Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 10

xD Bez komentáře :D Já z toho nemohla! xD


Obluzená láskou 10Přemohla jsem se a ještě dnes jsem Vám přepsala další dílek, tak snad se bude líbit :-)

Nechala jsem se tedy přemluvit. Myslím, že mi ani nic jiného nezbývalo. Pořádně jsem si omotala osušku kolem těla a nechala se Edwardem odvést do středu pokoje. Ani neví, jak moc mě v těch bílých kalhotech vzrušuje.

Písnička se tiše rozléhala místností a Edward si mě k sobě těsně přitisknul.

Jen se mi dívej do očí a tanči tak, jak to cítíš,“ řekl nežně.

Edwarde...“ Chtěla jsem mu oponovat.

Jen to zkus... prosím,“ zašeptal.

Já se tedy zhluboka nadechla. Ruce mu omotala kolem krku a začala jsem se pomalu pohybovat ze strany na stranu. Dívala jsem se mu do očí a najednou si uvědomila, že to jde vlastně skoro samo. Vůbec jsem nepřemýšlela nad tím, kam mám dát nohu, nebo abych Edwarda nekopla, ale bylo to naprosto přirozené. Jako bych to dělala celý život.

Edward se vítězně usmíval a já se na něj na oplátku zašklebila. Písnička pomalu končila já se k Edwardovi tiskla těsněji a těsněji.

Ještě jeden, prosím.“ Koukla jsem na něj psím pohledem.

Kolik jen budeš chtít,“ řekl mi oddaně.

Pevně mě objal pažemi a pokračovali jsme. Edward byl o hlavu větší než já a nežně mě líbal do vlasů. Musela jsem se tomu zasmát, protože to určitě vypadalo směšně – byla jsem tak malá a neohrabaná.

Uteklo mi něco?“ šeptal nežně.

Ani ne,“ usmála jsem se

Notak.“ Zaprosil.

Já jen... je směšné, jak jsem oproti tobě malá,“ pousmála jsem se.

Není to směšné, ale roztomilé.“ Opravil mě.

Nachvíli se na mě zadíval, velice pevně si mě k sobě přitáhl a vyzvedl si mě na své nohy. Tančil jen on a já tak měla spoustu času se soustředit na něj. Ruce jsem mu obmotala kolem krku a sjela jimi až k vlasům. Jemně jsem se jimi prohrabávala a líbala Edwarda na krku. Cítila jsem, jak se jeho tělo lehce napjalo a rukama mi začal jezdit po ručníku a snažil se dostat pod něj. Líbilo se mi to. Líbilo se mi ho dráždit. Najednou jsme se však ocitli u stěny.

Ty budeš zlobivá holka?“ ptal se mě svůdně.

A co když ano?“ Lapala jsem po dechu.

To brzy uvidíš.“

Okamžik si mě vášnivě prohlížel a pak mě začal líbat. Přestala jsem myslet a jen jsem se věnovala Edwardovi. Jazykem se dobýval do mých úst a okamžitě se jich zmocnil. Byly to tak krásné pocity až jsem se mohla zbláznit. Osušku ze mě začal pomalu stahovat a já se před ním opět ocitla v rouše Evině. Stále jsem si opakovala, že se nesmím červenat a povedlo se. Tváře mi jen normálně zrůžověly.

Hmmm... škoda... čekal jsem tu tvou krásnou karmínovou barvu tváří,“ zašeptal zklamaně.

Nefunguje to na povel, promiň,“ zasmála jsem se.

Škoda.“

Znovu se mi začal věnovat. Měl jen ty své úžasné bílé kalhoty, takže když se na mě přitiskl, tak mé tělo na chlad z jeho hrudi okamžitě zareagovalo. Líbal mě na krku, na dekoltu a něžně mi políbil ňadra, což ve mně vyvolalo příjemné mrazení a já začala nahlas a zrychleně dýchat. Chytil mě za zadeček a jako bych byla jen pírko, si mě vyhoupl na své boky. Já mu nohy omotala kolem pasu a on mě tak ještě těsnějí přirazil ke stěně. Ruce mi dal za hlavu a znovu mě začal dráždit. Jeho doteky byly jako něco, co mi celý život chybělo. Když se naše jazyky střetly v úžasném polibku, nevydržela jsem to a vzdechla mu do úst. Stále jsem se mu vzpínala, protože mé vzrušení nebralo konce. Najednou jsme se ocitli na posteli. Já měla nohy stále omotané kolem jeho boků a on byl položený mezi mými stehny. Jemně se o mě otíral a ve mně to vyvolávalo velice příjemné pocity. Převalila jse se na něj, ale moc dlouho mi to nevydrželo, protože se na horní pozici dostal opět Edward.

