Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ochranca Upíra - Epilog

Alex (Divná) - Shire


Ochranca Upíra - EpilogTakže je tu posledný diel, v ktorom snád všetko vysvetlím. :) Je to moja prvá ukončená poviedka, takže dúfam, že sa bude koniec páčiť. Zvyšok pod článkom. Sem by sa to nezmestilo. :D Príjemné čítanie. :D A snád Vám to objasním, čo sa vlastne stalo... :)

Edward:

Bol som šťastný. Veľmi šťastný. A nech sa okolnosti zdali akokoľvek kritické, nedokázal som sa báť o svoju budúcnosť. Bellou som si bol istý a všetko ostatné bez nej strácalo zmysel. Aj môj život. Nedokázal som ani popísať svoju radosť, keď Bell ustúpila a rozhodla sa ma premeniť. Na večnosť s ňou som sa nedokázal netešiť. Celkom som sa však obával Volturiových. Nedokázal som si predstaviť, ako na moju premenu zareagujú, pretože už v budúcnosti nás považovali za silnú rodinu.

A k tomu sme ešte neriešili vlkov. Len dúfam, že pochopia a budú aj rešpektovať moju voľbu.

 

Ešte v ten večer, ako ma Bella opustila, som zavolal Jakovi a hovoril som mu o tom, čo chcem urobiť. Vedel som dobre, prečo som mu to nehovoril osobne. Určite by sa nazlostil. Takto kým ku mne dobehne ho všetka zlosť prejde. Dúfam. Lenže on ku mne nešiel. O tri hodiny mi volal opäť a pýtal sa ma.

„Prečo?“

„Ja viem, že sa ti to zdá šialené, ale chcem byť s Bellou. K tomu mám pocit, akoby sme sa už raz stretli, ale bližšie to rozoberať nechcem. A aby toho nebolo málo, tak sem príde kráľovská rodina. Ak náhodou zistia, že viem o existencii upírov, tak ma nechránite ani vy a zabijú nielen mňa, ale aj Cullenových. Ja viem, že za to o seba pripravím rodičov, ale len na rok. Potom sa s nimi budem môcť opäť stretnúť. Bez premeny ani takúto možnosť mať nebudem. Prosím, pochop ma a nevyčítaj to ani Belle, ani nikomu inému, pretože so mnou spočiatku nesúhlasi...“ vysvetľoval som mu svoje dôvody, no zrušil hovor.

 

O dva dni od rozhovoru nastal čas mojej premeny. Bol som rád, že budem konečne upír, no nebol som si istý budúcnosťou. Zachráni nás to pred Volturiovými?

Rozhodne by mám to mohlo pomôcť.

I keď... vrátili čas len kvôli tomu, aby moju rodinu rozdelili. Asi to len tak nevzdajú no i tak dúfam, že všetko bude v poriadku. Zdá sa to postavené na hlavu? Asi to tak je, no teraz nebol čas na to, aby som to rozoberal. Život je taký, aký je. Treba ho žiť. I keď ja už dlho žiť nebudem... v tom pravom slova zmysle. Ale budem naveky s mojou láskou. To sa predsa oplatí, no nie?

Len jedna vec by ma skutočne zaujímala. Čo sa stalo s Nessie?

 

***

Nikto:

Vznešený bratia sedeli vo svojich vysokých kreslách a uvažovali nad správami, ktoré im priniesli dvaja kočovný upíry. Ak sa to skutočne stalo, tak si budú musieť dávať na Cullenových väčší pozor. Oni síce nemohli vedieť, čo sa v minulosti stalo, no Aro si na to pamätal, akoby to bolo včera.

 

Bol čas obeda – poludňajšie slnko bolo vysoko na oblohe – a v jedálni sa začala schádzať ich potrava. Vstúpil do miestnosti a s nadšením hľadal svoju obeť. Jeden z jeho poddaných ho však prerušil a priviedol mu človeka, ktorého považoval za talentovaného. Bol šťastný, že sa niekto obdarený našiel a tak na nič nečakal a premenil ho. O tri dni neskôr sa novorodený prebral a jeho poddaný vedel určiť jeho schopnosť. Súvisela s ovládaním času. Ihneď ho začali trénovať a len čo si boli istý, že by to zvládol, prikázali mu, aby vrátil čas a aby zariadil, že Edward Masen sa nikdy nestretne s Carlislom.

Aro bol veľmi nadšený, že to ten upír dokázal, no zároveň sklamaný. Najprv si uvedomil, že to toho upíra stál život. Ani nevedel jeho meno. Toľké plytvanie darom.

Neskôr však zistil, že tým nič nevyriešil. Cullenovci si k sebe našli cestu aj samy. Opäť pocítil bodnutie sklamania.

