Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 59


Obluzená láskou 59Ach můj bože, tleskejte mi, protože já to opravdu přepsala!!! Jsem vyčerpaná a nevidím, ale je to tu a čeká na schválení.
PS:Svatební noc ještě nekončí a snad se mi ta první čast alespoň trošku povedla :-) .

 

Nakoukl jsem dál a za závěsem spatřil siluetu Bellina dokonalého těla. Ruce měla pozvednuté a právě si jimi myla vlasy. Byla ke mně natočená z profilu, takže se mi naskytl pohled na její ňadra, po kterých si právě přejela dlaní. Až jsem se zajíkl, jak moc mě tento pohyb vzrušil. Vím, že její záměr byl se umýt, ale z mého úhlu pohledu to vypadalo, jakoby se laskala sama se sebou.

Edwarde?“ šeptla a jakmile jsem zaslechl její rty, vyvolávající mé jméno, okamžitě jsem zmizel a tašku nechal u dveří.

Stál jsem opřený o stěnu koupelny a zaposlouchal se, co se tam právě děje. Bella svými mokrými chodidly ťapkala po podlaze a k mým uším se dostal zvuk odepínajícího se zipu tašky.

Stačí otevřít dveře, je tak bezbraná a vydána mi na pospas!“ pomyslel jsem si.

Naškrábal jsem Belle kratičký lístek. „Šel jsem si zaplavat do moře, přijď za mnou. Miluji tě, E.“

Rychle jsem vyběhl z domu, s nutností schladit své rozžhavené tělo. Nic zřejmě není studenější než já, ale doufal jsem, že si trochu pročistím hlavu a ovládnu se. Skočil jsem do vody a plaval co nejdál, abych neslyšel stékající pramínky v koupelně. Potřebuji aspoň nachvíli zapomenout na svody Belliny sametové pokožky.

Plaval jsem snad na úplné dno, dokud v mých uších neznělo pouhé šumění vln a hukot hlubin. Všichni živočichové v mém okolí se okamžitě vzdálili. Kdo by měl také chuť, trávit čas vedle nejobávanějšího predátora.

Chvíli jsem tam jen tak plaval až jsem nakonec dostal chuť, udělat něco ztřeštěného. Nabral jsem rychlost a doslova vystřelil nad vodní hladinu. Chvíli jsem se vznášel a pak s hlasitým žuchnutím spadl zpět do vody. Připadal jsem si jako delfín, nebo přinejmenším jako bláznivé dítě.

Opět jsem chvíli plaval pod hladinou a pak, jako bych zaslechl kroky. Spíše něžné krůčky sunoucí se po písečném přelivu. Vykoukl jsem ven a opravdu ji spatřil. Opatrně našlapovala, s vlasy rozevlátými díky větru v rouše Evině tak, jak ji bůh stvořil.

Krása,“ vydechl jsem si pro sebe.

Bosou nožkou se dotkla průzračné hladiny a zkoumala její teplotu. Jakoby ta horkost, která z ní sálala, doputovala až ke mně. Pomalu postupovala dál a dál, dokud drobné vlnky nenarážely na její stehna. Na okamžik se zastavila, ale v zápětí se opět rozešla ke mně.

Nedokázal jsem tam jen tak stát a dívat se na ni, i když to byl věru úžasný pohled. Rozešel jsem se jí naproti a viděl široký úsměv, který rozkvetl na její tváři. Byli jsme na půl cesty a mému nosu lahodila nejen sladká vůně Belliny krve, ale také broskvové aroma její pokožky a pokaždé, když se zvedl vítr, to bylo silnější.

Možná půl kroku od sebe jsme se zastavili a dívali se vzájemně do očí. Už nevydržela být déle jen tak nečinný přihlížející a opřela se čelem o mou hruď. Já si ji k sobě automaticky přivinul.

Je to všechno tak dokonalé,“ zašeptala a prsty ťapkala po mém břiše sem a tam.

Jen díky tobě,“ hladil jsem ji po zádech.

Uvědomil jsem si, jak je drobounká. V poklidu jsem ji schoval ve své náruči a když se mi chtěla podívat do očí, musela vždy zvedat celou svou tvář.

Není ti chladno?“ optal jsem se pro jistotu, protože jsem ucítil, jak hroty jejich bradavek ztuhly a zatlačily na mou hruď.

Kdepak,“ zašeptala.

Vlnky, které do nás narážely, vždy lehce pozvedly Bellino tělo do slabého pohupu, čímž zapříčinily vratkou stabilitu mé ženy a ta do mě slabě narazila. 

Možná to ani nepostřehla, ale začal jsem nás sunout ke břehu. Když jeji chodidla zbystřila kamínky, záhadně na mě koukla. Natáhla se pro polibek a snažila se mě táhnout k domu.