Jsi nerad dole?“ řekla jsem laškovně.

Zrovna teď mám chuť být nahoře,“ usmíval se.

Začal se opět věnovat mému tělu, laskat každičký kousíček a bylo to úžasné. Jeho kalhoty najednou přeletěly pokoj a spadly do rohu, nhačež se ke mně natiskl ještě víc. Sledoval mě a já začala pociťovat, jak do mě proniká. Bylo to tak krásné. Pomalu se ve mně začal pohybovat a já mu svou pánví vycházela vstříc.

Edwarde,“ zavzdychala jsem.

Přimnělo ho to k ještě větší intenzitě a já se mohla slastí zbláznit. Bylo to neuvěřitelné. Každý sex s Edwardem byl něco nového a něco jedinečného. Začala jsem sténat hlasitěji a Edwardův dech byl velmi zrychlený. Návaly rozkoše se začaly stupňovat a já začala sténat poměrně nahlast. Edward stále přirážel silněji a silněji a já vykřikla naposledy. Došla jsem na svůj vrchol. Po pár vteřinách tyto úžasné pocity cítil i Edward. Dech i tep se mi začínaly zklidňovat.

Páni...“ Zmohla jsem se jen na tohle.

Jo... páni,“ řekl Edward stejně zadýchaným hlasem.

Teď chci být dole.“  Převalil si mě na sebe a usmíval se.

Ležela jsem na něm jen tak, lokty opřené o jeho hruď a sem tam jsem ho na ni líbla. Byl to moc krásný moment. Položila jsem si hlavu k jeho ramenu, on mi začal svou dlaní jezdit po ruce a broukat mi písničky. Byla jsem v sedmém nebi. Začaly se mi klížit oči, a tak jsem se ještě s Edwardem rozloučila.

Dobrou noc,“ špitla jsem polohlasně.

Dobrou noc, lásko,“ zašeptal mi do ucha.

I přesto, že jsem byla docela mimo, tak jsem na svém obličeji stačila vykouzlit blažený úsměv a z dálky jsem slyšela tichý zvonivý smích.

Ráno jsem se probudila přesně naopak, než jsem usínala. Ležela jsem na posteli a tentokrát měl Edward položenou hlavu na mé hrudi.

Ahoj,“ zakuňkala jsem slabě.

Ahoj,“ zašeptal, ale ani se na mě nepodíval a stále měl svou tvář na mé hrudi.

Co seděje?“ ptala jsem se strachem v hlase.

Poslouchám tlukot tvého srdce,“ zašeptal a pokračoval. „Je to jako melodie, která nemá noty. Jako melodie, která nepotřebuje noty. Chci se ji naučit nazpamět.“

Pozvedla jsem hlavu a viděla jsem na jeho rtech blažený úsměv. Vypadal tak nádherně. Měl zavřené oči a když jsem mu rukou jemně prohrabovala vlasy, tak se usmíval ještě víc.

Nechci, aby to skončilo,“ povzdechla jsem si.

Co myslíš?“ ptal se Edward a už ležel nademnou a jemně mě hladil po tváří.

Tenhle víkend, to všechno. Být stále s tebou. Nemuset se kvůli někomu omezovat,“ povzdechla jsem si.

Neboj se. Bude to stejné. Nenechám tě ani na moment samotnou. Jen se budeme muset smířit s tím, že u tebe je Charlie a tady zase zbytek mé rodiny, ale dokáží být taktní a myslím, že bude ještě spoustu víkendů jako byl tento.“ Konejšil mě.

Slibuješ?“ ptala jsem se jako malé dítě, které rodiče berou k doktorovi na očkování a říkájí mu, že to bolet nebude.

Ano, slibuju,“ Usmíval se a lehce otřel své rty o ty mé.

Děkuju,“ řekla jsem už zvesela.

Bell... řekneš mi, co se ti v noci zdálo?“ ptal se s mírným úculem ve tváři.

Proč?“ vypálila jsem zděšeně.

Zase jsi mluvila ze spaní,“ zakřenil se.

 

                                                /shrnutí/

----------------------------------------------------------------------------------------

Doufám, že se Vám kapitolka líbila a budu se těšit na Vaše komentáře. :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!