Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odlúčenie-5.kapitola

Ash-předělávka-Akkisek


Odlúčenie-5.kapitolaA je tu pokračovanie. Viem, že po dlhej dobe, ale bola som na dovolenke, takže som nemala možnosť pokračovať. Dúfam, že som nesklamala.

Odlúčenie

5.kapitola

Bellyn pohľad:

(Myslím si, že je to dobrá pesnička na vcítenie do deja. Možno preto, že som ju akurát vtedy poslúchala- http://www.youtube.com/watch?v=DbESoBpeea0)

Uplynuli dni, týždne možno mesiace. Čas už som prestala dávno vnímať. Je to len sekunda nadväzujúca na ďalšiu a to bez akéhokoľvek významu. Stratila som všetko, čo som milovala a to len kvôli mojej hlúposti a nerozvážnosti. Stratila som moju lásku, moju rodinu, jediný dôvod mojej existencie.

Čo robí človek... upír, keď stratí všetko? Už nežijem. Len prežívam.... a to v poslednom kúsku nádeje. Nádeje, že moja druhá polovica srdca je niekde tam. Je šťastná a žije v radosti aj keď ja sa topím v nekonečnej bolesti.

Už neviem, čo som... Vlastne áno. Zostala zo mňa len handrová bábika. Už nie som tá stará Bella. S nikým som neprehovorila už niekoľko rokov. Vlastne ani neviem koľko ich bolo presne. Som uzavretá vo svojom odpornom vnútri. Ničím životy nevinných ľudí. Zabila som ich už stovky. Viem to, pretože každého človeka, každú dušu, každý život, ktorý ukončím nahradí zárez na stene v mojej izbe. Je ich už 231. Zabíjam upírov na Arov príkaz. Robím všetko, čo mi prikáže. Je mi jedno kedy, kde a prečo. Jednoducho som v jeho moci.

Už nečakám, že ma niekto zachráni...že sa toto peklo niekedy skončí. Sama som si vybrala túto cestu a som za ňu plne zodpovedná.

Jacobov pohľad:

,,Už to viac neznesiem. Čo ste všetci slepý? Renesmeé je nešťastná a ani na vás sa nedá už viac pozerať. Bella každému chýba a aj mne tak prečo s tým do pekla nič neurobíte? Mám toho dosť, idem za ňou. Hneď!" vykríkol som v záplave hnevu.

Celé tie roky chodia ako telá bez duše. Moja Renesmeé sa už dlho neusmiala a ani nechcem vedieť ako vyzerám ja. Musím ju nájsť a nejaké hnusné pijavice mi v tom nezabránia. Ale najviac ma sklamal Edward. Veril som, že Bellu miluje a on ju nechá na pospas Volturiovým.

Vybehol som v rýchlosti z ich prekliateho domu. Nevedel som, či idú za mnou, ale bolo mi to jedno. Pôjdem cez hranicu a keďže za ňu vstúpiť nemôžu, v ničom mi nezabránia.

Nejakým zázrakom som sa do Voltery dostal. Práve som bežal lesom a ucítil tú hnusnú vôňu. Boli tu. Upíry. No čo ma ešte viac zarazilo bolo, že som tu cítil aj Bellu.

Bellyn pohľad:

Práve sme boli v akom si lese a ja som si od nich na chvíľu odbehla. Neprotestovali a pustili ma. Asi už vedeli, že nemám kam ujsť. Nie, keď by ublížili tým, ktorých milujem.

Bežala som popri veľkej skale a rozhodla si na ňu sadnúť. Bola mierne vlhká a studená, ale to mi bolo v ten moment úplne jedno. Opäť som rozmýšľala nad mojou biednou existenciou, ale niečo som ucítila. Je to.....vlkolak. A nie hocijaký.

Jacob?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odlúčenie-5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!