Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ochranca upíra - úvod


Niekde vo vesmíre sa stala chyba. Prečo je zrazu všetko opačne? Záleží na tom ako to je? Veď aj tak sa vždy stane to, čo má. Časom sa však všetko napravý, až rodina stratne všetkých svojjich členov a bude to zase ako predtým. Možno si niekto z nich spomenie...

Som upírom už celé storočie, avšak ešte som nestretla nikoho, koho by som mala rada. Moji rodičia i súrodenci sa mi snažia pomáhať, ale to sa nedá. Cítim to, čo cítia oni a to ma ubíja. Ja som nič také nezažila. Ani v ľudskom živote. Brr! Radšej nespomínam, zrejme kôli tomu som ešte teraz sama.

Neznášam to. Ten ochromujúci pocit samoty, ktorý ma zožiera. Tak veľmi si želám niekoho stretnúť. Niekoho, kto by ma mohol mať skutočne rád a pomohol mi prekonať ten strach. Ľudia však stále vidia len našu krásu.

 

Spolu s rodinou už dva roky žijem vo Forks. Moji rodičia, Carlisle a Esmé, sú tí najlepší na svete. Carlisle miluje svoju prácu, avšak aj na nás “deti“ si vždy, keď to potrebujeme, nájde čas. Jeho rady vždy pomáhajú, no teraz mi nevie pomôcť nik.

Esme je matka a srdce celej rodiny. Je reštaurátorka a výborná, každý náš dom zariaďovala ona. Akonáhle sa rozpúta nejaká bitka alebo hádka, ona nás upokojí. Nemá rada, keď sme rozhádaný a tak spolu s Carlislom hľadajú pre nás ten najprijateľnejší kompromis. Len málokedy to zájde tak ďaleko, keď si nevieme svoje problémy riešiť samy.

 

Môj najobľúbenejší súrodenec je Jasper. Do rodiny prišiel ako štvrtý. Hneď po Esmé. Jeho schopnosťou je vidieť do budúcnosti. Jeho vízie majú dve formy. Stálu a premenlivú. Stále vízie ukazujú nemennú budúcnosť ale nedokáže si ich vyvolať on sám, prídu, keď “to osud chce“ – ako vraví Jusper. Premenné si vyvolať dokáže a preto aspoň týmto spôsobom kontroluje, či nám nehrozí odhalenie. Za svojho života bol vojak, ktorý mal výborné strategické schopnosti, možno preto získal práve videnie do budúcnosti ako dar do nesmrteľného života. Ani on ešte nenašiel svoju polovičku a preto mi najviac z rodiny pomáha. Neľutuje ma a nesnaží sa ma utešovať slovami, ktorým sám neverí.

 

To je moja schopnosť, spoznám, čo kto cíti a tiež prečo to cíti. Pokiaľ je šťastný, viem prečo to je, no rovnako to funguje aj pri rozhovoroch. Poznám, ak mi niekto klame a viem aj v čom mi nevravel pravdu, v čom sa od pravdy trochu odchýlil a čo povedal úplne úprimne, pravdivo.

Bola som Carlislovo prvé dieťa. ale ani ne o rok neskôr premenil svoju terajšiu niekoľkonásobnú manželku.

 

Moja prekrásna sestrička Rosalie sa za Emmeta vydala ešte ako človek. Avšak pri svadobnej ceste havarovali neďaleko od nášho domu. Jusper mal víziu, ako si bude Rosalie užívať svoju krásu, keď bude upírka a tak Carlisle neváhal a bežal ich zachrániť.

Najprv ich však prezrel ako lekár, celý Carlisle. Avšak, zistil to, čo bolo zrejmé, musia byť upíry, aby prežili.

Emmet získal neuveriteľnú silu novorodeného.

 

Tak naposledy sa vám predstavím aj ja. Volám sa Isabella Marie Cullen. V roku 1901 ma Carlisle zachránil pred mojím manželom, ktorého ma donútili si vziať rodičia. Veď kto by sa vydával v 15-tich dobrovoľne? A za muža o 10 rokov staršieho ako som bola vtedy ja?

Rodičia mi chceli zabezpečiť budúcnosť, v ktorej som bola obklopená peniazmi. Doteraz neznášam takých krátkozrakých ľudí, doteraz ma to ničí. Tie spomienky... rok...

Už na to nesmiem myslieť!

 

Otvorili sa dvere mojej izby. Stál tam Jusper.

„Len som ti chcel oznámiť, že za chvíľu odchádzame do školy a... už sa netráp.“ Prikývla som na obe vety a začala sa obliekať. Esmé je nakupovací maniak a tak každému vždy nachystá oblečenie, čo si má obliecť. Akoby na tom záležalo, že vždy sme aj budeme najkrajší.

 

***

Zhrnutie  - Kapitola 1.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochranca upíra - úvod:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!