Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Od lásky k smrti, od smrti k láske - 1. kapitola

Plakát 3


Od lásky k smrti, od smrti k láske - 1. kapitolaEdward opustil Bellu a tá sa z toho nikdy nespamätala. Odišla do Volterry, požiadať Ara, aby ho našiel. Bellu museli premeniť na upíra. Šla ho hľadať. Po pár rokoch neúspešného hľadania sa vrátila naspäť k Arovi. On ju posiela na misiu. Ako dopadne? Kathy

„Prečo si to urobil, Edward? Prečo si ma opustil a nechal ma tu samu? Ja som ťa tak ľúbila. Aj ťa ľúbim, stále, po takom dlhom čase. Ach jaj,“ pomyslela som si. Odvtedy, čo ma opustil, ubehlo dvestopäťdesiat rokov. Už pomaly zabúdam ako vyzerá. Ľudské spomienky sú tak zahmlené... A ja som ho za ten čas nevedela nikde nájsť. Akoby sa pod zem prepadol. Dokonca som ho hľadala aj s Arovou pomocou. Netuším, kde by mohol byť.

„Isabella!“ zvolal Aro. Odvtedy, čo som prišla do Volterry, žiadať, aby ho našli, ubehlo už veľa rokov a veľa sĺz. Hoci teraz, keď som upír, nedokážem plakať, ale aj tak.

„Áno, pane?“ pribehla som k nemu.

„Mám pre teba prácu. Pôjdeš do Ameriky. Potrebujem, aby si mi dala pozor na jedno dievča. A keď dovŕši devätnásť rokov, tak ju privedieš sem. Skamaráť sa s ňou. A daj si záležať, aby ti dôverovala,“ povedal Aro.

„Kde presne pôjdem a ako ju spoznám?“ rýchlo som sa opýtala.

„Neboj sa, drahá Bella. Máme jej fotku, jej denný program a všetko, čo potrebuješ. Lietadlo ti poletí o tri hodiny, takže sa choď pripraviť. V lietadle si preštuduješ jej zložku.“ Hneď, ako to dopovedal, som šla do svojej izby a pobalila som sa.

O tri hodiny neskôr som už sedela v súkromnom lietadle. Letel som mnou aj Thomas. Skoro vždy sme cestovali spolu. Dosť mi pomohol, bol to kamarát. Avšak chcel byť niečo viac.

Keď som otvorila zložku, tak prvé, čo som si všimla, bola fotka dievčaťa. Volala sa Sienna Vandifová. Narodila sa v New Orleanse. Keď mala šesť, s rodinou sa presťahovala do Orlanda. Veľmi veľa cestovali. Jej rodičia boli veľmi bohatí. Do Minneapolisu prišli, keď mala štrnásť. Odvtedy ubehli už dva roky. Má dve sestry a jedného brata. Jej staršia sestra Sarah je už vydatá, má manžela menom Noah. Vydala sa, keď mala dvadsať, už sú to tri roky. Siennina mladšia sestra má desať a volá sa Elise. A jej brat má sedemnásť a volá sa Wiliam. Ďalej sa písalo, že je najobľúbenejšie dievča na škole. Má priateľa menom Lukas. Bol, ako inak, kapitán futbalového tímu a ona hlavná roztlieskavačka. Ich tím sa volá Mineapoliský Tigri.

Aro ďalej písal, že musím zapadnúť, musí mi veriť a musím ju začať rozdeľovať od rodiny a priateľov. Mala dar, aspoň podľa Elezara. Vedela robiť ľudom zle, vlastne spôsobovať nehody tak, že to pôsobilo ako náhoda. Celý text som prebehla rýchlo očami.

Upútala ma veta. Kúp si viac sexy oblečenia. Rozosmiala som sa. Vedela som, že nemám nič sexy. Nikdy som ich predtým nepotrebovala. Väčšinou som chodila na vražedné misie.

„S tým nesúhlasím,“ povedal pri mojom uchu Thomas. Zasmiala som sa. Pre neho som bola sexy. Vždy. Aspoň mi to skoro každý deň hovoril.

