Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odraz ze dna 8. kapitola


Odraz ze dna 8. kapitolaA je tady další kapitolka, je kratší a já ji považuji spíše jako takovou mezihru příběhu. Snad se tedy bude líbit a necháte nějaké ty dojmy v komentáři.

 

8.

 

 (pohled Edwarda)

Běžel jsem pomalinku s Emmettem a zachytával každé slůvko Tomiho a Belly. Při poslední větě jsem se při simulaci dýchání rozkašlal. Bráška mě hned nápomocně praštil do zad, že jsem měl co dělat, abych se vyhnul ještě ležícímu Tomimu a nedupl mu do vytřeštěného výrazu.

"Tak to jsi její typ," zakřenil se Emmett.

"To si nejsem tak jistý," zamumlal jsem pochybovačně hledíc ještě za ní. No dobře, věkově jsem splňoval, ale se zkušenostmi jsem byl poněkud na štíru. Nedobrovolné každonoční šmírování celé mé rodiny se asi nepočítalo.

"No rozhodně jsi na tom líp než všichni kluci na dohled," utěšoval mě Emmett.

To mi konečně trochu zvedlo náladu.

 

 

(pohled Belly)

Victoria se vynořila z hustého porostu a já jsem jen protočila oči.

"To si s nimi musíš vždycky tak hrát?"

Měla tričko na cáry. Ne že by to nebylo rajcovní, když bohatě odkrývalo její rudé spodní prádlo, ale tímhle jejím tempem jsme zlikvidovaly už většinu našeho šatníku.

"Musím," pohodila vzpurně hlavou, "aspoň pak tak nevnímám tu odpornou pachuť."

"Dobře dobře, už mlčím." Tohle bylo u nás trošku ožehavé téma. "Takže dneska to vypadá na menší výlet do centra."

 

Trvalo nám sotva patnáct minut a už jsme vyjížděly od domu směr nákupní centrum. Popravdě, docela jsem se i těšila. S Victorií jsme si v tomhle rozuměly. Celodenní prolézání obchodů nebylo zrovna naše hobby.

Zamířily jsme do největšího obchodního domu, ať to máme všechno při ruce a co nejdříve také za sebou.

 

 

(pohled Victorie)

Nepříliš nadšeně jsem s Bellou vešla do nákupního centra. Všude proudily davy lidí a mě jen při té představě, jak se budeme muset protahovat nějakými zacpanými uličkami mezi regály, naskočila husí kůže.

Už jsem chtěla začít přemlouvat Bellu, abychom to nechaly na pozdější dobu, kdy před zavíračkou proběhneme jen pár obchůdků s tím nejakutnějším. Do nosu mě však uhodila známá vůně.

"Alice," zašeptala jsem Belle tiše do ucha.

Stejně jako já se začala rozhlížet. Během dvou vteřin mě již táhla za okrasnou umělou palmu. Hlavou mi naznačila směr. Byla tam nejen Alice, ale také Rosalie. Ta blonďatá namyšlená potvora.

"Nevím jak ty, ale já bych se nákupům v její blízkosti raději vyhnula," zazněl mi do ucha Bellin tichý hlas. Jo stačilo mi ji jen chvíli pozorovat, abych pochopila jak to myslí. Přehrabovala se jak tajfuj ve všech regálech a prodavačky jen němě zíraly netušíc, zda se mají radovat z dobrého výdělku, nebo úpět nad obchodem obráceným vzhůru nohama. Svou pozornost jsem však zaměřila na Rosalii.

"Mě to tady ale právě začalo docela bavit," zamumlala jsem. Bella na mě překvapeně pohlédla. Oči se jí v podezření přimhouřily.

 

Začínala jsem přicházet nakupování na chuť. Nikdy jsem tyhle tlačenice a tahanice o kusy oblečení nemusela. Byla jsem zvyklá neustále cestovat a mít sebou jen to, co opravdu potřebuji. Nyní jsme se však s Bellou již tři hodiny proháněly po obchodech a z každého vycházely alespoň s třemi taškami.

Alice ani Rosalie si nás nevšimly. Bella zaštítila náš pach a tak nic nebránilo našemu řádění, tedy až na zavírací dobu. Krátce po desáté jsme vyjížděly z prázdného parkoviště. Zadní sedadla i náš malý kufr byl přeplněný taškami s oblečením, botami a doplňky.

Nemohla jsem v sobě potlačit tu nedočkavost. Měla jsem chuť poskakovat a Bella při pohledu na můj výraz občas vyprskla smíchy. Já si však nemohla pomoct.

 

Oblečení jsme roztřídily na dvě hromady hned po příjezdu domů. Jednu jsme nechaly ležet a tu druhou větší daly opět do tašek a vyrazily. Měsíc byl v novu, jako by i on stál při nás. Všude byla naprostá tma a my se prodíraly ztichlým lesem. Čím více jsme se blížily našemu cíli, tím jsme byly nervóznější a opatrnější. Hlídali jsme zapraskání každé větvičky pod našima nohama a jakýkoliv zvuk okolo.

Bella opět zaštítila náš pach a my konečně dorazily na místo. Před námi se rozprostíral dům Cullenů. Nebylo těžké jej rozeznat. Každý zařizovala Esme podle svého vlastního vkusu, takže nakonec všechny jejich domy vypadaly podobně.

Co však bylo nejlepší; byl úplně prázdný.

"Říkala jsem ti, že měli všichni už příliš tmavé oči," zašeptala mi Bella. Byli na lovu a my měli volnou cestu.

Rozběhly jsme se dovnitř. Jedno z oken bylo dokořán a my toho okamžitě využily. Vyhouply jsme se do pokoje, jehož stěny byly zastavěny policemi s knihami a CD. Chybějící postel a Bellin výraz mi napověděli čí ten pokoj je. Rychle jsme tedy proklouzly dále a pachem se nechaly dovést až do jedné z ložnic.

Celá jedna stěna byla pokryta zrcadlem. Pobaveně jsem se uchechtla. To mě mohlo napadnout. Bella také k tomu neměla daleko, ale s přemáháním se na mě zamračila.

"Dělej, nevíme kdy se vrátí!"

Přikývla jsem. Tenhle plán se mi příliš líbil, na to abychom jej zvrtaly. Vrhly jsme se do šatny a postupně začaly zaměňovat oblečení s tím, které jsme donesly.

 

>>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odraz ze dna 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!