Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 47

3.Maruska - Louka


Obluzená láskou 47Protože jste chtěli 46. kapitolu OL z Edova pohledu, tak ji tady máte, jen doufám, že nebudete zklamaní.
(18+) SS

 

POHLED EDWARDA:

Jakmile se Alice trošku otřepala, začala na Bellu chrlit nápady ohledně svatby.

Musíme jít zařídit hudbu, šaty, jídlo, barvu ubrusů...“ dostávala ze sebe nadšeně a já se zadíval na Bellin obličej, zkřivený odporem provádět právě teď takovéto činnosti.

Vypadala opravdu roztomile, když s něčím nesouhlasila a podvědomě se vztekala.

Copak ji stále baví chystat něčí svatbu? Vždyť, kolikrát jste se dohromady vdávali a ženili vy?“ ptala se zoufale a hledala u někoho oporu, ale ozval se ten pravý.

Upřímně, Bello, zařizovat svatby je skoro Alicin fetiš. Divím se, že se kvůli ní nemusím ženit každý rok. Letos jsi mě zachránila,“ řekl Emmett jednu ze svých chytrých hlášek, čímž docela popudil Rose.

Jestli se mu něco nelíbí, tak ať si najde někoho jiného. Zabedněnec jeden!“ křičela na mě Rosaliina mysl.

Se zaprskáním se vyhnala ze dveří a Emmett okamžitě běžel za ní. Bella to celé sledovala a tvářila se zmateně.

Snad jsem něco nepokazila?“ těkala pohledem na mě a na pár uhánějící pryč.

Myslím, že v noci všichni uslyšíme jejich usmiřování,“ objasnil jsem jí s úsměvem.

Aha,“ odpověděla a pak jí tvářičky nepatrně zčervenaly. Ach, jak moc mě tato reakce vzrušila.

Kroť se!“ poslal mi myšlenku Jasper a já ho zpražil nenávistným pohledem.

Tuhle menší konverzaci opět přerušil hlas Alice, shánějící se po mé milé. Bella se z úzkostným pohledem opět stočila ke mně.

Nedělej si to těžší,“ vyjela na ni má nikdy nevyčerpatelná sestra.

Sotva jsem přijela. Jsem unavená a chtěla bych ještě zavolat Charliemu a Reneé. Prosím Alice, nech mě vydechnout,“ žadonila má láska s psím pohledem.

Alice okamžik přemýšlela, ale nakonec svolila, i když se jí v hlavě rojilo spoustu nápadů, ohledně mé svatby s Bellou.

Dívím se, že si Bella radostí neposkočila, ale okamžitě se rozběhla do našeho pokoje. Já se vydal tiše za ní, aniž bych se rozloučil se zbytkem rodiny. Má to vůbec cenu? Vidíme se stále. Nespíme, tudíž se potkáváme i v noci. Slůvko „dobré ráno,“ má u nás poněkud jiný význam.

Došel jsem tiše do pokoje a při otevření dveří jsem spatřil Bellino natažené tělo na posteli. Jakoby se mi sama nabízela.

Pokojně oddechovala a já netušil, zda během té titerné chvilky nestihla usnout. Zřejmě nereálná obava, ale Bella je zvláštní člověk, takže je na místě.

Když jsem dolehl vedle ní, její srdce se na chvíli zastavilo, ale pak se zase mohutně rozbušilo. Důkaz, že přeci jen nespí.

Jsi unavená?“ ptal jsem se svého anděla.

Jak na co,“ otevřela oči, ve kterých planuly malé ohýnky.

Co bys řekla takové pozásnubní koupeli?“ navrhl jsem a byl by hřích nevyužít její navnaděné nálady.

Tu bych si nechala líbit,“ odpověděla mi mezitím, co jsem ji nesl do koupelny.

Jak vděčný jsem byl nyní své matce, která zařizovala celý tento dům a do mé koupelny mi vnutila umyvadlo, zabudované v lince, skýtající tak netišené možnosti.

Vysadil jsem Bellu na něj a nedovolil se jí ani rozkoukat. Mé rty se okamžitě zmocnily jejich, tak lačných. Na to, jak před chvílí vypadala unaveně, mi teď připadala až příliš živá.

Rty jsem jí sjížděl po krku a ona slastí zaklonila hlavu. Těmito projevy neskutečně moc mučila mě, protože jsem toužil mít ji okamžitě ve své moci. Dlaněmi zmateně přejížděla po mých zádech a snažila se mi vyhrnout tričko. Byla ovšem v silném a vzrušivém rozpoložení a nějak se jí to nedařilo.