„Fajn, takže zájdeme na nákupy. A nezabudni, v škole žiadne objatia ani pusy. Si môj brat,“ povedala som mu a on sa zamračil.

Po pár hodinách letu sme pristáli. Šli sme na rýchle nákupy a vydali sa do Mineapolissu. Nakúpila som si veľa oblečenia. Aro nám kúpil v Mineapolisse dom a aj drahé autá. Museli sme byť bohatí, lebo inak by sme nezapadli do Sienninho klubu.

Sienna a jej dve najlepšie kamarátky Hanna a Tara si hovorili „vyvolené“. Všetky tri boli podľa mňa mrchy. Sienna sa správala ako kráľovná, tie dve ako jej ochranka, ktorá môže byť každú chvíľu povýšená. Vážne verili, že Sienna ich má rada. To všetko písal Aro. Sledoval ju už dosť dlho, asi od desiatich rokov, ale až teraz sa rozhodol, že ju premení. Chcel však počkať. Presne do jej devätnástich rokov. Netuším, prečo si vybral taký vek.

Ubytovali sme sa v našom obrovskom dome, vybalili veci a šli si dolu sadnúť a porozprávať sa o zajtrajšku. O našom prvom dni v škole. Aro nám chladničku zásobil krvou, nebola dobrá, tak ako čerstvá, ale pravdaže lepšia ako nič. Nechcel, aby sme zabíjali ľudí v tomto meste. Mohli sme chodiť na lov, ale len po jednom. Niekto musel vždy strážiť Siennu. Bola vzácna a my sme sa mali hrať na jej anjelov strážnych.

„Musíme tu zostať tri roky, takže v žiadnom prípade nesmieme vzbudiť podozrenie,“ povedala som mu.

„Neboj sa, som veľmi dobý herec,“ odpovedal mi s úsmevom.

„Ja o tebe nepochybujem, ale musíme na ňu zapôsobiť.“

„Ja pôsobím na všetkých,“ povedal a vrhol sa mi na pery. Bozkával ma až do mojej izby. Tam ma zvalila na posteľ a bozkával ďalej. Bol tak zlatý, ale musela som ho stopnúť.

„Nie, nie ,nie.“ Keď som to hovorila, prevrátila som ho pod seba a zadívala som sa naň.

„Vieš, že ťa mám rada, ale toto vážne nie.“

„Stále ho ľúbiš, čo? Dokedy to bude trvať? Mám ti ho nájsť, aby si mu mohla nakopať zadok, alebo to mám urobiť ja?“ Keď to dopovedal, skotúľala som sa z neho a posadila sa vedľa.

„Prepáč, nechcel som. Veď vieš, že keď začnem, neviem prestať.“

„Viem, ale aj tak nemôžem. Idem do sprchy,“ ukončila som našu debatu tak, ako vždy.

Počas sprchovania som počula ako si zobral krv a zapol telku. Premýšľala som. Mám ho rada, to áno, ale Edwarda stále milujem. Vôbec som netušila, dokedy budem takto schopná pokračovať. Aj po takom dlhom čase som stále panna. Vo Volterre som bola jediná. Okrem Edwarda som žiadneho panenského upíra nestretla. Keby som mohla, tak plačem ako malá. Vypla som vodu, obliekla sa a šla som si sadnúť k Thomasovi do obývačky. Celú noc sme strávili pri telke. Šli nejaké telenovely. Z času na čas sme prehodili pár slov. Nebolo ich veľa. Vypili sme asi tri poháre krvi. Dúfam, že zajtrajší deň nám vyjde. 

S odolávaním ľudskej krvi som nemala problém. Pár rokov som sa snažila živiť ako Cullenovci, ale nikomu sa to nepáčilo. Tak som nakoniec prešla ku krvným bankám. Stále som mala odpor k zabíjaniu. Arovi sa to síce nepáčilo, ale bolo to lepšie ako zvieracia krv. Bola som asi jediný upír, ktorý takto žil. Moje oči nemali červenú farbu ako u upírov, ktorí pili od ľudí. Boli čierne, aj keď som nebola smädná. Malo to výhody, nemusela som nosiť kontaktné šošovky, ktoré boli veľmi nepríjemné.

