Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ochráním tě - 6. kapitola


Ochráním tě - 6. kapitolaJediné, co vám prozradím, je, že Jill bude mít rande… S kým? A jak to dopadne? To se dozvíte níže. ElizabetV.

Zde je video pro korektorku a čtenáře.


Nejkrásnější noc



O tři měsíce později

 

 

Dnešní noc budu trávit s Alecem. Proč? Pozval mě na rande.

Ptáte se, co se stalo s Arem? Dozvěděla jsem se, že má ženu. Zjistil, že jsem se to dozvěděla, a tak za ní jel. Je pryč už tři měsíce.

Obrečela jsem to, ale Alec mi pomohl a od té doby spolu chodíme. Nebojte, jsem pořád člověk. Ale mám podezření, že mi Alec a ostatní něco tají. Teď se tím nebudu zabývat.

Jsem nervózní. Dlouho jsem dumala nad tím, co si vezmu na sebe. Nakonec jsem si vybrala šaty, co mi dal Alec k narozkám, šaty a ty samé boty na podpatku, co pořád nosím, plus čelenku od Caia a náhrdelník od Marca. Snažím se Alecovi vyhýbat, protože bych neudržela smích.

Několikrát se mi to stalo. Alec si mě vždy přitáhl k sobě a políbil mě. Klidně před Felixem a Demetrim. V těch chvílích se mi hromadila krev v těle. Někdy jsem zčervenala a styděla jsem se.

Alec mi řekl, ať se nestydím, ať se na ně vykašlu. Poslechla jsem ho.

Hodinu jsem seděla v knihovně a četla si knížku. Přestalo mě to bavit. Nechtělo se mi hledat místo, odkud jsem ji vzala, tak jsem ji někam šoupla. Vyšla jsem na chodbu a uslyšela jsem hlasy. Ty hlasy jsem poznala. Byli to Alec a Demetri. A sakra. Míří sem a odsud nevede jiná chodba. Jsem v pasti.

Půjdu se schovat. Rychle jsem se schovala pod stůl. Naštěstí měl ubrus dlouhý až na zem.

Schovala jsem se a čekala, co se bude dít. Otevřely se dveře, jejich hlasy utichly. Najednou se odhrnul ubrus a uviděla jsem Demetriho. A sakra, jsem v pr…

„Našel jsem ji.“ Oni mě hledali?

Já ale chci vidět Aleca až večer! Teďka ne. Sakra, proč!

„Co tu děláš, lásko?“ zeptal se mě Alec a přiklekl si k Demetrimu.

„Já… víš...“ Sakra, nemůžu mu říct, že ho zrovna teď nechci vidět.

„Polez,“ podal mi ruku a já jsem se jí chytla.

Když jsem se postavila na nohy, Alec si mě k sobě přitáhl a políbil mě.

„To je jako za trest? Když udělám nějakou blbinu, tak mě políbíš?“

„Jo.“ Oba jsme se na sebe usmáli a znovu se políbili.

„Nechte toho vy dva zamilovanci. Alecu, Demetri, Aro vás chce ve Velkém sále.“ Sakra, ten Felix je snad duch, že se vždycky z ničeho nic objeví.

„Promiň, lásko, budu muset jít, ale ten večer platí.“

„Škoda, já si myslela, že dneska půjdu na diskotéku,“ usmála jsem se. Alec s Demetrim a Felixem se také usmáli.

Sakra, Aro už je tu. Má smůlu, má láska je Alec a nic se na tom nezmění. Běžela jsem ke dveřím Velkého sálu a odposlouchávala. Teď už mě nemůže nikdo načapat.

Bohužel jsem ničemu nerozuměla, ale rozpoznala jsem ženský hlas. Určitě nebyl Jane.

Najednou jsem zaslechla… jako kdyby trhali tělo. Co když se Aro naštval na Aleca, protože se mnou chodí, a zabil ho? Pootevřela jsem dveře a nakoukla dovnitř. Uviděla jsem, jak Alec s Demetrim a Arem stojí nad hořícím tělem. Zajímalo by mě, kdo to byl. Ale ulevilo se mi, když jsem uviděla Aleca v pořádku.

Potichounku jsem zavřela dveře a šla do ložnice. Kdo byla ta ženská? Co provedla, že si zasloužila takovýto trest. Ale jak to vypadá, tak asi něco opravdu hrozného.

Já jsem tak hrozně nervózní. Jdu na svoje první rande, ještě k tomu s upírem. Je to divné, co? Je mi dvacet a já jdu na svoje první rande. Kvůli škole jsem na kluky neměla čas. Ani jsem ho zatím nechtěla. Chlapa jsem chtěla, teprve až dokončím školu.

Ach jo, jak já chci, aby byl večer! Neumím si představit, co bych teď dělala bez Aleca. On jediný mě drží při životě. Vstala jsem z postele a zamířila jsem zpět k Velkému sálu. Když jsem tam došla, dveře byly otevřené dokořán a nikdo tam nebyl. Vstoupila jsem doprostřed sálu a rozhlížela jsem se, jestli mě někdo nesleduje. Šla jsem k Arovu trůnu a sedla si na něj.

