Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový vládce? Ne, konec utlačování! 4. kapitola

cccbc


Nový vládce? Ne, konec utlačování! 4. kapitolaPo kratké odmlce je tady další dílek. Kdo se objevil na chráněném území vlků? Přítel, či nepřítel? A umře někdo? Omlouvám se, že je tato kapitola tak krátká.

4. Kapitola – Radostné shlednání

Cesta zpět domů proběhla v klidu, bez jakéhokoli problému. Už jsme byli jen necelých sto metrů od naší skály, když jsme uslyšeli dlouhé táhlé vytí. Všichni jsme věděli, co to znamená. Nebezpečí!

 


 

Sam Uley

Okamžitě jsme všichni zpozorněli. Rychlostí blesku jsme běželi k lesu a cestou ze sebe strhávali oblečení. Dlouhým skokem jsem se proměnil v černého vlka a mířil k druhé polovině smečky. Hned po proměně se mi v hlavě objevilo několik hlasů, které postupně přibývaly, dokud nebyla celá smečka ve vlčí podobě.

„Same, Cullenovi se vrátili. Našli jsme jejich pach ve Forks, “ řekl mi v myšlenkách Quil.

„Cullenovi?“ Nevěřil jsem vlastním uším. Že by se opět vrátili sem, do Forks?

„Jo, a je s nimi i Jacob!“ ozval se nadšeně Quil.

„Aspoň uvidíme po dlouhé době svého bratra. Od teď znovu platí zákaz proměny ve Forks, je to jejich území.“ upozornil jsem je.

„Ale kdo to tam teď bude hlídat?“ zeptal se Brady.

„Zřejmě oni, protože my tam podle smlouvy nemáme co dělat,“ odpověděl jsem. Rozhostila se debata mezi mými bratry a mně to rvalo uši. Představte si, když ve vaší hlavě slyšíte osm hlasů a každý mluví o něčem jiném a snaží se překřičet ty ostatní. Prostě k zbláznění.

„Dost!“ zakřičel jsem. Všichni okamžitě zmlkli. „Chcete snad, aby se mi rozskočila hlava?!“

„To víš, že ne, šéfe,“ ozval se jako vždy veselý Seth.

Jen co to dořekl, z protější strany La Push se ozvalo vlčí vytí. Tón zvuku nám napovídal, že je to svolávací znamení a barva hlasu, že je to náš Jacob. Všichni se radostně rozštěkali a vyřítili se jako divoké husy za ním. Já jsem samozřejmě na nic nečekal a hnal se také. Po dlouhých letech uvidíme našeho zatoulaného bratra. Kdo ví, jak si vlastně žije? Jestli je se svou poloupírkou Renesmé šťastný a jestli ho ten hrozný smrad z pijavic nepřipravil o čich... Neměli jsme o něm žádné zprávy od té doby, co s Culleny odešel, aby nebyli nápadní. Proto není divu, že jsme teď měli takovou radost z jeho návratu.

Právě jsem zahnul za velký buk a uviděl jsem ho. Velkého rezavě hnědého vlka, který přešlapoval podél hranic. Díval se na nás velkýma hnědýma očima, ve kterých byla radost, ale přitom i velký šok.

„Vítej Jaku, jsme strašně šťastní, že jsi zpátky,“ řekl jsem mu v myšlenkách přes spojení alfy.

„To víš, že já taky Same! Ani nevíš, jak jste mi vy, banda chlupáčků chyběla!“ odpověděl mi hned radostně.

„A to jste tady všichni?“ zeptal se mě, když se rozhlížel po okolí.

„To víš že jo, nikdo by si tě nenechal ujít.“

„Tak to j…“ ani to nestihl dopovědět a na krk mu skočil Seth a hned za ním dalších pár vlků. Začali se s ním vítat po „vlkodlačsku". Jen jsem se tomu musel smát a nakonec jsem se i já přidal do masového vítání. Po delší době se konečně vyhrabal z obrovských těl zbytku smečky a postavil se na nohy.

„Jak se má lidská polovina smečky?“ zeptal se mě.

„Tak, jak to nejlépe za této situace jde. Však pojď, určitě tě všichni rádi uvidí,“ řekl jsem a vyrazil směr naše skála. Až po pár metrech jsem zjistil, že za mnou Jake nejde.

„Co se děje?“ zeptal jsem se.

„Můžu přes hranici, teď, když jsem s Cullenovými?“ optal se mě s obavami v očích.

„Prosím tě, co to meleš?!“ udiveně jsem na něj zíral. „Pořád jsi jeden z nás, náš bratr a navždy budeš!“ řekl jsem mu rázně.

„I když občas smrdíš jak prohnilá mrtvola,“ dodal jsem se smíchem.

„Díky Same,“ řekl s vděčností. Jeho oči se leskly, jako kdyby byl dojatý z toho, co jsem řekl.

„Bando, jdeme domů, Jake se chce přivítat i s ostatními a pokecat s vámi,“ řekl jsem celé smečce. Všichni jsme se společně rozběhli za rodinou.

 


Znovu se omlouvám, že je to tak krátké, ale doufám, že brzy přibyde další. A opět bych vás chtěla poprosit o komentář, nějak se ztrácejí, a tak nevím, jestli se vám povídka ještě líbí, nebo ne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový vládce? Ne, konec utlačování! 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!