ale před tím? Za celou tu dobu, od chvíle, kdy mi Jacob řekl, že mě miluje, jsem doma spala asi třikrát. A to už jsou nějaké dva měsíce? Ani nevím, a je mi to jedno.

Když jsem našla své triko, byla jsem hrozně nadšená, protože nic jiného tu nebylo. Kam se to podělo? To bych ráda věděla! Ohnula jsem se a… a jéje! Ihned jsem vystřelila na toaletu, kde jsem vyvrátila včerejší večeři. Ano, ani nevím kdy, ale včera jsem se stihla ještě navečeřet. Divné, už si ani nepamatuju činnost z předchozího dne.

Když to bylo všechno venku, vypláchla jsem si pusu studenou vodou. Nesnáším tu pachuť v puse.

Šla jsem zpět do pokoje a vyndala si z tašky svoje poslední čisté oblečení. Musím domů! Problesklo mi hlavou. A při té příležitosti bych jim mohla říct, že – ne-e, nepřichází v úvahu, ještě by mi zakázali se sem vrátit. Tohle bude plán dnešního dne. Vymyslet, jak to říct doma. Jo, nad tím strávím hodně času. Ale jednou budu muset s pravdou ven… A dřív nebo později to na mně stejně poznají. Začne mi růst břicho, budu neohrabaná…

Moment.

Najednou jsem měla nutkání se podívat na své bříško. Uh, už vím, proč mi nešly obléct ty džíny. Mám vypouklé bříško! To malé začíná narůstat. V tu chvíli jsem se cítila… ani nevím, jak to popsat. Prostě plná štěstí! Všude kolem mě zářilo štěstí. Docela se na to maličké těším. Ani nevím, jestli si Jacob řekl větu ,Budu táta‘, protože chlapům to jinak nesepne. Asi si vždycky všichni stojí na vedení, nebo co.

Když jsem se oblékla, odplížila jsem se do kuchyně a obula boty. Tašku s věcmi jsem čapla do ruky, vyšla ven, zavřela, zamkla dveře a vyběhla směrem do lesa. Zastavila jsem se až u našeho domu. Když jsem vyšla, slyšela jsem, kde se který člen rodiny nachází a co asi dělá. U některých jsem jejich činnost ani radši vědět nechtěla. Tašku s věcmi jsem položila vedle botníku, a zamířila jsem si to do kuchyně propojené s obývákem. Tam jsem našla Emmetta, jak se hádá s Jasperem o ovladač, protože jeden z nich chtěl koukat na baseball a druhý – překvapivě – na basket. Podle mě to byla jen záminka k pranici. Jako vždycky. Bože, proč se ti chlapi chovají jako mimina?

Měli docela malé publikum. Rose, táta a mamka je sledovali s nechápavostí a soudíc podle jejich výrazů, na ně pohlíželi jako na blby. Ovšem, okamžitě, jakmile jsem vstoupila, se to publikum otočilo na mě. Mamka s taťkou se se mnou šli přivítat.

„Ahoj, zlato,“ řekla mamka a objala mě. Pak přišel taťka.

„Myslel jsem, že budeš u Jakea déle,“ řekl mi.

„No jo no, to bych byla, jenže mi došlo čisté oblečení.“ Už dávno jsem navrhovala, že bych se k Jakeovi nastěhovala, ale všichni mě umlčeli tím, že je na to brzo a že mě chtěj mít pod dohledem. Pořád mě berou jako malou holku!

„Aha,“ řekli oba. Já jsem se jen usmála a vrátila se pro tašku, se kterou jsem šla do svého pokoje. Nabalila jsem si několik čistých triček, kraťas, spodního prádla… Když jsem byla hotová, podívala jsem se do kalendáře. Měla bych si poznamenávat změny, ale… kašlu na to! Na co? Vše si pečlivě pamatuji, nemusím si to psát.

