Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Opuštěná...? 6. kapitola

wallbypavlush


Opuštěná...? 6. kapitolaDalší kapitola, v téhle se Bella vydává do Seatlu letí s Cullenovýma, jak to dopadne, rozloučí se a odejdou nebo budou chtít jít s Bellou. A co na to ona bude chtít pomoc. To se dočtete. Napište mi komentíky, připadá mi, že se tato povídka moc nelíbí, moc lidí v´ji nečte.

6. kapitola - Cesta

Pohled Bells

 

Začetla jsem se do knížky, že jsem přestala vnímat čas, a proto když jsem se konečně od ní odtrhla a podívala se na hodiny, zděsila jsem se, už byl čas vyrazit.

****

 

Dorazila jsem do garáží a tam už na mě Cullenovy čekaly.

„Mužem?“ zeptal se mě Carlisle.

Přikývla jsem a my jsme vyrazili dvěma auty. V mercedesu jel Carlisle, Rose a Emmett. A já, Alice, Jasper a Edward jsme nasedli do volva.

Sice jsme se s Edwardem chvíli hádali, kdo bude řídit, ale když jsem na něj udělala psí oči, povolil, čemuž se Alice s Jasperem smáli. Nekomentovala jsem to a vyrazili jsme na letiště. Odkud jsme letěli rovnou do Seatlu.

 

Letěli jsme první třídou, jak jinak oni jsou bohatí a Volturovi taky na tom nejsou špatně. Let byl neuvěřitelně nudný, myslela jsem, že usnu, jen kdyby to teda šlo.

 

V Seatlu jsme si došli pro věci a zbývalo se s nimi jenom už rozloučit.

„Ráda jsem vás poznala, ale povinnosti volají.“

„Počkej, rád bych tě viděl bojovat, takže jestli by ti to nevadilo, šel bych s tebou.“ Promluvil Carlisle a Jasper s Emmettem horlivě přikyvovali.

„Tak to teda ne. Nemůžu dovolit, aby se Vám něco stalo. Zapomeňte.“ Zamračila jsem se na ně, protože kdyby se jim něco stalo, odnesla bych to já. A i když dobře vycházím s Arem tak tohle by mi asi neprominul, přece to je jenom jeho přítel, ne?

„Budeme se držet dál.“ Tentokrát to zkusil Jasper.

„Ne.“ Nechtěla jsem je tam nejenom, že by se jim mohlo něco stát, ale taky proto, že jsem si chtěla užít a použít všechny svoje schopnosti. Což by za jejich přítomnosti nešlo.

„Proč?“ Zeptal se Emm a pomalu mi začínal lézt na nervy.

„Protože… Protože se vám může něco stát a to by mi Aro neodpustil a navíc byste mě omezovali.“

„Můžeme ti pomoct.“ Odporoval.

„Nepotřebuju.“

„Tak to bych si jistý, uznej, málem jsem tě porazil a tak kam jdeš, budou novorození a ti jsou silnější a rychlejší než my. Ty máš sice zkušenosti, ale jich je hodně, ne?“ Vzal si zase slovo Jasper a musím uznat, že kdybych neměla svoje schopnosti, doopravdy bych pomoct potřebovala a ocenila, ale já svoje schopnosti mám.

„No, Aro říkal, že jich je jenom okolo 30.“

„Cože?“ Všichni na mě vyjeveně koukali.

„Vždyť to je sebevražda. Jak tě mohl, Aro poslat samotnou.“ To se divil Edward.

„Já to zvládnu, nejsem malá a tím jsme domluvili, tečka.“ Ukončila jsem to a namířila jsem si k lesu, ale něčí ledové ruce mě zadrželi.

„Jdeme s tebou a domluvil jsem, tečka.“ Opičil se po mě Edward, on je tak tvrdohlavý.

„Ne.“ Zavrčela jsem mu do obličeje. K mému vrčení se přidalo i vrčení Edwarda.

„Tak dost. Vy dva.“ Přerušil náš oční a vrčící souboj Carlisle.

„Taky si myslím, prostě je tom můj úkol, kdybych potřebovala pomoct, řekla bych.“ Řekla jsem a doufala, že tím jsem to uzavřela.

„Fajn, ale přesto jsem zvědavý, jak bojuješ. Podíval bych se na to sám, a kdyby se něco zvrtlo, dokážu se o sebe postarat, jsem už dost starý.“ Ujal se slova Carlisle a já nevím proč, ale věřila jsem mu. Stejně jako té paní v tom žaláře. Zvláštní.

„Fajn.“ Vzdala jsem to, stejnak bych ho nepřinutila, aby za mnou nechodila, jeho zvědavost by se určitě projevila a oni by přišli všichni. Zakázat jsem mu to nemohla, do lesa může chodit, kdy chce a tam ten souboj proběhne, takže by tam šel, teďka o něm aspoň budu vědět a bude sám.

„Ale jenom vy.“

„Souhlas.“

„To je nespravedlivé.“ Postěžoval si Emmett, za to Jasper vypadal zamyšleně a nijak to nekomentoval, a já prostě neodolala a přečetla jsem si jeho myšlenky.

„Nechápu, proč odmítla naší pomoc. Vždyť ji tam můžou zabít, je jich moc. Musí něco tajit, když nechce, abychom tam šli, ale kdyby něco tajila tak, proč to povolila Carlislovi možná věděla, že by tam stejnak šel, ta jeho zvědavost anebo to byl účel a je to nějaká past. Ne to je kravina, proč by chtěl, Aro vlákat do pasti přítele.“ Zajímavý myšlenky, ale to je teď jedno je čas vydat se na cestu.

 

 

 

---------------

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Opuštěná...? 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!