Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osud nebo hra? 4


Osud nebo hra? 4Tak a je tady další kapitola, po dlouhém čekání jste se dočkaly =) Mám nějaké nápady jak pokračovat, ale nějak to rozepsat ;)

4. Kapitolka

Ze začátku mezi námi bylo naprosté ticho, nevěděla jsem jak bych se sním měla bavit. Nepřišlo mi ani správné že tu jsem s ním.

,,Takže ty a Jacob Black?“ zeptal se po chvíli, nevím proč si něco takového myslel. Nejspíš protože za mnou furt chodí.

,,Jsme jenom přátelé, a ty a Rose?“ jeho usměv se začal zvětšovat, asi mu něco připadalo vtipné.

,,To je moje holka, miluji ji, dal bych za ni život.“ musí to být krásný, být s někým koho tak moc milujete.

,,Ale vy jste sourozenci? Jak to že spolu chodíte?“

,,Vlastně jsme adoptovaní, takže to není tak nemožné víš.“  Emmet neustále zrychloval, nejspíš se těšil až bude ode mě pryč. Kdo by se netěšil? Nikdy jsem neměla přátelé, myslela jsem si ale že to bude jiné, hlavně s Rosalie.

,,Nenávidí mě?“ zeptala jsem se potichu, nevěřila jsem tomu že mě slyšel, ale nakonec odpověděl.

,,Kdo tě nenávidí? Ani jsem ti toho nevšiml, všichni tě zbožňují.“

Zbožňují? Jsem nová ve škole, takhle to bylo vždycky. Nikdy si nenajdu přátelé, na těch který by o mě alespoň trochu stály.

,,Rose, nejdřív se chovala jako kamarádka, potom ale se na mě ani nepodívala, udělala jsem něco špatně.“ Sklopila jsem zrak a dívala jsem se z okýnka.

,,Má tě ráda ale…“

,,Ale? Nenávidí mě, takhle se nechová kamarádka ke kamarádce, ani se jí nedivím.“

Z očí mě ukápla slza, myslela jsem že to tady bude jiné. Naštěstí to Emmet neviděl, styděla bych se.

,,A co říkáš na Edíka? Chudák, už je tak dlouho sám, ke všemu ještě panic.“ podívala jsem se na něho překvapeně, je vůbec možný že je to pravda? To co mi pověděl? On je nádherný, jak může být sám?

,,Edward je sám? Jakto?“ třeba nenašel tu pravdou, třeba čekal na… mě? Už začínám bláznit.

,,Nikdy nenašel tu pravou, ale dneska se dost díval na tvoji sestru.“

,,Kdo by se na ni nedíval.“ zašeptala jsem potichu.

,,Co jsi říkala?“

,,Třeba našel už tu pravou.“ Doufám že ne, byl by zklamaný, ale třeba bych ho potom mohla aspoň utišit.

 

Konečně jsem zahlédla svůj dům, za nedlouho jsem u něho zastavily. Zhluboka jsem se nadechla a vystoupila. Otočila jsem se na Emmeta, abych mu poděkovala, byl milí.

,,Děkuji Emmete, ale asi to není nejlepší nápad se semnou bavit, ignoruj mě dobře? Jako všichni z mé minulé školy.“ Usmála jsem se na něho, nebyl to pravý úsměv, ten by byl štastný, tohle byl úšklebek.

Zabouchla jsem dveře a šla k domu, podívala jsem se jak Emmet odjíždí. Doufám že poslechne moji radu, ale stejně bych se sním ráda bavila.

Zatřepala jsem hlavou, nemohla jsem mít takové myšlenky, tohle by ta stará Bella nikdy neudělala.

 

Vešla jsem do domu, nikde nebylo nic slyšet. Šla jsem do svého pokoje, bylo to tady tak moc… opuštěné. Nesnesla bych bydlet sama, jednou to udělám ale prozatím to nehrozí.

Udělala jsem si své úkoly do školy, a přečetla svoji oblíbenou knížku Hostitel.

Ta kniha mě naprosto dostala, dokážu ji číst neustále dokola. Málem se zabila, ale nemyslela na toho koho miluje, myslela na tu dívku, kterou chtěla zachránit.

 

Z pokoje mě vyhnal hlad, přišla jsem do kuchyně kde byl zbytek rodiny. Ani jsem to nezaregistrovala, byla jsem v knížce.

,,Belli? Ty jsi odešla taky od té své knížky? To je skvělé, máš hlad?“ zeptala se mě máma, táta si četl noviny, nejspíš to nestihl a Melisa? Ta byla jako obvykle na svém mobilu.

,,Mami? Zamilovala jsem se.“ Prohlásila Melisa zasněně, u ní to není žádná novinka, s nikým nikdy nevydrží.

,,A do koho zlatíčko? Byly jste tam teprve první den, kdo je ten chudák?“ mámě cukaly koutky, tuhle situaci nezažívá poprvé.

,,Edward Cullen, je adoptovaný, má dvě sestry a dva bráchy. Je šíleně bohatý, jeho táta je doktor a matka doktorka malých dětí. A mají obrovský dům.“ Jsme tady první den a tohle všechno ví? Jak to stihla? Proboha!

,,Jo a jdu na párty, vrátím se v jednu.“ oznámila a odešla, nevěřila jsem tomu že ji pustí.

Dívala jsem se na mámu, nejspíš asi tušila že by nezměnila názor, kdo ví?

,,Mami máme něco k jídlu?“

,,Jasně zlatíčko.“

Máma mi připravila vajíčka, byly vynikající. Šla jsem do svého pokoje, vyšla jsem na balkón a dívala na hvězdy. Přála jsem si aby zrovna nějaká padala, přála bych si být jiná.

 

Podívala jsem se do lesa, měla jsem pocit jako kdyby mě někdo sledoval. Uviděla jsem ta nějaký obrys postavy, nebylo vůbec vidět kdo nebo co to bylo. Byla jsem ráda že to potom zmizelo.

 

Najednou někdo zaklepal na dveře, nečekala jsem že by někdo přišel.

,,Dále,“ šla jsem si sednou na postel, otevřeli se dveře a byla tam osoba, kterou bych tady vůbec nečekala. Trochu jsem se usmála, není špatné mít společnost.

,,Můžu?“

,,Jasně, ty vždycky.“


Takže kdo bude ten kdo vešel? Dívka? Chlapec?

Jacob? někdo od Cullenů? nebo Mike?

máma, otec?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osud nebo hra? 4:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!