Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oceán je můj domov 15. kapitola


Oceán je můj domov 15. kapitolaPlán běží skvěle. Na policejní stanici bude trochu veselo.

15. kapitola

 

Pomalu jsme šly se sestrami ke dveřím, kde stáli dva celkem hezcí policajti. Když nás uviděli, vytřeštili oči a zatajili dech. Já jsem se usmála a podívala se na ně a začala se v duchu smát způsobem sirén. Má moc na ně působila, a moc dobře.

„Chcete společnost, sestry?“ zeptala jsem se jich a otočila se na ně. Všechny přikývly, ale trochu ostýchavě. Podívala jsem se znovu na ty strážníky, kteří vypadali jako zfetovaní. Usmála jsem se. Otočila jsem se na jednoho.

„Vy, pane, buďte tak hodný a dělejte mým sestrám společnost. Udělejte všechno, o co vás poprosí. Prosím, udělejte to pro mě,“ řekla jsem tomu jednomu a přejela mu prstem po hrudi. Nejdříve pozoroval můj prst, pak mi vzhlédl do očí a nakonec se podíval na mé sestry.

„Velmi rád, slečno. Vaše sestry jsou velmi krásné, bude mi ctí,“ řekl a šel mezi mé sestry, které po něm chňaply jako chobotnice a začaly ho obletovat. Tomu říkám síla mořských panen. Byly by dobré společnice v nějakém podniku, když na to přijde. To jim samozřejmě neříkejte. Otočila jsem se na toho druhého.

„Pane, prosím vás, potřebuju vaši pomoc,“ zafňukala jsem slabým hlasem a spadla mu do náručí. Samozřejmě jsem to hrála. Obratně mě chytil a podepřel. V duchu jsem mu přikázala, aby mě vzal dovnitř.

Uvnitř se kolem mě seběhlo několik policistů, kteří už byli plně v mé moci, ale přikázala jsem jim, aby se chovali normálně. Jeden mi přinesl vodu, která mi velmi pomohla. Slaná je sice lepší, ale i tahle je dobrá.

„Co se vám stalo, krásná paní? Jak vám můžeme pomoci?“ zeptal se mě, podle všeho, šéf těch všech. Podívala jsem se na něj uslzenýma očima. Samozřejmě to byla jen slaná voda. Nebrečela jsem doopravdy.

„Pane, já… a mé sestry… jsme přišly o tátu. Zavraždili nám ho, pane!“ zakřičela jsem bezmocně a hlavu si položila do dlaní. Ten šéf mi ruce položil na ramena, tak jsem se mu podívala do očí, abych pochopila, co dělá. Utěšoval mě.

„Uklidněte se a řekněte mi, co se stalo,“ řekl konejšivým hlasem. Utřela jsem si slanou vodu z tváří, ale nehodlala jsem mu říct, jak se to seběhlo. Sama to nevím. Řeknu mu jen to, co vím a co chci.

„Zabil ho John Back, jeho tělo schovává v opuštěném domě na molu u Nova Viçosy. A překročil limit lovení ryb. Ve skladu má miliony ryb i savců. Dejte mu pokuty, které ho zrujnujou, a zavřete ho na doživotí za vraždu našeho otce,“ řekla jsem mu a trochu na něj zatlačila siréninou mocí.

„Prověříme to a pokusíme se vám vyhovět, slečno,“ řekl vážným hlasem, ale věděla jsem, že mám vyhráno. Šéf rozdal rozkazy několika policistům, kteří měli jít do skladu. Vnitřně jsem jim poradila, kde mají hledat, a nadzvukovými vlnami poslala zprávu Sophii, Zoe a Nelise.

Ony mi odpověděly, že nikdo do skladu nevešel ani nevyšel. To mě potěšilo, aspoň se Johnovi nepovede se z toho vykroutit. Taky jsem jim řekla, že tam jdou policisti na prohlídku, ať se k nim na zpáteční cestě přidají, i ty poldy jsem o tom zpravila.

Zatím jsem sem zavolala své sestry, které si venku užívaly s tím poldou. Doufám, že ve vší počestnosti. Všechny jsme si posedaly ke stolům policistů, kteří nám ochotně nabídli svá místa na sezení, abychom nemusely stát. Každá z mých sester si vyhlídla nějakého policistu, který jí byl sympatický, tak se aspoň nenudily. Já myslela jen na Edwarda.

