Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Označená 16. kapitola

 bellinkou


Označená 16. kapitolaMusím uznat, že mě pomalu přechází chuť vám něco psát. Psaní mě baví, ale jen tehdy, když mám pro koho. Takže dneska budu opravdu tvrdá. Nebudu psát dál, pokud tu nebude více jak patnáct komentářů, je to jen na vás. Ale teď k ději... Myslím, že můžu říct jen to, že tu je nová postava. Kapitola je opět krátká, ale já už prostě dál nemohla. Psala jsem ji od pátku, takže se divím, že je toho tak málo. Příjemné čtení přeje dcvstwilight.

Označená 16. Kapitola

(Mám? Ne, ty musíš!)

Pohled Renesmé

 

Slaná voda mi oblizovala kotníky a já začala pociťovat úlevu. Ovšem slaná voda mi stékala také po tvářích. Až tady – na pláži, která se nebezpečně podobala té v La Push – jsem si uvědomila, jak moc je pro mě důležitá hrdost. Když jsem žila ve Volteře, měla jsem vše, na co jsem si ukázala, Teď je to stejné, ale mám ještě něco. Truchlivě špatnou minulost několika hodin, které jsem teď prožila. Udělejme si shrnutí.

Dostala jsem to, co jsem chtěla celý život, ovšem jsem to dostala v nepravou chvíli.

Já to nechci! Nechci mít rodinu! Tolik jsem si zvykla na samotu, že jsem na rodinu úplně zapomněla. A navíc, já se k nim nemůžu přidat, znamenalo by to velké neshody ve Volteře, možná válku. Chci zapomenout na to, že jsem kdy měla rodinu. Chci zapomenout na to, že jsem kdy měla přátele. Chci být jen já a nějaké místo, kde nikdo nebude. A teď jsem ještě ke všemu našla staré vlkodlačí přátele. A Jacoba. Proč musí být život tak nefér? To neví nikdo, avšak každý ho žijeme tak, jak si to zařídíme. Nechci znát svou rodinu, jelikož… Ani nevím. Prostě… se mi nechce se vázat k někomu…

Dívala jsem se dál na moře – no teda nedívala, měla jsem zavřené oči -  a ani si nevšimla, že už tu nejsem sama. Ucítila jsme závan nějaké vůně a hned jsme věděla, že je to Jacob. Aha, takže už uznal, že si zachrápal dost… Prolétlo mi hlavou.

Pomalu jsem otevřela oči a svůj pohled zaměřila směrem dopředu, takže jsem svou tvář už nevystavovala na slunce. Bylo tady neobvykle teplo, na to, jak tady obvykle bývá.

„Na co jsi myslela?“ zeptal se Jake, jelikož věděl, že už o něm vím.

„Na to, co jsme ztratila, nalezla a hlavně na to, jak jsme pitomá.“ řekla jsem mu a doufala, že mu to bude stačit.

„Hm. Ovšem, pořád jsi mi neodpověděla na mou otázku ohledně toho, co tu děláš?“

„Proč tě to zajímá?“

„Proč jsi sem přišla?“

„Není to snad moje věc?“

„Á! Ty jsi hrozná! Jak s tebou někdo mohl vydržet pod jednou střechou!“

„To kdybych věděla. Nevíš to?“

„Á!“ Super, to jsem přesně chtěla. Možná si říkáte, proč ho tolik provokuji, ale já se prostě potřebuju odreagovat. Musím přestat myslet na to všechno okolo mě.

Najednou mi hlavou bleskl nápad.

K čertu s Volterrou! Já si nenechám vzít rodinu!

Rozeběhla jsem se směrem do lesa.

„Ness, kam jdeš?“ V tu ránu jsem se zastavila.

„Neříkej mi Ness!“ Řekla jsem a otočila se na něj. „Takhle jste mi říkali, když jsem zlobila. Teď bych prosila Nessie.“ Rozeběhla jsem se do lesa a v paměti si zachovala jeho překvapený obličej.