Děje se něco?“ ptal jsem se trošku zaraženě.

Máme svatební noc,“ připomněla mi, jakoby mě snad tato myšlenka nespalovala poslední hodiny každou minutu.

Vlastně ještě není noc,“ polemizoval jsem.

Mám pro tebe překvapení,“ stoupla si na špičky a laškovně mi zašeptala do ucha.

Na chvíli jsem ztuhnul a když mě opět zatahala za paži a já sebou cuknul, poznala, že už nebude tak těžké, vlákat mě do domu.

Šel jsem za ní a měl tak úžasný výhled na její stehna a zadeček. Slabě jimi o sebe třela a mě to neskutečně vzrušovalo.

Copak, copak?“ řekla Bella laškovně, když sjela pohledem k mému údu, který se pomalu, ale jistě hlásil o slovo.

Nic jsem neodpovídal a nechal se jí táhnout dál do domu, dokud jsme nedošli do našeho pokoje. Všude byly zapálené svíčky a postel s nebesy nás přímo prosila o sex.

To jsi byla ty?“ poukázal jsem na svíčky.

Zatímco ty ses bavil v moři, já trošku zapracovala tady,“ usmála se.

Stačilo říct a já bych...“ Nenechala mě dopovědět.

Šššt,“ přiložila mi prst na rty a táhla k posteli.

Lehce do mě drcla, já pochopil, jaký je její plán tak jsem se posadil na postel. Na nic nečekala a uvelebila se v mém klíně. Po tak dlouhém čekání se nám konečně dostaví kýžená odměna v podobě spojení našich těl.

Bella je jen má, pouze já mám právo vidět její nahé tělo a dotýkat se bělostné pokožky. Jen já smím líbat její ňadra a laskat je.

Je to naše první milování po svatbě...“ vydechla, „... chtěla bych něco vyzkoušet,“ šeptala prosebně a nevím proč, ale měl jsem takový pocit, že i kdybych nesouhlasil, bude po jejím.

Cokoliv,“ přitakal jsem nakonec bezmyšlenkovitě.

Posunul jsem se s Bellou v klíně do pohodlnější, prostřední části postele. Při těchto pohybech se o mě její tělo jemně třelo a řádně mě vzrušovalo.

Vždy jsi to ty, kdo se věnuje mému tělu a přivádí mě tak k nepopsatelné rozkoši, dnes bych to však chtěla být já,“ políbila mě na rty a jejímu sladkému obličeji se nedalo odolat. 

V mé mysli se honila slova nesouhlasu. Tušil jsem, že to nebude jen tak, ale nemám ponětí, co si na mě přichystala.

Bude se ti to líbit,“ šeptla vzrušeně a rukou putovala směrem k mému údu.

Něžně po něm přejela svou dlaní a já se zmohl jen na slabý výdech. Zatlačila mi na prsa, což mělo být znamení, abych se položil na záda. Neprotestoval jsem a ochotně vyplnil její prosby.

Počala líbat každičký kousek mého těla. Začínala u tváře a v mé hlavě se rojily obavy, že jsem jí zřejmě neměl kývnout na cokoli. Postupovala níž a jemně zkousla mou bradavku. Vzrušeně jsem zasténal a blaženost, která z ní číšila, nešla přehlédnout.

Každičký letmý dotek, kterým obšťastnila mou pokožku, mi do těla vysílal neuvěřitelně silné umpulsy chtíče. Modlil jsem se, aby to bylo vše, co má Bella v plánu. 

Dostala se až k mému naběhlému penisu a jemně jej laskala svými dlaněmi a po chvíli přidala i rty, tak horké a zalité krví, až jsem si začínal myslet, že to bude můj konec.

Náhle jsem však pocítil dosud nepoznané. Zlomek vteřiny jsem přemýšlel, co se to se mnou děje, ale jakmile jsem krapet pozvedl hlavu, pochopil jsem. 

Belliny rty svíraly mezi sebou můj penis a jemně po něm přejížděly jazykem. Zanořila si jej o něco hloub, ale zase povytáhla. Vždy se na chvíli zastavila a přejela jazykem po naběhlém žaludu. Její ústa zvlhčená slinami, působila jako její lůno. Opět udělala ten nepopsatelně vzrušující manévr a já zasténal. Poraženecky jsem vykřikl její jméno.

Co to... co to děláš?“ vydechl jsem.

Aby mi mohla odpověděd, převzaly její ruce iniciativu.

Říkala jsem přeci, že chci něco vyzkoušet,“ usmála se.

Ale... ale jak?“ koktal jsem naprosto nesmyslnou otázku.

