Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odlúčenie-7.kapitola

Ashley - LV and Glam


Odlúčenie-7.kapitolaA máte tu pokráčko.Dúfam, že to nie je až také hrozné... No už nebudem rušiť tak nazdar. :-)

Odlúčenie

7.kapitola

Zaplavila ma obrovská vlna hnevu. To nemyslí vážne. Nikdy by som nedokázala ublížiť môjmu najlepšiemu priateľovi. Nikdy. Začala som na neho hystericky jačať.

,,To nemyslíš vážne? O čom to hovoríš? Nikto mu neublíži. Rozumieš?! Nikto!" Bola som veľmi naštvaná. Ani ja som sa nespoznávala a Aro bol očividne tiež prekvapení.

,, Bella, dosť! On musí zomrieť. Je to vlkolak. Je to náš nepriateľ." Rozkazoval mi Aro.

,, Váš možno. Mne je to však najlepší kamarát a nedovolím, aby sa mu niečo stalo." Neustále som na neho kričala a v duchu predsa len nadávala Jacobovy, za to, že sem prišiel. Vedela som, že mi chcel pomôcť, ale hádam si nemyslel, že to bude také ľahké. Tak by sme ušli. A čo by sa tým vyriešilo? Nič. Ihneď by nás začal hľadať Demetri a dokonca, by možno ublížili Cullenovým a to by som neprežila.

Hnev neustále naberal na intenzite a ja som sa začala obávať, že by som sa prestala ovládať. V poslednej dobe som bola na tom so svojou kontrolou veľmi zle. Stačil menší výkyv nálady a ja som bola schopná vyvraždiť celý hrad. Ale čo by som tým vyriešila? Mohla som ich zabiť, ani teraz mi v tom nič nebráni. Ale čo by bolo potom? Volturiovy sú ,,rodina" (nenávidím, že tak poškvrňujú to slovo), ktorá sa stará o poriadok. Starajú sa o novorodených, kontrolujú, aby sa na jednom mieste nevraždilo príliš, alebo aby niekto neprezradil ich existenciu. Do pekla, prečo len musia byť k niečomu dobrí!? Bez nich by vo svete , a to nerada priznávam, vládol chaos a teror. Upíri by s mohli vymknúť kontrole a svet by bol naozaj stratený. Nemôžem ich zabiť. Viem, že ja by som to, čo robia oni nedokázala a tak ich musím ušetriť. To ale nemení nič na fakte, že nedopustím, aby sa niečo stalo Jacobovy.

,,Prosím, pusti ho." Upokojila som sa a skúsila to taktikou slušnej a diplomatickej upírky. A výsledok? Bolo to k ničomu. Zase som sa naštvala a pre istotu okolo Jacoba natiahla štít. Čo ak by sa náhodou o niečo pokúsili? Moje predtuchy boli pravdivé. Felix stratil trpezlivosť a skokom zaútočil na bezbranného Jacoba. Môj štít ho však odhodil do niekoľko metrov vzdialeného stromu. Otriasol sa, zlostne zavrčal a zaradil sa späť do postavenia. Už som toho začínala mať plné zuby a to sa prejavilo aj na počasí. Vládla ohromná búrka, do modra sfarbené blesky udierali v krátkych intervaloch sprevádzané ohlušujúcimi ranami hromov. Vyzeralo to ako na prírodnú katastrofu. Opäť ma stálo obrovské úsilie upokojiť sa, ale po dlhšej chvíli som to dokázala. Čo keby som ešte zavinila nejaký potopu? To by som si neodpustila. Ale stále som zostala neoblomná.

,,Aro, pusťte ho. A ja ti na oplátku nevyvraždím armádu." Áno, to by som mohla. Prečo ma to nenapadlo skôr? Aspoň tých najsilnejších. Tých, na ktorých mu záleží. Áno, to je jeho slabina. Ako som sa domnievala, začal sa tváriť vydesene. Nastal ticho. Aro uvažoval a mne na tvári pohrával jemný úsmev. No stále som nevedela, čo od neho môžem čakať a tak som pre istotu ostávala stále ostražitá.

,, Nuž dobre." Prehovoril po dlhej chvíli. ,,Ako si želáš. Pustím tvojho priateľa."

Konečne. Uľavilo sa mi. Jacob bude v poriadku. Zaviedla som ho, samozrejme, že s dozorom, na letisko a tam som sa s ním rozlúčila. Bolo mi smutno, že odchádza, ale tam bude vo väčšom bezpečí.

Celé toto divadlo mi potom pripadalo smiešne. Hádam si Aro nemyslel, že by som tak ľahko ustúpila? Ja nikdy. Pokiaľ sa jedná o mojich rodinu a o mojich priateľov, vždy ich budem ochraňovať. A to aj za cenu môjho vlastného života.

Asi si uvedomil, že mu za to jeden vlkolak nestojí. Ale ak sa dozviem, že mu niečo urobil, vlastnoručne ho zabijem. Či je to Aro, alebo nie. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odlúčenie-7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!