Utíkala jsem dlouho, než jsem to našla. Připadalo mi to jako hodiny, ale ono to tak vážně jen vypadalo. Běžela jsme možná pár minut, než jsem doběhla tam, kam jsem chtěla. Tajně jsem doufala, že tu nebude nikdo. Potřebuju se chytit něčeho, co by mi pomohlo zjistit o nich více. Co když to, na co jsme si vzpomněla, bylo nějakým… darem? Co když mi do hlavy nasadili falešné vzpomínky? Musím znát všechny jejich dary. Mohli mi lhát a já snadno všemu uvěřím.

Doběhla jsem k tomu domu a… Kruci! Někdo tam je! To snad ne! A já doufala, že budu mít štěstí…

Ble! Tohle ale není nikdo z Cullenů, tak kdo to teda je? Přistoupila jsme blíže a nakoukla do místnosti přes skleněnou stěnu. Nakoukla jsem a uviděla někoho, jak je otočený ke mně zády. Pomalu jsem se došourala ke dveřím a vešla dovnitř. Pomalu jsem našlapovala na špičky, až jsem mu uviděla přes rameno. V rukou držel složku s nadpisem Cullenovi. Co chce?

Pomocí svého daru jsem vyhodila pojistky v celém domě, takže světla nesvítila. Pomalu jsem se k němu začala plížit, ale musel mě vycítit. Najednou se otočila, začal utíkat. To jsem ovšem nemohla dovolit. Udělala jsem kolem něj vodní barikádu a doufala, že jí neprojde. Ani by neměl šanci. Je to tak tvrdé, že by ho to uvěznilo.

Pokusil se ještě utéct, ale to bylo pro něj pozdě. Spoutala jsem ho liánou a čekala, dokud se neuklidní. Ovšem, před tím jsem si nevšimla, že v bytě už nejsem jen my dva. Je tu o pár lidí více, než jsem doteď dokázala zaregistrovat. Pomalu jsem se otočila obličejem od mého „náhodného přítele“ a koukala se do tváře mým… mé rodině. No, možná jsem s tím mohla počítat. Včera na flámu, dnes do hajů. Zkrátka přišli z plesu a dnes budou odpočívat.

Připadala jsme si neskutečně trapně, když jsem jim vlezla do bytu – do domu – a teď tu stojím, svazuju tu našeho neznámého a…

Tok mých myšlenek přerušila Rosalie…

„Kalene!“

 

Takže nezapoměňte... patnáct komentářů. Jinak se dál neposuneme. A taky chci říct, že tito lidé - JoheeeCullen, patulka13, HorsiQ, NatyCullen, TeenStar, smile7 a Veubella - se můžou radovat z věnování této kapitoly. A nesmím zapomenout na Shindeen... Držím palečky, ty víš proč. ;)



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Označená 16. kapitola:

 1
6. agness
27.01.2015 [10:23]

souhlasím s komentářem č. 18, s inkou. ale já to čtu až teď, kdy je to dopsané, takže nemůžu posoudit, jak často přidáváš kapitoly. Ale takhle vcelku je to super. Emoticon Emoticon

02.02.2012 [19:57]

ahoj dneska jsem začala číst tvoje příběhy a moc se mi líbí Emoticon Emoticon

02.10.2011 [11:01]

DarkFirefliesTak tohle se začíná trošku... Zamotávat? Emoticon A Ness, ta je jedním slovem praštěná, já si nemůžu pomoct. Sice chápu, že už nechce zažít další bolest, ale tím, že se bude držet dál od lidí, kteří ji milují... Je prostě praštěná (promiň Emoticon)
Jinak, kapitolka samozřejmě krásná a skvěle napsaná. Emoticon

3. CeolA
21.09.2011 [18:38]

Čoveče...ty to dokážeš dotáhnout daleko...upřímně...podle mě tyto kapitoly u mě trumfly skoro všemi nebo všemi oblíbeného Harryho Pottera...fakt brilantní práce...jsi super Emoticon Emoticon Emoticon

2. Afrodita7
18.07.2011 [21:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. caa
24.05.2011 [18:58]

prosím piš dál! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!