Jde to úplně snadno,“ odpověděla spěšně a znovu si můj penis vložila do svých úst.

Ach bože,“ vydral se mi z hrdla zvláštní zvuk, ale Bella mě nepřestávala dráždit. 

Jak jen jsem mohl být tak hloupý a zaprodat se svému andělu. Vypadá jako rozkošná srnka, ale v srdci má ukrytého ďábla. Chtěl jsem stále víc a pocity rozkoše byly intenzivnější. Každý tah jejími rty mě mučil. Ano, mučil, ale slastí. Přidávala a opět ubírala na tempu. Mé tělo se náhle roztřáslo s přicházejícím orgasmem, ale snad to Bella taky pocítila a přestala. Nechala mě tam ležet a radostně se smála mým žalostným stenům.

Bože, dodělám se sám!“ problesklo mi hlavou a rukou jsem šmátral ve svém klíně.

Zarazila mě včas a jsem si jist, že by stačilo jen trošku zatlačit a uvolnil bych se z jejího sevření, ale něco v mé hlavě to nedovolilo a bažilo po pocitech, které mi Bella svými ústy prováděla.

Notak, pane nedočkavý,“ olízla si mlsně rty a můj úd si opě vložila do svých úst.

Tentokrát jen krátce a sedla si na mé břicho. Okamžik mě sledovala a pak se dravě vrhla na mé rty. Její ňadra o mě narážela, v jak těsné blízkosti jsme se ocitali. Pocítil jsem na své hrudi vlhkost. Bellino místo rozkoše smáčené vzrušivými šťávami, se o mě otíralo. Snad ji vzrušilo pohrávání si s mým údem, či jen potřebovala ukojit svou touhu 

Sunula se opět níž a slíbávala si cestičku k mému penisu, který čekal na její vroucné rty. Propalovala mě pohledem a přímo se vyžívala v mém, pro ni něžném, mučení. Laškovně jej oblízla a vsunula si prst do úst. Má sladká pokušitelka jej cucala a blaženě se při tom tvářila.

Bylo by moc hrubé, strčit jí svůj úd před ústa?“ přemítal jsem, ale během toho si jako lízátko vzala právě můj nástroj rozkoše.

Ach, Bells,“ vydechl jse. „Prosím, už... už mě netrap,“ dokončil jsem pokořeně.

Její vítězný zvonivý smích se rozléhal celým pokojem. Připlazila se k mému obličeji a nahla se nad něj tak, že mě pramínky jejich vlasů šimraly na tváři.

Popros mě,“ užívala si ta slůvka.

Snad už jen vteřiny jsem si užíval svou důstojnost a pak to řekl. „Prosím,“ zabědoval jsem.

Proč ten zmučený výraz,“ pohladila mě ploškou dlaně po tváři a líbla na vrásku mezi očima.

Teď náhle vypadala tak něžně. Jakoby to snad ani nebyla ta samá Bella, která mě před chvílí tak trápila. Zaprosil jsem, ale stále se nic nedělo a já chtěl konečně prožít ten slastný pocit.

Prosím!“ řekl jsem snad ještě víc zoufale než předtím.

Oč prosíš?“ vydechla mi do tváře a zkousla ušní lalůček.

O tebe má lásko, o tvé tělo, o slastnou rozkoš, kterou mi můžeš způsobit jen ty,“ vypálil jsem okamžitě pravdivá slova. 

Vzala jsem si toho nejbáječnějšího muže na světě,“ šeptla mi těsně vedle ucha, až jsem se zatřásl.

Snad už mě jen symbolicky líbla na spánek a po útrpných hodinách na mě dosedla. Ano, byly to pouhé minuty, ale já je vnímal jako nekonečnost.

Blaženě se usmála a jakmile se začala pohybovat, mohl jsem vyletět z kůže. Netrvalo to dlouho a mé tělo zasáhla mohutná vlna křeče orgasmu.

Bello!“ sténal jsem hlasitě její jméno a vzpínal se těm neuvěřitelně úžasným pocitům. Připadalo mi to jako nekonečný orgasmus. Snad odměna za „muka“, která jsem si vytrpěl.

Snažil jsem se uklidnit, ale touha prožívat tyto pocity opakovaně, byla silnější než já.

Spatřil jsem Bellino orosené čelo a tělo měla potem navlhlé a měkké.

Svatební noc nebude u konce, dokud má manželka nedosáhne nejúžasnějšího orgasmu ze všech,“ posadil jsem se a políbil Bellu na roztoužené rty.

Téměř poslepu jsem se s ní dostal do koupelny, ač mi to stěžovala křečovitým sevřením.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 59:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!