Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odlúčenie

kristen2-vilinka


OdlúčenieNo a je tu ďalšia poviedka. Bude trochu odlišná od ostatných aj keď mená ostávajú rovnaké. Prajem vám príjemné čítanie a do komentíkov mi pls napíšte, či chcete pokračovanie alebo nie.

Odlúčenie

1.kapitola

Som Bella Cullenová. Vydala som sa za Edwarda pred tromi rokmi a máme dcéru Renesmee. Sme upíria rodina živiaca sa len krvou zvierat. Dokonca sa nazývame vegetariánmi. Ako ostatní aj ja mám moc. Moc preberať schopnosti ostatných a vlastne ju aj odoberať. Celá moja rodina žila šťastným životom. Práve teraz sme boli všetci na záhrade a užívali si poobedie. Boli sme spokojní a radi, že nás nikto neotravuje. No vtedy mala Alice víziu...

Teraz som už nepatrila k tým, ktorý na ňu musia vystrašene zízať kým sa pozberá. Požičala som si jej schopnosť a tak som presne videla to, čo videla ona. To ma zarazilo. Edward samozrejme tiež vedel, čo sa deje. S vystrašenými tvárami  sme pozreli  sa na seba navzájom a potom moje oči začali vyhľadávať Renesmee. Uvidela som ju v náručí Rosalie, čo ma upokojilo, ale stále som sa bála. Hodnú chvíľu som sa na ňu pozerala a ona na mňa tiež. Vedela som, že ak uvidí môj výraz, vystraší sa aj ona a tak som od nej radšej odvrátila zrak. Alice, ja a Edward sme boli stále ako v tranze a ostatní okolo z toho začali panikáriť a šalieť.

Vtedy sa Alice pozbierala a povedala:,, Volturiovi prichádzajú."

,,Čože?" vykríkli asi tri hlasy zároveň.

,,Budú tu za sedem minút," povedal skľúčene Edward.

,,Ale prečo sem idú?" vyslovila Esme.

Všetci boli ticho. Nikto nevedel odpoveď na túto otázku. Zaniesli sme Renesmee do jej izby a začali tých pár ostávajúcich minút premýšľať, čo od nás môžu chcieť. Vtedy ma niečo napadlo. Edward si všimol ako som stuhla. Podišiel ku mne a objal ma.

,,Bella, čo sa deje?"

,,Možno-možno viem, prečo sem idú," ledva som zašepla.

,,Prečo?" opýtal sa nedočkavo, keď mu došlo, že pokračovať nebudem.

,,Vraveli ste, že sme druhá najväčšia skupina upírov žijúcich spolu, správne?" overovala som si moju hypotézu.

,,Áno, no a?" potvrdil Emmet.

,, Čo- čo ak sa nás boja? Poslednou dobou nás stále pribúdalo. Najprv ja, potom Renesmee. Naša rodina sa stále rozrastá. Začíname sa pre nich stávať konkurenciou. A naše schopnosti sú dosť mocné na to, aby sme ich porazili, teda keby sme boli takí schopní aj v bojoch. Možno sem prichádzaju preto, aby sa nás...zbavili," pri poslednom slove sa mi zlomil hlas.

Nejaký čas bolo ticho. Všetci uvažovali nad mojím monológom a vtedy som sa začala báť ešte viac. Ticho síce nepotvrdzuje ale ani nevyvracia môj názor. Takže je možné, že sem idú práve kvôli tomu.

,,Čo budeme robiť?"  prelomil ticho Jasper.

,,Nič. Nemáme na výber. Musíme len čakať. V boji by sme teraz neuspeli. Ide ich sem veľa a ešte stále si nie sme na sto percent istí, kvôli čomu sem idú. Toto je len jedna možnosť." Asi sa nás snažil Edward ukľudniť, ale bohužiaľ nikomu sa neulavilo. A ani on v tom nebol plne presvedčený.

V momente všetci stuhli. Cítili sme, že prichádzajú. Boli len pár stoviek metrov od nás.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odlúčenie:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!