Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oba jiní, ale spolu? - bonus

Stephenie Meyer


Oba jiní, ale spolu? - bonusDávám ke své povídce Oba jiní, ale spolu? bonus o Bellině přeměně.

Probudila jsem se a zprudka jsem oddechovala. Co se jenom stalo, kde to jsem? Vracely se mi nějaké útržky. Volterra. Jela jsem s Alicí do Volterry. Ale co dál? Usilovně jsem přemýšlela. Měla jsem ty vzpomínky, jen je musím pospojovat.

Přemýšlela jsem nad tím dost dlouhou dobu, začínalo se to projasňovat. Jely jsme s Alicí zachránit Edwarda, ale mě zabili, já měla v sobě upíří krev, takže se teď měním na upíra.

Rozhlédla jsem se kolem sebe, snad nějaké skladiště? S námahou jsem se zvedla, celé tělo mě bolelo.

Musím zavolat Jeremymu, on mi pomůže dokončit proměnu. Začala jsem hledat svůj mobil. Štěstí, měla jsem ho. Hned jsem zapnula a chtěla jsem volat Jeremymu. Žádný signál, zahlásil mi mobil. Tady asi není signál, musím ven.

Šla jsem ke dveřím, prudce jsem je otevřela a zase jsem uskočila. Slunce. Nepálilo mě jako přeměněné upíry, ale bylo dost nepříjemné a oslepovalo mě.

Ne, tohle musím zvládnout. Jen jsem mírně vykoukla ze dveří. Kousek od skladiště byl malý lesík. Zatnula jsem zuby a rozběhla jsem k lesu. Ve stínu mi bylo hned líp.

Vytáhla jsem mobil a začala jsem hledat signál. Asi po deseti minutách se na mě usmálo štěstí, okamžitě jsem vytočila Jeremyho číslo. Chvíli trvalo, než to zvedl.

„Bello! Ahoj, tak co? Jak to dopadlo?“ zeptal se hned.

„Asi takhle: Stojím v lese. Slunce mě pálí do očí a před několika hodinami jsem umřela.“

„Takže tě zabili,“ poznamenal.

„Jo, Jeremy, já potřebuju pomoct.“

„Jasně, jasně, ale bude to chvíli trvat. Popiš mi, kde jsi.“ Rozhlédla jsem se, byla jsem na kraji lesa, asi kilometr od města. To všechno jsem popsala Jeremymu.

„Zkusím tam být, co nejdřív.“ Potom ukončil hovor. Já si sedla na zem, měla jsem před sebou několik hodin čekání. A to čekání rozhodně nebude příjemné.

 

O několik hodin později

Jak jsem tušila, čekání se minutu od minuty zhoršovalo. Ne, že bych byla netrpělivá, ale moje tělo mě nutilo do přeměny. I od slabého světla mě hrozně pálily oči, takže jsem byla ráda, když se začalo stmívat.

Zvláštní, když řeknu, že mě bolí pusa. Připadá mi, jako bych dostala několikrát pěstí do zubů, ale tohle všechno mi Jeremy říkal. Takhle mě moje tělo nutí do přeměny. Byla jsem ráda, že sedím v lese, tady nebyli žádní lidé.

Zaznamenala jsem kroky, několik desítek metrů ode mě. Rychle jsem se posunula za strom, aby mě nikdo neviděl. Uslyšela jsem, jak nejspíš parta nějakých puberťáků se motá lesem. Podle hlasů bylo poznat, že jsou opilí. Motali se, dováděli a vřískali. To teď mým hodně citlivým uším nedělalo moc dobře. Zacpala jsem si je.

Po několika minutách jsem si myslela, že už se chystají odejít. Ale jeden se zastavil a zahulákal něco nesrozumitelného na ostatní. Vyrazil směrem ke mně. Neobtěžovala jsem se s nějakým větším skrýváním, nevypadal natolik při smyslech, aby mě vůbec zahlédl.

Došel ke keři asi dva metry ode mě a… Sundal si kalhoty a začal čůrat. No fuj. Na tuto hnusnou scénu jsem se otočila zády, abych se na to nemusela dívat.

Za chvilku vypadalo, že už je hotov a chystá se odejít, ale jak se vrávoral, tak spadl. V duchu jsem na něj řvala, ať už vypadne.

Do nosu mě udeřilo něco úžasného. Ta vůně… Chtěla jsem ji. Musela jsem ji mít. Ale došlo mi, odkud vychází. Ten kluk, jak spadl, si při pádu rozříznul ruku. Tekla mu krev. Strašně jsem tu krev chtěla, ale ne, musím vydržet. Ta vůně mi úplně omamovala smysly, nemohla jsem se na nic jiného soustředit. Jakoby nic jiného neexistovalo.

Musím aspoň ochutnat jenom trochu. Zvedla jsem se, ale byla to chyba. Moje už napůl vyvinuté upíří smysly, ale i pudy. Hned, jak jsem se zvedla, mě to naprosto ovládlo a skočila jsem potom klukovi. Chytla jsem ho za ruku a olízla jsem krev. On si nejspíš ani neuvědomoval, co se děje.

Začalo se něco dít. Krev se mi vařila v žilách a tělem se mi rozlévala zvláštní síla. Cítila jsem, jak se mi vysunují špičáky. Snažila jsem se ovládnout, ale nešlo to. Zaťala jsem mu špičáky do krku a začala jsem pít. Nádhera, vypila jsem za pár sekund a jeho tělo je tak odhodila na zem.

Slastný pocit mizel a já si uvědomovala, co jsem to udělala. Do pytle, to se nikdy neměla stát. Klekla jsem si k tomu klukovi a prohlížela jsem si ho. Ani nevím proč. Musela jsem.

Klečela jsem u něj asi dvě minuty, než jsem si všimla, že se za mnou někdo objevil. Otočila jsem se. Stál tam Jeremy s batohem na zádech a v ruce držel sáček krve. Došlo mu, co se stalo a beze slova mi podal ten sáček. Rychle jsem ho vypila a podívala jsem se zase na Jeremyho.

„Promiň,“ řekl mi.

„Proč se omlouváš?“

„Nebyl jsem tady dost rychle. Mohl jsem tě tady toho ušetřit.“

„Ne, já se měla udržet.“

„Bello, nikdo by se neudržel. Ale teď se musíme odtud dostat,“ prohlásil a podal mi z batohu nějaké oblečení a ještě jednu věc.

„Kvůli tomuhle jsem se zdržel,“ řekl a podal mi stříbrný prsten s modrým kamenem. „Proti slunci.“

Navlékla jsem si ho na prst: „Moc díky.“

Následně to bylo všechno hrozně rychlé. S Jeremym jsme se vyhnuli Volteře velkým obloukem. Běželi jsme, ale hned v dalším městě na nás čekala Anna, Jeremyho přítelkyně. Byla to drobná hnědovláska, typovala bych, že byla přeměněná, tak maximálně v patnácti. Příjemná holka.

Jeli se mnou až na letiště, tam jsem nastoupila do letadla do států. Za Cullenovými.

Za Edwardem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oba jiní, ale spolu? - bonus:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!