Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 8. kapitola

Twilight mafie


Osudová chyba Belly - 8. kapitolaBella konečně porodí. Vše se zdá zdánlivě v pořádku, ale ke konci nastane zvrat... Přeji příjemné počtení.

„Edwarde, já rodím. Dítě chce ven!“ křičela Bella. Její křik uslyšel i zbytek rodiny. Nebyl čas ji přepravit do bezpečí. Musela porodit v jejich domě. V tuto chvíli netušila, co ji za pár chvil čeká...

 

Všichni se kolem ní seběhli. Bella dostala šílený strach. Věděla, že dítě chce ven, ale vůbec si nedokázala porod představit.

„Ááá, pomoc, to bolí!“ křičela Bella. Cítila se, jako by jí dítě mělo roztrhnout břicho. Edward ji starostlivě držel za ruku a kdyby mohl, vzal by její bolest na sebe.

„Bello, drž se, ty to zvládneš!“ konejšil ji. Bella si ale myslela, že to bude její smrt. Cítila, jak jí děloha pulzuje, jak přichází první kontrakce.

„Edwarde, drž mě pevně!“ volala Bella. Edward stiskl její ruku ještě pevněji.

„Neboj, zvládneš to, vím to! Mysli na to, že dítě bude za pár chvil u nás!“

Bella křičela tak nahlas, že její křik přivolal Jacoba z lesů. Když ji viděl ležet na posteli, celou zničenou a vysílenou – litoval toho, co jí způsobil. Cítil se v tu chvíli stejně jako Edward – nejradši by její bolest vzal na sebe. Aspoň na něčem se konečně ti dva shodli. Oba chtěli, aby Bella porod zdárně zvládla.

Od první kontrakce uplynulo už třicet minut. Během chvíle se dostavila další.

„Edwarde, už je to tu zase! To tak strašně bolí!“ šeptala Bella.

„Carlisle, tak už honem něco udělej, nevidíš, že to Bellu bolí? Dej jí něco od bolesti!“ křičel na něj Edward.

Carlisle se teď ale zabýval něčím jiným. Dělal Belle ultrazvuk, aby zjistil, zda bude rodit normálně, anebo raději provede císařský řez. Byl zmatený, z toho, co vidí. V děloze bylo dítě, ale zdálo se mu, že tam vidí ještě něco jiného. Nevěděl ale, co by to mohlo být. Neměl už čas to zjišťovat, protože bylo nutné, aby provedl císařský řez.

„Prosím všechny, aby se odebrali dolů do obýváku. Budu muset Belle udělat císařský řez, abych dítě dostal ven. A tím všechny – myslím opravdu všechny. Jediný, kdo tu zůstane, bude Edward – jemu jedinému nečiní problém zůstat v blízkosti její krve.“

Jacob se na něj škaredě podíval. Věděl, že by tam mohl zůstat on, ale na rozdíl od Edwarda neměl žádné lékařské znalosti. Bella viděla, že Jacob váhá, a že by chtěl u ní zůstat, a proto poprosila, aby tam směl zůstat též.

„Vždyť je možné, že to dítě je jeho. Má na to právo,“ řekla na vysvětlenou.

Carlisle Belle dal injekci a Bella cítila, že se jí chce spát. Pomalu usínala.

„Postarejte se o dítě, ať už se stane cokoliv,“ řekla.

Najednou se rozhostilo ticho. Edward a Jacob jen seděli a vyčkávali. Carlisle začal pracovat. Vzal do ruky skalpel, přiložil ho na Isabellino břicho a provedl řez. Všichni se chvěli v očekávání toho, co za malou chvíli přijde. Carlisle nahmatal dítě a vytáhl ho z Bellina lůna. Dítě začalo plakat. Bylo celé horké. Carlisle ho řádně prohlédl a zjistil, že dítě je vlkodlak.

„Dítě je Jacobovo!“ Edwardovi se v očích zračila neskutečná bolest. I tak se ale nemínil dítěte vzdát – slíbil to Belle. Natáhl se pro něj, ale střetnul se s Jacobem.

„Nesahej na to dítě! Je moje!“ křičel Jacob.

„Slíbil jsem Belle, že dítě ochráním,“ odpověděl mu Edward a vzal si dítě do náruče.

Jacob toho tedy nechal, ale věděl, že dítěte se jen tak nevzdá. Carlisle se sklonil k Belle a chtěl zašít její břicho, když vtom se v ní něco pohnulo.

„Je tam ještě jedno dítě!“ zvolal. Jacob i Edward strnuli a nevěřícně na něj koukali. Carlisle tedy vyndal i druhé dítě a hned na první pohled poznal, že je to poloupír. Myslel si, že to je nemožné, ale opak byl pravdou. Bella porodila dvě děti – poloupíra a vlkodlaka.