Já jsem zatím stále dokázal rozumně myslet. Tedy, rozumně v mezích možnostech. Rozepnul jsem zip Belliny mikiny a odhodil ji pryč. Kamkoli.

Jakoby ji to víc vyburcovalo a začala se ke mně silně tisknout. Šlo jí to ale opravdu těžce, protože se nedokázala dost dobře dostat přes kolena.

Konečně se jí podařilo zbavit mě také prvního kousku oblečení – trička. Vítězně jej odhodila kamsi do neznáma a zlomek vteřiny pozorovala mé z části odhalené tělo. Pak svou tvář přiklonila k mým rtům a opět je dravě líbala. Prsty její rozřesené dlaně, si to mířily přímo k mým kalhotům. Bylo by tak snadné, nechat je proklouznou za okraj a oddávat se rozkoši. Ale také by to bylo příliš rychlé a já si chtěl vychutnat každičký další sten a vzdech.

Tady je někdo nedočkavý,“ šeptnul jsem jí do ucha a cítil slabý třes.

A ty se mi divíš?“ vrátila mi stejným šepotem a já měl touhu vykřičet, že né.

Abych zabránil své prořízlé puse říct něco, čím bych jí akorát nahrál do karet, políbil jsem ji. Potřeboval jsem se zchladit a tak jsem Bellu sundal z linky a namířil jsem naši společnou cestu ke sprše. Bella byla o dost menší než já, takže jsem se musel trošku shrbit, abych se dál mohl dotýkat jejího zadečku.

Ještě máme oblečení,“ zasténala mi do úst, když si uvědomila směr naší cesty.

To přeci nikomu nevadí,“ šeptnul jsem možná až přespříliš vzrušeně, a proto jsem nás zatlačil do sprchového koutu.

Rukou jsem bleskově nastavil teplotu a i když voda musela být teplá kvůli Belle, dělala alespoň dobře mé pokožce.

Přitiskl jsem ji ke kachličkám a mé dlaně se samovolně vydaly na průzkum jejího těla. Byli jsme na sobě velice pevně přitisknutí a já cítil neskutečně silně vzdouvající se hrudník mé roztoužené krásky. Tričko se jí lepilo na pokožku, a tak jsem ten beztak smáčený kousek oblečení pohotově odhodil mezi tím, co jsem si ji za zadeček vyzvedl do své úrovně.

Pohlavím narážela do mých boků a prsy se ke mně horoucně tiskla. Snad se snažila zlomit mou příčetnost a já se začínal obávat, že se jí to pomalounku daří.

Vzrušením vztyčené bradavky nešly přehlédnout, přestože měla stále podprsenku. Tak moc byla zabraná do toho, aby nekřičela příliš nahlas, ale bylo to k ničemu, protože rodina slyšela každičky malý dotek, který se v této místnosti odehrál, že si ani nevšimla mrňavého kousku letícího pryč z jejího těla.

Dvorce bradavek měla vzrušením naběhlé a zbarvené do ruda. Bylo pro mě až příliš velké pokušení, pocítit jejich chuť ve svých ústech. Neodolal jsem a sklonil svou hlavu k těm vybíhajícím pahorkům. Jemně jsem zprvu jeden objal rty a přejel po něm jazykem. Slastně se snažila vzpínat, ale nebylo jí to nic platné a já pokračoval v jejím dráždění.

Rukama se náhle dotkla mého břicha. Musel jsem se kouknout, k čemu se chystá. Hlavu měla stále zakloněnou a pátrala po knoflíku svých riflí. Její hruď se zvedala ve stále rychlejším tempu, jakoby měla každou chvíli dojít na vrchol.

Já sám,“ pousmál jsem se její zoufalé tváři. Tak moc jsem si přál právě v tuhle chvíli číst její myšlenky.

Přejel jsem prsty po Bellině bříšku a slyšel její hlasitý dech. Konečně jsem uvolnil knoflík, přičemž slabě vydechla, jako ucházející pára. Postavil jsem ji na zem a kalhoty začal pomalu stahovat. Jelikož byly nasáklé vodou, šly poměrně těžce dolů, ale mně by stačilo jen zatlačit a spadly by sami, ale vzrušoval mě zoufalý a nedočkavý pohled Bells. Mé prsty se při této činnosti jakoby náhodou dotýkaly obnažených dolních končetin a Bella slastně vzdychala.

Jakmile se kalhoty dostaly ke kolenům, sesuly se sami na zem a Bells je okamžitě odkopla pryč. Musel jsem se zasmát její silné vzrušenosti.