Najednou jsem ucítila ledovou ruku na rameni. Podívala jsem se za sebe a uviděla nějakého upíra v černém plášti. Rychle jsem vstala z trůnu a pádila ke dveřím. Otevřela jsem je a vyběhla na chodbu. Při cestě jsem srazila Aleca na zem.

„Jill, co se děje?“

„Seděla jsem ve Velkém sále na Arově trůnu. Jen tak tam sedím a najednou se tam zjeví nějaký upír v černém plášti.“ Po chvíli přišel Felix a řekl, že jsou tu nějací cizí upíři.

„Alecu, odveď Jill do bezpečí a přijď do Velkého sálu! Jsou tu nějací vetřelci.“ Alec mě vzal do náruče a odnesl do ložnice. Chtěl odejít, ale já ho chytla za ruku.

„Dej mi na sebe pozor.“

„Neboj, dám.“ Políbil mě.

Najednou jsem uslyšela nějaký hluk na chodbě. Běžela jsem ke dveřím a otevřela je. Uviděla jsem Ara, jak drží nějakého upíra za hlavu. Utrhl mu hlavu, ještě rychle utrhl ruce. Najednou to tělo začalo hořet. Aro se na mě podíval. Rychle jsem zavřela dveře. Proč se musel vrátit zrovna dnes? Opírala jsem se o dveře. Najednou se otevřely a já letěla k zemi.

„Jsi v pohodě?“ zeptal se mě starostlivě Alec.

„Jo, ale příště bys měl klepat.“ Alec se usmál a pomohl mi vstát.

„Co to bylo za upíry?“

„Mstili se za jednu upírku, kterou jsme dnes zabili. To teď neřeš, ty víš moc dobře, co tě za hodinu čeká.“

„Vím, moc dobře.“

„Tak se připrav. Já teď musím do Velkého sálu.“

„Dobře.“

Už se nemůžu dočkat. Zajímalo by mě, co by se teď dělo, kdybych chodila s Arem. Určitě by to byl vopruz. Vůbec bych si s ním nic neužila. Alec je můj princ na bílém koni. Je to moje láska. Ale určitě mi něco s ostatními tají. Musím přijít na to co!

Poslední dobou mají hodně tajemství. Šla jsem zpět do knihovny. Jak se na celou hodinu zabavit? Číst se mi nechce, tak si něco zahraji na klavíru. Furt dokola jsem hrála písničku z Mrtvé nevěsty. Hrozně se mi to líbí. Umím taky zpívat. Přestala jsem hrát a začala jsem si zpívat písničku od Evanescence – Lithium.

Mám podobný hlas jako Amy Lee, takže obvykle zpívám písničky od ní. Někdy si zazpívám i nějaké písničky od Nightwish. Od nich mám nejradši Sleeping Sun.

Někdo mi najednou zavázal oči šátkem. Já se usmála, protože jsem věděla, že je to Alec. Vzal mě do náručí, během vteřiny mě postavil na zem a rozvázal mi šátek. Málem jsem omdlela... Popíšu vám to.

Všude okolo byla tma jak v pytli, jen před námi svítila světýlka, kterými byl ozdobený altánek. Uvnitř altánku byl stůl s židlemi, šampaňským a krásnou modrou růží, všude okolo byly modré a rudé růže a dvě krásné fontány. Byla to nádhera.

Já tam stála jako přikovaná. Alec mi dal ruku kolem pasu a odvedl mě ke stolu. Zachoval se jako gentleman a odsunul mi židli. Když si sedl, otevřel láhev šampaňského a nalil nám oběma. Divím se, že zrovna on pije šampaňské. Ťukli jsme si a povídali jsme si. Já mu vyprávěla o všelijakých kravinách, které jsem v životě udělala. Oba jsme se smáli jako pominutí.

Požádal mě, ať si stoupnu. Já ho poslechla. Najednou si klekl.

„Jill, vezmeš si mě?“


Doufám, že se líbilo. A co na tuhle kapitolu říkáte? Vím, že jsem rozchod Ara a Jill vzala hopem, ale nechtělo se mi to rozepisovat. Takže jsem udělala malé video. Určitě jste napjatí, jak Jill odpoví. Ano nebo ne? Nechte se překvapit.





« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochráním tě - 6. kapitola:

 1
6. Ela Volturi
03.06.2013 [15:08]

to snad neni pravda!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. MacKenzii
17.10.2012 [18:37]

Joooo já tě miluju!!! Díky díky díky
doufám že řekne jo:* Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. kiki
16.10.2012 [19:40]

Prosíím ať mu řekne ano :-) a rychle další kapitolku už se moc těšim :-)

3. zuzu
16.10.2012 [19:06]

prosim nech Jill povie ano prosim

2. Ceola
16.10.2012 [17:26]

Ano, ano, ano! Ať řekne ano...prosím! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
16.10.2012 [16:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!