Po hodině přišli ti policajti ze skladu a s nimi i Sophie, Zoe a Nelisa. Podali hlášení, které bylo, pro nás, přímo zlaté. Dostane za ty ryby pokuty za miliony, možná i miliardy, dolarů. To se mu nevyplatilo.

Ty ryby si vezmeme zpátky. Až to tady doděláme, vrátíme je do moře a společnými silami vrátíme všem život. Jsme jako nástroje moře a je naším posláním moře a všechno, co v něm žije, chránit.

Jakémukoli mořskému živočichovi, který má stále své tělo a je mrtvý, můžeme vrátit život. Mořská panna tu moc má, a když nás bude víc, bude to jenom lepší a snadnější.

Už jenom zbývalo počkat do rána, najít Backa, dovést k němu policisty, vyrovnat si s ním účty, a hurá zpátky na ostrov Esmé, za Edwardem. Už se mi po něm stýskalo, a to od něj nejsem ani dvacet čtyři hodin.

 

***

 

Ráno přišlo vskutku rychle. Sestry se rozhodně nenudily. Stihly přefiknout úplně všechny policisty na stanici. Já na ně koukala jako na blázny, protože takhle se ještě nikdy nechovaly a nikdy nejevily žádný zájem o muže.

„Na souši jsme poprvé od svých přeměn. Chceme si užívat, dokud můžeme. Ještě nikdy se nestalo, aby kolem nás bylo tolik mužů,“ odpověděla mi Lilith na můj nechápavý pohled. Tak to jsem chápala, trochu. Když jsem je viděla, taky jsem hořela touhou po Edwardovi, ale to on nikdy nepřipustí. Na to ho znám až příliš dobře.

Když bylo slunce vysoko nad obzorem, mohlo se vyrazit, stačilo zjistit, kde je Back. To byla moje starost. Než by ho našli policisté, mohlo by být pozdě a on by mohl utéct. Já mám daleko spolehlivější zdroj. Otevřela jsem svůj přívěšek.

„Ukaž mi, co v mysli zřím, ať staré účty vyřídím,“ řekla jsem zrcátku, které okamžitě začalo pracovat. Byla jsem překvapená, když jsem viděla dům, kde je tělo našeho otce. On v něm byl, sám. Podle všeho tam něco rovnal, ale k mrazáku se nepřibližoval. To je naše šance.

„Back je v domě, kde je tělo našeho otce. Musíme tam, rychle,“ řekla jsem sestrám, které se okamžitě zvedly a vyběhly ze dveří. Ještě jsem se otočila na policisty a řekla jim směr a taky aby sebou hnuli. Okamžitě vzali zbraně, pouta a bůhví co a nasedli do aut. Jeli jenom čtyři, to na jednoho stačí. Houkačky nezapínali, což bylo dobře.

My se sestrami jsme skočily do moře a plavaly k tomu domu. Musíme tam být dřív, abychom mu stihly dát co proto za vraždu našeho otce. Oni stejně nevejdou, dokud je nezavolám. Ale až ho dáme do moře, znovu obživne, když budeme v tu chvíli u něj.


Tady jsem se nechala trochu unést tím Belliným výstupem před policajty. Nevím, jak mě tohle napadlo, ale líbí se mi to. CC


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oceán je můj domov 15. kapitola:

 1
10. bara
03.06.2013 [12:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Jasmínka
02.06.2013 [20:46]

moc se mi to líbí...rychle další :)

02.06.2013 [19:58]

Viky123 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super

7. Simluiq
02.06.2013 [19:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. marcela
02.06.2013 [17:19]

Emoticon EmoticonMoc hezká kapitola.Těším se na Edwarda. Emoticon Emoticon Emoticon

02.06.2013 [15:21]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BabčaS
02.06.2013 [12:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lana
02.06.2013 [11:59]

perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
02.06.2013 [9:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
02.06.2013 [9:27]

naprosto skvělé. Nevím co bych k tomu dodala. Doufám, že se Belle ani sestrám nic nestane a vše proběhne v pořádku. Jen by mě zajímalo co si o tom všem myslí Cullenovi, když Bells tak narychlo odešla a skoro nic jim neřekla. Už se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!