Ještě chvíli jsem dumala po pokoji a pak se i s taškou vracela dolů. Když jsem šla po schodech, všimla jsem si, že pod nimi stojí táta. Á jé, co se zase stalo? Pomalu jsem scházela dolů a pořád na něj upírala svůj pohled. Nad něčím usilovně přemýšlel.

„Hm…“ zamručel. To u něj není normální!

„Co?!“ vyhrkla jsem okamžitě.

„Zdá se mi to, nebo jsi… no… přibrala?“ Tak teď jsem v pasti. Ne, doufám, že mu to nedojde.

„A... No… Trošku?“ řekla jsem v klidu, ale na konci jsem se já ptala jeho. Cítila jsem tu nervozitu ve vzduchu a přitom jsem si byla jistá, že na tváři mám výraz totální nechápavosti a totálního blázna dohromady. Jak to asi vypadá?

„Hm, a nechceš mi říct důvod?“ ptal se dál. Nervózně jsem polka a začala se modlit. Kam tím naráží? Tuší to? Jak…?

„Ehm, důvod?“ dělala jsem nechápavou. Nervózně jsem přešlápla z nohy na nohu.

„Nessie…“ začal.

„Ano?“ skočila jsem mu do toho.

„V hlavě mi koluje snad stovka důvodů, proč… a ten správný už vím, ale já to chci slyšet od tebe.“

„Ehm, víš?“ ptala jsem se ho. Pak mi to docvaklo… „Alice! Kde jsi, ty breberko?!“ Byla jsem nabroušená jak kosa, když ji nabrousíte brouskem. Jak mi to mohla udělat? Já jí věřila, ještě mi slíbila, že to nikomu neřekne a… Bylo mi do breku. Měla jsem vlhké oči.

„Nessie, promiň, vyklouzlo mi to. Prostě jsme se o tobě bavili a já řekla, že až budeš mít toho mrňouska… a bylo to. Prostě mi to vylítlo, Edward si přečetl zbytek a už to jelo. Promiň, promiň, promiň! Ale na druhou stranu, je dobře, že jsem to řekla, protože tvým tempem bys to neřekla nikdy,“ dokončila Alice. Na jednu stranu jsem se na ni hrozně zlobila, měla jsem chuť ji odkopnout až na Pluto, ale na druhou stranu… má pravdu. Nikdy bych to nedokázala říct. A to ani neznám důvod proč.

„No?“ řekl táta. Pomalu jsem se bála podívat se na něj, ale co by mohl udělat? Pomalu jsem se na něj otočila, ale se vztyčenou hlavou koukala do podlahy.

„No nic, co by?“

„Hm, nic, jen čekám, až něco řekneš. V tuhle chvíli to ví celá rodina, protože nám to Alice řekla. A taky nám řekla, že se strašně bojíš naší reakce a… jsem docela dotčen, když sis myslela, že „vylítnu z kůže“. Ba naopak, jsem docela rád… z představy, že ze mě uděláš dědečka!“ To posední vykřiknul a okamžitě mě drtil v náručí. Co jsem si myslela? Že opravdu „vylítne z kůže“? Vždyť on se tady místo toho raduje! Objímal mě dlouho, pořád mumlal, jakou má radost a že nikdy ani nepomyslel na to, že by z něj byl dědeček!

Jak mě tak objímal, přiřítili se i ostatní a gratulovali, blahopřáli, vyptávali se na vše možné. Emmett byl prostě Emmett a Jasper s ním, to je vražedná kombinace. Když pak přišla Alice s menší krabicí, ovázanou mašlí a podala mi ji, zatajil se mi dech. Ve vzduchu jsem ucítila vůni bavlny. Co to je?

Otevřela jsem to a ono tam bylo oblečení na miminko. Kdy to, k sakru, stihla nakoupit? To je teď jedno, hlavní je, že mi chtěla udělat radost. A taky se jí to povedlo.

Seděla jsem na schodu, celá rodina kolem mě a byla jsem zavalená balicím papírem. Seděla jsem a jen hleděla na to všechno, co jsem dostala. Dětské dupačky, plínky, body, dudlíky, lahvičky na pití… a spoustu dalšího. Dojali mě, vůbec jsem to nečekala. Brečela jsem celou dobu, až mě Alice musela uklidňovat, že prý to miminku nesvědčí.