Edward předal Jacobovi vlčí dítě a sám si vzal poloupírka. Byli to kluk a holčička. Rozhodli se, že výběr jména nechají na Belle. Dopadlo to nejlépe, jak mohlo. To si aspoň v tu danou chvíli mysleli.

Oba se zaobírali jen tou láskou, kterou momentálně cítili. Edward hleděl na malou drobnou holčičku v jeho náručí a věděl, že už teď ji bezmezně miluje. Byla nádherná. Měla Bellinu pleť, její vlasy, její rty. Byla celá Bella - tedy až do té doby, než otevřela oči. Oči měla po Edwardovi. Krásné, zlatavé očka. Byla nádherná. Edward věděl, že je to ta nejkrásnější holčička na světě. Nikdy hezčí dítě neviděl. Chytil ji za drobnou ručku a vtom ztuhnul. Holčička držela jeho prst a mu se v mysli promítaly obrazy. Viděl svět jejíma očima, viděl období, kdy byla v děloze a viděl též jejího bratra. Viděl, že ti dva mají mezi sebou takové pouto, které ještě nikdy neexistovalo. Už teď věděl, že holčička by pro svého bratra zemřela. tak moc ho milovala. Edward byl udivený. Miminku bylo sotva pár minut a už mělo takové schopnosti. Zajímalo ho, co na to řeknou ostatní.

Jacob mezitím držel v náručí svého malého chlapce. Cítil, že je stejný jako on. Byl mu velice podobný. Měl snědší pleť, ale ne stejnou, jako Jacob - chlapcova byla o něco světlejší. I oči měl po něm. I vlasy. Jediné, co zdědil po matce, byly rty. Jacob věděl, že se právě narodil nový vůdce smečky. I ostatní vlci to cítili. Jacob věděl, že nebude trvat dlouho, a před Cullenovic domem se shromáždí celá smečka. Doufal, že Bellu proberou dřív, než se tak stane.

 

...


Všude kolem začaly pípat monitory, na které byla Bella napojená. Selhávalo jí srdce. Carlisle se vyděsil – nechtěl, aby ji ztratili.

„Edwarde, nastala tvoje chvíle. Musíš ji přeměnit, jinak zemře. Selhává jí srdce, nemá dostatek krve, je vyčerpaná porodem a nezvládne to. Jsou dvě možnosti – buď se stane upírem, anebo zemře. Vyber si. Volba je jen na tobě.“

Edward se podíval na Jacoba. Viděl v jeho očích prosbu. Zachraň ji, prosím, zachraň ji.

Edward jen přikývl. Dělal to nerad, nechtěl, aby byla Bella upírem, ale věděl, že pokud ji nepřemění, tak ji ztratí. A to nehodlal dopustit. Sklonil se k ní, našel její krční tepnu a zakousl se. Cítil, jak do něj proudí její sladká krev. Nic lepšího nikdy nepil. Věděl, že bude těžké se od ní odtrhnout. Musel ale myslet na jejich děti. Cítil, že v Bellině těle nezůstává už skoro žádná krev. Musel přestat. Teď. Teď hned, jinak ji zabije. Ale nemohl se odtrhnout…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 8. kapitola:

 1
7. Kačka
25.09.2011 [15:55]

Tak s těmi dětmi jsem se trefila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a ted jen doufám, že Bellu nezabije!!!!!!!

29.06.2011 [17:54]

WhiteTiekollart: To já jsem taky zvědavá. No, mám dnes na noční o čem přemýšlet. Emoticon
Forevergirl: Děkuju. Však to jsem tak rychle přidala kvůli tobě. Emoticon Po obědě, jak dítko usnulo, sedla jsem k pc a vymýšlela a vymýšlela. No nevím, jak to dopadne s Edwardem - nejsem příznivcem mnohokapitolových povídek, takže plánuju ještě pár dílků a konec. Emoticon

29.06.2011 [17:24]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.06.2011 [15:26]

ForevergirlWow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak toto bolo úžasné Emoticon Týmto si ma fakt prekvapila. Wow, oni majú dve deti. No toto bude ešte zaujímavé... Bella porodila dve deti a chúďatká majú akoby dvoch otcov...
Toto nemalo proste chybu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A dúfam, že Edward sa ovládne... musí Emoticon Emoticon Emoticon
Krásna kapitolka, som rada, že si ju pridala tak rýchlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. mňamka
29.06.2011 [15:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.06.2011 [13:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.06.2011 [11:20]

kollartTak to si mě zase překvapila, zajímalo by mě jak to bude dál... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!