Tentokrát se ke mně natiskla ona. Já už si pohrál, tak proč stejnou potěchu nedopřát jí. Přitiskla mě na kachličky. Hrubě líbala mé rty, i když já to cítil jako pohlazení můry. Spíš z té dotěrnosti jsem poznal silný nátlak. Dlaněmi přejela po mé hrudi a skoro bojácně se dotkla knoflíku mých kalhot. Naodvážila se své rty odtrhnout a rotřesenými prsty rozepínala knoflíček. Bála se, že ji opět zastavím. Teď už ale ne. Jsem stejně sexuchtivý jako ona a i když jsem upír, prahnu po jejím těle stejně jako ona po mém, ne - li víc.

Chvíli s riflemi zápasila, ale nakonec je stáhla a vítězoslavně se usmívala.

Nejsem zase tak nemotorná,“ řekla zvesela, ale opět se přisála na mé rty.

Chvíli jsme se líbali a sprchou se ozývaly vzrušené vzdechy a steny. Začala se jemně otírat o můj úd, který okamžitě zareagoval. Koutky úst se jí pozvedly do úsměvu a já se musel chvíli krotit.

Potvůrko,“ šeptnul jsem a pocítil jsem potřebu, mít ji opět ve své úrovni.

Nechtěl jsem to dál protahovat, a tak jsem nás oba zbavil zbytků spodního prádla. Spatřil jsem Bellin výraz, kterým mi naznačovala, že už to déle nevydrží.

Přitiskl jsem se k ní pevně, ale můj penis do ní nepronikl. Jen jsem ji tak škádlil a ona se zadýchaně zmítala v útrpné agonii mladé chtivosti.

Snažila se těchto pocitů zbavit alespoň líbáním mého krku, kterým mi do těla vysílala úžasné pocity blaženosti. Dostal jsem se penisem ke vchodu do jejího místa rozkoše a pronikl jen na okraj. Byla vlhká a jsem si jist, že vodou to nebylo.

Ústa, která se věnovala mému krku, pevně sklapla a já pocítil slabý zkus jejích čelistí.

To je má práce,“ usmál jsem se a kroužil jsem svým údem na pokraji jejího lůna.

Zanedlouho bude i má,“ podařilo se jí roztouženě zavzdychat.

Nemůžu se dočkat,“ vydralo se mi z úst a uvědomil jsem si, jak moc velká pravda to je. Při představě Bellina těla, honícího se za divou zvěří. Bude silnější než já a jen myšlenka na své tělo zmocněné v jejím sevření, mě rozechvěla a nabudila.

Nedokázal jsem čekat na nic víc. Nedokázal jsem Belle jakkoli oznámit, že do ní proniknu. Potřeboval jsem ji právě teď a právě v tento moment a přes to vlak nejede. Přirazil jsem si ji hrubě na svůj vzrušený úd a pocítil jsem až samé Bellino dno.

Ach,“ vydechla, zatímco jsem setinu sekundy uvažoval, zda to nebylo bolestí, ale déle jsem se tím nedokázal zaobírat.

Její nitro bylo tak úžasně navlhlé milostnými šťávami, až jsem se nestačil divit. Snad mě to ještě více vyburcovalo a začal jsem přirážet jako smyslů zbavený. Cítil jsem se jako obyčejný člověk, hnán zvířecími pudy. Nedokázal jsem přestat a vůně linoucí se celým koutem, byla jako droga. Belliny boky se proti mým trošku vzepjaly, ale já ji okamžitě tvrdě přitiskl ke stěně. Myslel jsem na to, zda Belle neubližuji, ale přestat jsem nedokázal.

Pocítil jsem mirné stahy Bellina lůna a zvyšující se tón jejích stenů. Potřeboval jsem stále víc. Bella vykřikla a její nitro na okamžik objalo můj penis a pak se pravidelně stahovalo během křiku, který se ozýval z jejího hrdla. Ke konci už jen slabě sténala, ale já stále přirážel.

Náhle jsem to pocítil. Mé tělo se napjalo a já vykřikl v úžasném orgasmu a přál jsem si, aby nikdy neskončil. Naplnil mě pocit blaha a já chtěl tyto pocity prožít znovu.

Můj mozek už byl trošku při smyslech a začal jsem si uvědomovat svou hrubost.

Abych se uklidnil a znovu nepropadl své touze, opřel jsem si čelo a Bellino rameno a zhluboka se nadechoval mezitím, co ona laskala mé vlasy

---------------------------------------------------------------------------------------

Protože jste chtěli 46. Kapitola OL z Edova pohledu, tak ji tady máte, jen doufám, že nebudete zklamaní. :)

SS



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 47:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!