Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ošklivá Bella 14. kapitola

DarkPaasion


Ošklivá Bella 14. kapitolaTak a je tu další kapitola. Doufám, že mě neukamenujete za ten konec. Užijte si tento dílek. Bella jde s Edwardem konečně na rande. P.S. Dožaduji se komentářů.:-)

14. kapitola - Rande (1/2)

„Díky,“ zavolala jsem ještě na ní a pak jsem rychle vyběhla, než mi stihla ještě dát večerku anebo nějaké ponaučení.

Hned co jsem vyšla ze dveří, zpozorovala jsem Edwarda.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho nesměle, když jsem k němu přišla.

„Ahoj,“ pozdravil mě s tím jeho pokřiveným úsměvem.

Došli jsme k autu a on mi otevřel dveře a já jsem s úsměvem nasedla, byl tak galantní. Po tom, co se Edward usadil na místě řidiče, tak jsme mohli vyjet do Seattlu, kde jsme měli jít do kina a pak na večeři.

Cesta probíhala v plném proudu, vždy jsme se měli o čem bavit a když ne tak jsme jeden druhému pokládali otázky, abychom se o tom druhém mohli co nejvíce dozvědět.

Cesta tedy uběhla opravdu rychle, ale nejen kvůli tomu, že Edward jezdil jako šílenec, taky jsme se dobře bavili. Ach ty upíři, nechápu, proč mají tak v oblibě rychlou jízdu, co je na ní tak zajímavého?

Ani jsme se nenadála a už jsme parkovali před kinem.

Edward mi ani nedovolil, abych sama vylezla, musel mi otevřít dveře a nabídnout rámě, což jsem rozhodně nehodlala odmítnout. Přesně jako gentleman ze starých časů. Vždyť on je ze starých časů, tak proč se vlastně divím.

V kině:

Edward zašel koupit lístky a popcorn, což by mi nevadilo, kdyby mi aspoň dovolil něco zaplatit. Ale on ne. Říkal, že dneska je všechno na něho. Což se mi nelíbilo a byla jsem z toho celá nesvá, ale Edward si prostě nenechal nic vymluvit. Tvrdohlavec.

Připadalo mi to divný, aby za mě někdo utrácel, nebyla jsem na to zvyklá. Nikdy mě žádný kluk nepozval na rande a já se ani nevidím, když si vzpomenu, jak jsem vypadala. A tak s tímhle bohužel nemám moc zkušeností. Na rozdíl od Edwarda typuji, že ten měl už hodně holek a určitě převážně upírek, které jsou tak hezké vůbec nechápu proč se tady semnou zahazuje, může mít kterou kohokoliv.

Nakonec jsem přece jenom Edwarda nechala všechno zaplatit, oni těch peněz mají víc než dost a stejnak se vsadím, že už neví co s nimi.

S Edwardem jsme se posadili do nejzadnější řady, kde zatím nikdo nebyl a kde byly sedačky po dvou. Už jsme seděli, když jsem si uvědomila, že ani nevím, na co se to budeme dívat.

„Ehm, Edwarde na co že se to budeme dívat?“ zeptala jsem se ho nesměle. Doufala jsem, že to nebude nějaký horor. Ty mi vždy naháněly hrůzu, všude tolik krve, i když nebyla opravdová, děsilo mě to. A obzvlášť jsem nemohla vystát horory o upírech, jelikož byli plné lží a často spojována s mnoha krve a mě se z ní dělalo špatně a nemohla jsem se na ní ani dívat. Fuj.

„Na horor. Myslím, že je o upírech," řekl Edward a potutelně se přitom usmíval.

Potichu jsem pro sebe zaskučela, ale přesto to jeho sluchu to neuniklo. A jeho reakce, kterou jsme ještě stihla postřehnout, než zhasli světla, byl ještě větší jeho úsměv než předtím.

Film začal a já se už teď začala bát. A to jsem ještě neměla čeho. Panebože bojím se hororu o upírech, kde je mnoho krve, ale že vedle mě jeden sedí je mi jedno. Už mi dočista hráblo. Problesklo mi ještě hlavou ještě při začátečních titulkách.

Jednotlivé scény se promítaly na obrazovce a já cítila Edwardův pobavený pohled na mé tváři, jak pozoruje moje počínaná. A musím uznat, že se u toho dobře bavil. Jelikož kdykoliv se ve filmu objevila nějaká krvavá scéna, snažila jsem si přikrýt obličej dlaněmi nebo odvrátit hlavu jen abych na to neviděla. Ovšem jednou jsem zapomněla, že mám v ruce popcorn a značnou část jsem na sebe vyklopila. To už Edward nevydržel a začal se smát na celé kino. Jindy bych si užívala jeho melodický smíchu, ovšem teď mi to moc příjemné nebylo.  A ostatní v kině taky nebyli nadšení, že je rušíme, proto na nás syčeli, ať jsme potichu.

Edward jako slušně vychovaný se zklidnil a furt se mi poškleboval, obzvlášť když jsem se snažila ze sebe dostat ten pitomý popcorn. Byla jsem na něj naštvaná a dávala jsem to na sobě znát.

A proto Edward zpozorněl, když si všimnul změny v mém obličeji, jelikož mě napadl nápad. Abych se tady jediná nemusela očišťovat, tak jsem zbytek popcornu vysypala na Edwarda ak mému štěstí, dobrá půlka skončila i za trikem. Tentokrát jsem se smála já.

Kdybyste jenom viděli Edwarda, jak se snažil ze sebe dostat popcorn, obzvlášť z pod trička a kdykoliv se pohnul tak bylo jenom slyšet, jak rozsedl další kousek. Bavila jsem se královsky, ale když už na nás málem přišel vyhazovač, tak jsme se přece jenom sklidili a kukali se dál na film. A po pravdě bych radši dělala bordel, než pozorovat tu hrůzu na plátně, ale pro klid ostatních jsem měla v úmyslu v klidu ten horor dokoukat.

Ovšem to se mi nevyplatilo. Jelikož zrovna k mojí nelibosti tam byla dosti ošklivá scéna. Automaticky jsem otočila hlavu a zabořila do Edwardova ramena a odhadovala jsem, jestli ta scéna už skončila.

Až teď jsem si uvědomila, co vlastně dělám. Hlavu jsem měla pořád zabořenou v jeho rameni a musím uznat, že se mi to docela líbilo jeho vůně mě obklopovala a já ji plnými doušky vdechovala. Navíc jsem k němu byla dosti natisknutá, ale nevypadalo, že by mu to vadilo. Dokonce mě rukou držel okolo pasu, jako by mě ani nechtěla s toho sevření vůbec pustit. Trošku jsem zvedla hlavu a podívala se do jeho čích a snažila se z nich cokoliv vyčíst.  Ovšem místo toho, abych vykoukala z jeho očí co se mu honí hlavou se naše obličeje k sobě pomalu přibližovali.

 

Shrnutí Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ošklivá Bella 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!