Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oba jiní, ale spolu? - 18. kapitola + epilog

11779444


Oba jiní, ale spolu? - 18. kapitola + epilogNávštěva části smečky. Co se stane? Nejprve jsem nechtěla, ale protože jsem neměla opravdu žádný dobrý nápad, tak tuto povídku ukončuji.

Zašklebila jsem se na Rose a řekla jsem Jacobovi: „Jo a vezmi sebou Embryho, Quila nebo ještě někoho ze smečky, co netrpí averzí proti upírům.“

„Jasně, za chvíli jsme tam. Tak čau mamino.“

„Čau.“ Zaklapla jsem mobil a uvědomila jsem si, že se po jisté době cítím úplně nepopsatelně šťastná.

 

Než přijel Jacob s ostatními, pokračovali jsme v hovoru v podobném duchu. Já zjistila, že můj výběr jmen byl trochu nešťastný Rose a Rosalie. Trochu se nám to pletlo.

Jacob dorazil spolu s Quilem, Embrym a nejnovějším členem smečky Sethem.

Ti dva byli ze mě úplně na větvi, vypadalo to, že Jakob jim nějaké podrobnosti o mně řekl až v autě, když sem jeli. Netušili, že existuje ještě nějaký jiný druh upírů a vlastně, že jsem já, vlastně svým těhotenstvím založila další úplně nový.

Quil a Embrym neměli problém se mnou, ale u Edwarda a ostatních byli trochu ostražití. Ale Seth s nimi neměl žádný problém. Ale všichni čtyři byli už natěšení, až uvidí Catherine a Rose.

S Edwardem jsme je obě přinesly. Vypadalo to, že si je obě oblíbily jenom od pohledu.

Zrak mi padl na Setha, koukal se na Catherine, jako kdyby poprvé uviděl slunce. To snad není možné.

„Sethe,“ oslovila jsem ho opatrně. V tu chvíli se na nás začali dívat. Všichni mlčeli dokud Embry nevykřikl: „Ty jo. Seth se nám otiskl do upírky.“ V hlavě mi blikalo poplašné světýlko. Otisk, otisk.

Celá místnost zase upadla do ticha. To přerušil až Edward, který začal výhružně vrčet. A to zase přerušila Catherine v Edwardově náručí, prudce se otočila a položila mu malou ruku na čelo a odmítala ji sundat. Docela jsem tušila, co Edwardovi ukazuje.

Po chvíli se atmosféra v domě trochu uklidnila, Edward nasadil poraženecký pohled a chtěl podat Sethovi, ale jeho pohled se zastavil na mně. Vlastně všichni se na mě začali dívat. Věděla jsem, že proti otisku nemůžu bojovat, podle toho, co mi Jacob říkal, a nechtěla jsem Catherine trápit, protože na nich obou bylo vidět, že otisk je opravdu láska na první pohled.

„No když jinak nedáte, tak už to máte schválený i ode mě,“ prohlásila jsem. Seth i Catherine se v tu chvíli začali usmívat, jako blázni. Opravdu, jako blázni.

Quil se začal smát: „Chci vidět, jak se tady na tohle bude tvářit tvoje sestra a Sam, Sethe. Protože jsi jedinej z nás, kdo dokáže udělat takovou blbost, a otisknul ses do upírky.“ Bylo vidět, že Seth při slovech „tvoje sestra“ výrazně zbledl. Copak oni mají ve smečce nějakou vlkodlačici? Zeptala jsem se na to Jacoba.

„Jo, máme,“ odpověděl. „Jak už si před tím slyšela Sethovu sestru, Leah Clearwaterovou.“

„Ale to se nikdy před tím nestalo, že ne.“

„Máš pravdu, nestalo.“

„Ty jo, je to vůbec možný?“

Jacob se zasmál: „Bells, ty máš, co říkat nevím, kdo tady právě zrodil novej druh upírů.“

Vypadalo ti, že se všichni budou snášet dost dobře. Seth dostal příslib toho, že nás kdykoliv může přijít navštívit. V tu chvíli začala Rosalie, akorát brblat, že se ten smrad už nikdy nevyvětrá. No, neříkám, že by měli vlci nějaký dokonalý pach, ale podle mě nesmrděli, tak příšerně.

Ptala jsem se, co všechno je nového v Forks. Kluci nadšeně povídali všechno do podrobností, vypadalo to, že si užívají to, že mohli vypadnout nechvíli od smečky, i když to bylo ve společnosti upírů.

Sethovi vůbec nevadilo, měl oči jenom pro Catherine a vypadalo to, že ji nedá z ruky ani na chvíli. Catherine se pořád smála a neustále Sethovi něco ukazovala. Věděla jsem, že jim jejich vztah bych nikdy nemohla zakázat. Znali se jen pár hodin a už, jak bych to řekla, byli svoji. Tohle bych jim nechtěla zkazit.

 

EPILOG

O dva roky později

 

Všechno šlo dokonale, snažila jsem se nachystat všechno, co nejlíp. Když se přece někdo vdává, musí být všechno tip ťop. Samozřejmé nevdávám se já, i když Alice mě upozorňovala, že Edward mě v příštích dnech taky požádá o ruku. Ale zpět k tomu, kdo se vdává. Přece Jacob a Angela. V životě by mě nenapadlo, že do toho praští takhle brzo. Ale co, když jsou šťastní.

Můj život je… nemám jiné slovo dokonalý. V rodině panuje absolutní pohoda, přátelství se smečkou nikdy nebylo silnější. Zato hlavně můžou Seth a Catherine.

Moje dvě dcerušky nedávno oslavily druhé narozeniny, ale vypadají tak na sedm až osm let. Rostou abnormálně rychle. Zpomaluje se to, podle Carlisleových výpočtů budou za čtyři roky dospělé, a potom už stárnout nebudou. Doufám. Obě vylepšují své schopnosti, Rose při svých teleportacích může brát někoho sebou a Catherine, když ukazuje v mysli obrazy, může kohokoliv donutit, aby si myslel, že to co vidí je doopravdy pravda.

Opravdu jsem teď měla ty nejšťastnější roky svého života. Často nás navštěvovala celá smečka, po pár měsících i ti, co nás předtím dost nesnášeli. Několikrát nás navštívili i Jeremy a Anna. Byli pěkně vyjevení, když zjistili, že jsem porodila dvě zdravé holčičky.

Za ty dva roky jsem si i několikrát vzpomněla na Alicinu vizi a můj sen došlo mi, jak to vlastně bylo. Opravdu se mi zdálo, ale kdybych po tom, co jsem se vzbudila, vyběhla okamžitě ven, nebo jsem nepotkala Carlislea hned na chodbě, asi by to dopadlo podle Aliciny vize.

A já a Edward? Nikdy to nebylo lepší. Pro jistotu jsme začali používat při sexu ochranu, abychom nakonec neměli dětí dvacet. Ale uvažujeme o tom, že bychom si za pár let nebo desítek let pořídili ještě jedno nebo dvě. Ale to je zatím, jak se říká, ve hvězdách.

My jsme prostě oba jiní, ale spolu.

 

 

 

KONEC



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oba jiní, ale spolu? - 18. kapitola + epilog:

 1
28.02.2013 [7:29]

IzziBellsŠkoda že už je konec.... jinak fakt krása to je Emoticon Emoticon

2. kkkkkkkkkk
02.12.2011 [16:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [12:31]

janulka Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!