Když jsem se uklidnila – jen trošku -, koukala jsem na všechny s uslzenýma očima. Měla jsem obrovskou radost, takto jsem se ještě nikdy necítila.

„Já… nemám slov, jsem úplně mimo. Nečekala jsem něco takového, prostě… moc vám všem děkuju, nevím, co bych měla říct.“

„Neříkej nic a užívej si to, ty si to všechno zasloužíš,“ řekla mi Rosalie a já poznala, že mi bude velkou oporou, až se to malinké narodí. Vždyť… co by ona dala za to, aby měla miminko? Všechno! Všechno, co má.

Vstala jsem a objala ji.

„Děkuju, Rosalie,“ zašeptala jsem tak, aby to slyšela jen ona.

 

 


 

Tak co? Stojí to i tentokrát za komentář?

Chci vám poděkovat. A hlavně lidem, jako je například kika57, Veubella, Jasminka nebo NatyCullen. Je vás více, ale těmto lidičkám hlavně. Za co? Už milionkrát jsem si říkala „K čertu s Označenou, nikdo to nečte, tak proč se namáhat?". Jenže... když vidím vaše jméno na chatu. Když pak vidím ty komentáře v Administraci. Chce se mi brečet. Strašně se stydím, že jsem pomyslela na konec této povídky. Psát mě baví. Tato povídka mě baví. A i když to čte jen pát lidiček, řeknu si „I když jich je málo, oni čekají na výsledek této povídky. Oni čekají na konec, i když to čte jen pár lidí, vyplatí se to. A co já vím, třeba si to jednou někdo přečte znova, nebo na to narazí někdo z nováčků. A když jsem něco načala, taky to dokončím!" Kdo by chtěl nakousnuté jablko, že?

A proto chci tuto kapitolu věnovat všem, kteří poctivě četli a komentovali. Děkuju, jste zlatí!

A k této kapitole? No, docela se mi líbí tento Edward, mám ho takového nechat? A kde je onen tajemný chlapec, který Jacobovi a Nessie nepřeje? Nechcte se překvapit.



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Označená 24. kapitola:

 1 2   Další »
02.10.2011 [12:32]

DarkFirefliesSkvělý... Takže je to venku! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.08.2011 [11:41]

NatyCullenJežiš, tys mě úplně dojala tím věnováním na konci, já vím, že jsem teď nekomentovala, ale hodlám to napravit. Emoticon
Celá kapča se mi moc líbila, bála jsem se, co budou Cullevi dělat, ale jak se ukázalo, projevili se jako pravá rodina. Alice musí všechno vyžvanit a Edík si s Ness pěkně pohrál. Pak se seběhla celá rodina a byli moooc šťastní. Možná mi tam na konci chyběla Bella, přece jen je to její matka, co by na to říkala, že. Ale to je jenom detail, to můžu přehlédnout. Emoticon
Taky ten pohled nikoho byl zajímavý, jsem zvědavá, kdo to je a co má proti Jakovi. Emoticon
Jdu hned dál... Píšeš moc pěkně a mně se to mooooc líbí! Emoticon Emoticon

27.07.2011 [15:48]

ShindeenVěř tomu nebo ne, já jsem se dopracovala až sem! Emoticon
A rozhodně teď lituju toho, že jsem si to nepřečetla už dřív. Těch několik kapitol, co mi chybělo, jsem zhltla jak malinu a teď mě tu zamrzelo, že 25. kapitolka už tu není. Emoticon
Musím říct, že s každým dalším řádkem to bylo lepší a lepší. Když jí Jacob vyznal lásku, úplně jsem áchala. Když zjišťovala, že je těhotná, napjatě jsem čekala, co bude dál. A když se tu pak objevil ten "Někdo", kdo je nejspíš zamilovaný do Nessie a závidí Jacobovi, myslela jsem, že tě uškrtím. Emoticon Emoticon To se dělá? Takhle jim kazit štěstí a nás tak jenom napínat? Emoticon
Jsem ráda, že budeš v povídce pokračovat i nadále (jak soudím z tvého dovětku, ohledně toho, co máš ve shrnutí, už si sice tak jistá nejsem, ale doufám, že to je jenom přechodné období), určitě mě zajímá, jak se to celé nakonec vyvine a jestli to skončí Happy Endem (což bych ti radila, jinak si mě nepřej!Emoticon ). Takže jen tak dál, těším se na další kapitolu. Emoticon Emoticon

