Edwardovy pocity, cíle a hlavně proč Bella.
16.07.2011 (12:45) • Sabulina • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 2444×
Ležel jsem na trávě a pozoroval noční oblohu. To, co se stalo dnes, bylo velmi zvláštní. Bella je zvláštní. Když jsem ji poprvé uviděl, myslel jsem, že to je má sestra, ale tlukot jejího srdce mě vyvedl z omylu. Moje sestra je mrtvá a kdyby byla upír, její srdce by netlouklo. Ta podoba je až neuvěřitelná. Vždy jsem byl ten nejobávanější. Každý mě respektoval a nikdo si nedovolil mně odporovat, ale teď jako kdyby se ve mně něco pohnulo. Už nechci žít tento život. Nechci si zahrávat s životy jiných, ale i přesto to je zábava.
Pomalu jsem se vrátil do domu, tedy spíš do pokoje, kde spala Bella. Ta dívka mě něčím uchvátila. Možná tou podobou, možná tou nevinností a nebo tím, jak je bezbranná. Každá jiná by se mi postavila, odporovala a po čase by poznala, že to nemá cenu, ale ona? Kdybych neslyšel její srdce, ani nevím, že tu je. Tak plachá je.
Sešel jsem do kuchyně a začal chystat snídani. Nevím, co má ráda, proto jsem zvolil lívance. Už jsem dával čaj na stůl, když jsem za sebou uslyšel potichoučké krůčky.
„Dobré ráno.“ Otočil jsem se na ni a zářivě se usmál. Odpovědí mi však bylo jen malinké pípnutí.
„Dobré ráno.“
„Posaď se, udělal jsem ti snídani. Doufám, že ti lívance chutnají.“ Sedl jsem si naproti ní a pozoroval ji.
„Musím odjet, ale do odpoledne budu zpátky a pak ti tady všechno ukážu.“ Jen přikývla a dopila čaj.
Chtěl bych na její tváři vidět aspoň malý úsměv. Vidět ji šťastnou. Z mých úvah mě vyrušilo zastavení auta a já vystoupil na jedné z rušných ulic Indie. Došel jsem až k jednomu z domů a vlezl do něj.
„Dobrý den pane Cullene.“
„Dobrý.“
„Co potřebujete?“ Tady to je něco jako úřad. Je tu vše o všech. Teda pokud to nechcete jinak.
„Chtěl bych všechny informace o Isabelle Swanové.“ Začal hledat v počítači a za chvíli mi podával hromádku papírů.
„Děkuju. Nashle.“ Vydal jsem se do jedné z kaváren, pokud se tomu dá tak říkat, a začetl se. Ovšem po prvním řádku jsem skončil a vyhodil to. Chtěl bych, aby mi to řekla sama. Vzal jsem své věci a jel domů.
Bella byla v zahradě a četla si.
„Ahoj.“ Přisedl jsem si k ní a čekal, než ke mně zvedne oči.
„Ahoj.“
„Bello, pojď se mnou.“ Vedl jsem ji do zahrad. Určitě si je oblíbí. Já tam sám rád chodím. Sedl jsem si na lavičku a pozoroval Bellu, jak chodí po zahradě. Strašně moc chci získat její důvěru. Za chvíli přicupitala ke mně a přisedla si.
„Děkuju.“
„Nemáš za co děkovat.“ Usmál jsem se na ni.
„Co kdyby si mi řekla něco o sobě.“ Podíval jsem se na ni s nadějí, že by mi to stvořeníčko mohlo začít věřit.
„Já sem přijela na dovolenou, ale moji rodiče, oni mě prodali. Asi dva měsíce jsem byla u nějakého chlapa. Byl bohatý, ale já jeho dům neviděla nikdy zevnitř. Držel mě ve sklepě. Pak mě prodal, takhle se mnou pohazují už rok a teď jste mě našel vy.“ Sklopila svoje krásný očka, jako kdyby se styděla. Nadzvedl jsem jí bradu a zadíval se do jejích očí.
„Neboj, nedovolím, aby ti někdo ublížil. A nevykej mi. Jsem Edward.“
„Řekni mi něco o sobě.“ Snažila si utřít slzičky z tvářiček.
„Já, no. Víš, to je těžký.“ Zvědavě se na mě podívala a vybídla mě k vyprávění.
„No, víš. Já nechci, aby ses mě bála. A ani ti to nemůžu říct. Musíš na to přijít sama.“
„Hádanka?“
„Něco takového. Tak já ti budu dávat každý den nějaké indicie a ty budeš hádat.“ Začala přikyvovat a zatleskala ručičkama. Jen jsem se usmál a přemýšlel nad dnešní indicií.
„Co takhle večeři?“
„Dobře.“
„Nahoře máš přichystané oblečení.“ I já se došel převléknout a už jsem jen čekal, než ta krásná osůbka dojde.
Autor: Sabulina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Obchod s lidmi 1. kapitola:
Rodičeji prodali na dovolené? Cože? To je docela drsný a nějak e nemůžu smířit s tím, že by to René nebo Charlie udělali. Upřímně jsi jí přichystala docela drsný osud. Ale budiž, snad tomu dáváš nějakou logickou cestu a já se dozvím víc.
Ahoj, dávej si pozor na přivlastňovací přídavná jména (Edwardovi pocity -> Edwardovy pocity), čárky, překlepy, ji/jí (krátce pouze ve 4. pádě) a hlavně na dělení slov (přes to -> přesto, zachvíli -> za chvíli, semnou -> se mnou, na proti -> naproti).
Díky.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!