 

***

 

V čase týchto úvah sa v jedom malom mestečku ležiacom v štáte Washington, práve zrodil upír, ktorý vedel o všetkom, čo sa kedy stalo. A nestalo sa len to. Každý jeden mal dve schopnosti. Prvé, boli ich pôvodné a potom o čosi slabšie boli druhé.

 

„Edward, už to skončí,“ počul menovaný z diaľky krásny hlas. Mal pravdu, ale zároveň sa mýlil. Bolesť skončila presne vo chvíli, keď chlapcove srdce odbilo posledný raz. No zároveň sa mýlil. Začala jeho večnosť.

„Bell,“ vyslovil nežne meno svojej lásky, len čo otvoril oči. Bola krásnejšia, než si ju pamätal.

Potom si však spomenul na otázku, ktorá ho ťažila celú premenu.

„Čo sa stalo s našou Nessie?“

 

Na túto otázku však nikto nepoznal odpoveď. Nikto z rodiny si ju nepamätal, no jeho spomienky na ňu boli ostré a boleli ho. Napriek tomu sa však naučil žiť s myšlienkou, že nech je kdekoľvek, má sa dobre.

S Bellou a celou rodinou sa presťahovali opäť na Aljašku ku svojim známym, no čakalo ich prekvapenie. Ich rodina sa rozrástla o tri sestry. Ich mená Boli Tanya, Kate a Irina. Všetky mali svojho druha a tak ich večnosť môže byť len a len šťastná. S priateľmi po boku a ďaleko od nazúrených a prísnych vladárov ich sveta.


Poďakovanie

Vzhľadom na to, že som práve ukončila prvú svoju poviedku, tak mi prepáčte, že takto vyvádzam. Ale ja inak nemôžem... :) Som jednoducho strašne vďačná za každý jeden komentár. A keďže ste chceli Pokračovanie tak, ... Zvyšok pod týmto slohom, ktorý vás dúfam poteší.

 

Nicol Bellik patria k prvým komentátorom mojej poviedky a za to im veľmi ďakujem. Bez ich komentár by som s tým skončila hneď na začiatku... Tiež vďaka za povzbudenie patrí aj týmto ľudom: LadyDanulienka, Nicoll15, Tynulka, dorianna (ale myslím, že už toto nečítajú, no moja vďaka im patrí aj tak.)

Mina, ,Jajja 386 – Tak vás skutočne obdivujem, že si to so mnou tak dlho vydržali, ale zároveň som šťastná, že Vás to neprestalo baviť. :)

Witmy – teda, že si to so mnou vydržala, to ti ďakujem a za komentáre ešte viac. Strašne ma tešili. A cením si, že si ich tak často písala.

Dasa, Kyky, Rosalie 7 vy ste boli moje slniečka. Za každý váš komentár som skákala – keďže som zozačiatku nemala toľko komentárov ako teraz. :D

Potom mi zanechali komentár Ashley Green a Hope, Zuzuka7. Ani si neviete predstaviť, ako som sa tešila. Ani som nedúfala, že toľkým ľudom sa bude páčiť moja poviedka.

Nikaa, Letti, Nikushqua95, Mircsii – Zrazu sa tie kementáre začali kopiť a ja som si začala lámať hlavu s tým, ako by som vám to mohla oplatiť.

Hellokitty, Hermi2616, Alicecullenhale2, IvkaVy ste moje šťastie len spečatili a s chuťou som sa vrhala na ďalšie diely. Vedela som, že už to píšem pre niekoho a tak som mala oveľa väčšiu chuť. :)

A BlackStar – tvoj komentár k minulej (ale nie len k tej) kapitole ma veľmi potešil. Som rada, že sa ti moja poviedka tak páčila... Veľmi ti ďakujem. :D

Haruka Kasumi, Angie_girL, Zuzka7, AndulkaSom samozrejme strašne vďačná aj za vaše komentáre. Každý jeden komentár si cením a vážim. Aj keby ste niektorá napísala niečo kritické, nenahnevám sa.

Keď sa teraz tak spätne pozerám, koľko komentárov ste mi zanechali, až sa hanbím, že som s tým chcela prestať.

Dúfam, že som vám aspoň trochu priblížila moje nadšenie z komentárov a že chápete, čo to pre autora znamená. 

A veľmi pekne vám ďakujem, že ste mi pomohli začať!

 

A teraz niečo, čo mám pripravené a ak by ste chceli, tak to bude aj uskutočnené...

 

JEDINÁ

Kto si ten názov už všimol?

Takže, ako to povedať? Ak by som písala pokračovanie, tak by som pokračovala Nessie. Lenže ona s Jakeom nie sú nesmrteľný a tak zomrú (o tom príbeh nebude, len prológ bude o ich zoznámení a časti ich života). Zostane po nich len dcéra, o ktorej vlastne celý tento príbeh bude. Jej meno je Vanessa.

Viac z obsahu v zhrnutí.

***

 Kapitola 33. -  Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochranca Upíra - Epilog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!