21.07.2011 [22:23]

BubulienkaFíjha, tak ja som sa dočítala až sem. Prepáč, že som nezanechávala komentáre pravidelne, ale strašne ma to bavilo a proste som musela ísť ďalej. Je úžasné, že Nessie bude mať bábätko, veľmi sa teším. A som zvedavá, aký otec bude Jake. Emoticon Dúfam, že sa nič zlé nestane a že sa im do toho neprimiešajú Volturiovci. Som naozaj zvedavá. Tento príbeh je krásny, zaujímavý a veľmi sa teším na ďalšiu časť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [15:30]

TeenStarŽe či to stojí za komentár? Táto poviedka VŽDY stojí za komentár. A nie len jeden, len by to bolo dosť blbé, nechávať ich pri kapitolách cca 10. Emoticon Emoticon Emoticon
Ehm, musím začať písať dlhšie komentáre, lebo si už asi nezaslúžim venovanie, ako vidím. Emoticon Joj nie, čo si, znova mi šibe. Tak trochu viac. Emoticon Vieš, čo sa mi ráno stalo? To neuhádneš! Emoticon Zazvonil mi budík, vstala som a šla som sa obliekať do ŠKOLY! Emoticon No pochopíš to? Emoticon Asi mi niekto musel prerezať káble do mozgu, mne cez tie prázdniny vôbec nedochádza. Emoticon Okey, to Ťa asi nezaujíma. Emoticon
Ale kapitola bola vážne perfektná, úplne úžasná! Ani si nevieš predstaviť, ako ma to, že je Ness tehotná teší. Som z toho úplne paf. Najmä, že ju v tom rodina podporuje a nie sú proti tomu. Emoticon
Ináč, som zvedavá, kto je ten Mr. Tajomný na začiatku, špeh jeden. Emoticon Emoticon
No jop, zase píšem samé somariny. Jasné, už končím, pá. Emoticon
A bolo to úžasné, ako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon

7. Gabri
19.07.2011 [20:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2011 [20:00]

VeubellaČauky, taky moc děkuju za věnování a musím uznat, že se vyplatilo na tuhle kapču počkat. Hodně mě zajímá, kdo je ten tajemný na začátku. Emoticon
Opravdu se ti kapča povedla a NIKDY už neříkej, že to nikdo nečte. Čte to hodně lidí, jen jsou líní komentovat! Emoticon
Ani nepřemýšlej nad tím, že bys toho nechala! Já potřebuju nutně vědět, jak to dopadne!Emoticon
JEŠTĚ JEDNOU - ÚŽASNÁ KAPITOLKA!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2011 [19:48]

N1I1K1O1Ljsem zvědavá, jakej týpek závidí Jacobovi na začátku Emoticon
a tenle Edward se mi líbí Emoticon je úžasnej, liší se odostatních verzí Edwarda, jestlli mi rozumíš Emoticon
supr kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Afrodita7
19.07.2011 [19:29]

Rychle další díl, tuhle povídku jsem si zamilovala !!! Musíš ji rychle dokončit... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jasmínka
19.07.2011 [17:56]

moc děkji za věnování...ale doufám že už nepřemýšlíš ža bys s touto kspitolkou zkončila..jinak..pokud jsem četla dobře, tak jsem si nevšimla Belliny reakce...on tam byla taky...byla bych ráda věděla co si myslela nebo jak se cítila...jinak kráááásná kapitolka jako vždycky Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!