Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odpustíš mi? 9. kapitola

Emmet And Rose


Odpustíš mi? 9. kapitolaKdo je neočekávaná návštěva a jak ji přijme celá rodina? To se dozvíte v dnešním díle... Moc děkuji za předchozí komentáře. ;-)

Do domu vstoupí upír s krátce střiženými hnědými vlasy. Na sobě džíny a koženou bundu, na tváři široký úsměv.
„Carlisle, tak rád tě zase vidím.“ Přelétne krvavým pohledem ostatní. „Byl jsem nedaleko a řekl jsem si, že zkusím, zda tu nejste…“ vysvětlí Dean, ruce v kapsách, na tváři uličnický výraz. Carlisle se od srdce zasměje.
„Lidi, tohle je Dean, když jsem žil několik let u Volturiových, tak jsme se spřátelili.“ Poplácá mladého upíra po rameni, ten se na Carlisle jen zašklebí. Jasper si jej bedlivě prohlíží, Carlisleovi jeho pohled neunikne. Dean se rozejde směrem ke zbylým Cullenovým a se všemi si přátelsky potřese rukou.
„Všechny vás rád konečně poznávám,“ řekne Dean s úsměvem, který neopouští jeho tvář. „Ale nechybí vám tu ještě někdo?“ otočí se s otázkou na Carlisle.
„Alice a Rose, jely na nákup, Edward je v lese, a tohle,“ přejde k Belle Carlisle, „je náš nejnovější člen, Isabella Swan,“ představí Bellu Deanovi a Bella se na něj usměje.
„Ahoj,“ řekne nesměle. „Bella,“ podá mu ruku a potřese si s ním.
„Au, holka, ty máš páru,“ řekne Dean pobaveně.
„Promiň,“ omluví se Bella, což rozesměje Emmetta.
„Co bys čekal od novorozené?“ vybuchne Emm. Bella, kdyby mohla, tak zrudne jako rajče, Dean se přidá k Emmetovi.
„Koukám, že jste veselá parta,“ pronese se smíchem a Emm zuřivě přikyvuje.
„Emmette, to stačí,“ řekne Esmé varovně, ten se na ni podívá a jen se ušklíbne, v hlavě přemýšlí o tom, jak tohohle nového upíra využít ke svým blbinkám.
„Jak dlouho se zdržíš?“ zeptá se Carlisle Deana, ten přestane pozorovat Bellu hodnotícím pohledem.
„Ehm… no víš, napadlo mě, že bych se u vás nějaký měsíc, či rok zdržel…“ řekne Dean a v očích se mu mihne cosi pro Carlisleho nerozluštitelného, Carlisle je upřímně překvapen.
„Stalo se něco?“ zeptá se Deana, ale ten si jen prohrábne vlasy.
„Hm… jo, ale zatím o tom nechci mluvit, a jsem rád, že Edward není doma…“ řekne potichu, než se uličnicky uculí. Bella jej celou dobu sleduje, na tváři pobavený výraz, je zcela uvolněná. Jasper ji pozoruje spokojeným výrazem, je překvapen její uvolněností. Bella po chvilce zpozoruje pohled Jaspera a opětuje mu ho, čímž vyvolá na jeho tváři úsměv. Bella mu ho oplatí.
Edward běží zpět do domu, zmizel na lov, ale ne moc daleko. Ulovil pumu a vrací se zpět. Zaraženě se zastaví, když cítí neznámý pach upíra, zamračí se a soustředí se na dům. Tiše zavrčí, když zaslechne cizí myšlenky, které se točí kolem Belly, jeho Belly.
„Je krásná, do ní půjdu, jaká asi musí být v posteli?“ myslí si Dean, aniž by tušil, že Edward je už tak blízko, očima ji skenuje, a jen uznale pokývá hlavou. To Edward nevydrží a zavrčí, tím na sebe upoutá pozornost. Bella sebou trhne, zná ten hlas. Ví, kdo to vrčel. Dean se podívá na Carlisle s pozvednutým obočím, Edward vrazí do domu jako velká voda, protože je ovládán vztekem.
„Edwarde, uklidni se,“ zakřičí na něj Carlisle v myšlenkách a Jasper přes něj převalí klidnou vlnu. Edward překvapeně zamrká, ale dál hledí na toho cizince, který se tu objevil. Měří si jej pohledem.
„Edward…“ řekne Dean klidně, na tváři úšklebek. Těkne očima k Belle a tiše se rozesměje.
„Promiň, nevěděl jsem, že je Bella tvoje,“ řekne Dean, což rozlítí Bellu.
„Nejsem jeho…“ zavrčí naštvaně a probodne Edwarda nahněvaným pohledem, ten jen skloní hlavu. Nevydrží se jí dívat do očí, které na něj hledí jen nenávistně.
„Super… to se mi hodí.“ pomyslí si Dean bezelstně, když slyší Bellina slova, usměje se na ni a Bella mu úsměv oplatí. Možná jen proto, aby ublížila Edwardovi, možná proto, že jí je Dean sympatický a sama teď neví. Edward se zhluboka nadechne, další Deanova myšlenka ho jej rozzuřila, Jasper jej okamžitě uklidňuje.
„Omlouvám se, rád tě poznávám,“ řekne skrze zaťaté zuby Edward a podá Deanovi ruku. Ten ji příjme.
„Ale nepovídej, nebudeš mě mít rád,“ pomyslí si Dean a stiskne Edwardovu ruku. Ten jen neznatelně přikývne.
„Jo, to je mi jasné…“ řekne už nahlas Dean. Emmett se na ty dva mračí.
„Jak já nesnáším tenhle druh rozhovoru,“ postěžuje si naštvaně. Bella sleduje Edwarda, ale nakonec se od něj odvrátí a přejde k Esmé, posadí se vedle ní a tiše si povzdechne. Edward pustí Deanovu ruku a sleduje Bellin každý krok, to samé Dean, ale ten, na rozdíl od Edwarda, se jde posadit k Belle. Ta se na něj usměje, Edward jen drtí zuby o sebe.
„Tohle bude zajímavé,“ pomyslí si Emmett, když kouká na bratra. Edward se na něj zašklebí a zmizí ve svém pokoji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odpustíš mi? 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!