Ráno sme sa vychystali. Zobrala som si na seba „sexy“ komplet. Thomas si zobral obyčajné nohavice, tričko a bundu. Keď sme nasadli do auta, tak som sa konečne odvážila prehovoriť.

„To ma budeš vážne celý čas takto ignorovať?“

„Neignorujem ťa,“ povedal a usmial sa na mňa.

Keď sme došli na školské parkovisko, bolo tu už plno ľudí. Chvíľu sme ešte sedeli v aute a pozerali pred seba. Ale nakoniec sme sa odhodlali a otvorili dvere. Videla som, ako sa každý otočil našim smerom. Chalani sa na mňa usmievali a dievčatá na mňa hádzali nenávistné pohľady, ale ako náhle uvideli Thomasa, tak začali sa naňho škeriť a až príliš usmievať. Vtedy zas žiarlili chalani.

Tento výjav prerušil zvuk prichádzajúceho auta. Zaparkovalo hneď vedľa nás. Sienna a jej verné slúžky. Keď otvorili dvere, hneď ich nenávistný pohľad sa zastavil na mne, ale hneď, ako uvideli Thomasa, sa ten pohľad zmenil na obdivný. Asi jediná som si všimla, že Sienna ako jediná nehádzala na Thomasa obdivný pohľad. Oči upierala len na mňa. Netvárila sa nenávistne. Ten pohľad som nevedela pomenovať. Usmiala som sa na ňu a ona mi na moje prekvapenie úsmev opätovala. Pomaly sme sa vydali do školy a nevšímali si tie rôznorodé pohľady spolužiakov.


Dúfam, že sa Vám moja nová poviedka páčila. Myslíte, že mám zmysel pokračovať? Kathy


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Od lásky k smrti, od smrti k láske - 1. kapitola:

 1
9. číča
27.01.2013 [13:36]

Taky si řikám. Emoticon

16.01.2013 [18:56]

NatalieVolturiwau . je to pekne ale kedy bude pokračko ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. martty555
23.10.2012 [23:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2012 [18:13]

marketasakyPokračuj:) Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2012 [15:59]

Rena16určitě pokračuj je to zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2012 [15:47]

KathyTen článok je ten istý čo predtým. Len som ho dala kamarátke opraviť a potom ho vložila späť.

3. Jana
23.10.2012 [15:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nessienka admin
22.10.2012 [23:16]

NessienkaAhoj.
Článok som ti znovu opravila, čo je mierne nepochopiteľné, keďže to už predo mnou urobila Bubu. Rovnako je nepochopiteľný aj "status" tohto článku, ktorý bol overený a čakal na publikáciu a odrazu bol prázdny. Upozorňujem ťa, že zasahovanie do už opravených článkov je zakázané pravidlami. NESMIEŠ len tak vymazať obsah článku a vložiť tam iný. A bola by som rada, aby si si to zapamätala aj do budúcnosti, aby sme predišli takýmto situáciám. A hlavne tomu, aby si ty prišla o práva.
Ďakujem.

18.10.2012 [20:42]

BubulienkaAhoj, článok som ti opravila, ale bol plný chýb.
- Už hneď v názve si ich mala niekoľko: za čiarkou nenasleduje veľké písmeno, pomlčka je oddelená medzerami z oboch strán. Po radových číslovkách nasleduje medzera. (Od lásky k smrti, od smrti k láske - 1. kapitola - prosím, používaj tento gramaticky správny názov)

- Voltera -> Volterra
- chýbajúca diakritika
- chýbajúce mäkčene
- za bodkami, otáznikmi a výkričníkmi nasleduje medzera
- oslovenia sa oddeľujú čiarkami z oboch strán.

Nabudúce si na to daj pozor, ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!