Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nothing compares 2U - 8. kapitola

gggggg


Nothing compares 2U - 8. kapitolaAro pověřil Jaspera a Bellu úkolem, který je zavedl do Francie. Jaká bude jejich noc na hotelu, kde na ně bude ze všech stran doléhat krása a romantika města zamilovaných - Paříž?!?

Pohled Belly


Společně s Jasperem jsme seděli v pracovně u Ara a čekali na jeho vysvětlení. 

„Bello, Jaspere, mám pro vás úkol."

„Jaký?" zeptala jsem se a letmo se podívala na Jaspera, který nebyl zrovna nadšený, ale snažil se to skrýt.

„Uzavřel jsem pár velice výnosných obchodů a chci, abyste vy dva dohlédli na podpis smlouvy. Máte oba dva podpisová práva na tyto smlouvy, jako naši následníci. Takže se běžte sbalit, za dvě hodiny vám letí letadlo do Francie."

„Aro, já musím jet taky? Nemůže to Bella vyřídit s někým jiným?" zmateně jsem se podívala na Jaspera. Proč nechce jet? Bojí se, že mu snad něco udělám? Ta myšlenka mi vykouzlila na rtech úsměv. Aro nás sjel přísným pohledem, jako by nám bylo pět a ne dvacet.

„Jaspere, pojedeš s Bellou a hotovo. Musíte se pomalu zaučovat a brát na sebe zodpovědnost, hlavně ty, Jaspere. Marcus mi říkal, že na to nejsi ještě připravený, asi měl pravdu." Jasper vstal z křesla tak prudce, až spadlo na zem. 

„Dokážu ti, že neměl pravdu. Bello? Zvedni se a jdi se připravit a obleč si něco normálního, pojedeme na mojí motorce." Vyjeveně jsem se na něj podívala. Takovou reakci, jsem u něj nečekala. Kývla jsem na souhlas a podívala se na Ara. Viděla jsem v jeho tváři spokojenost. Ten ví, jak na lidi, vždy to věděl. Elegantně jsem vstala z křesla, narozdíl od Jaspera, rozloučila se s Arem a odešla do svého pokoje.

Rychle jsem se osprchovala, vlasy zapletla do rybího copu, vytáhla si rifle, tílko, koženou bundu a obula si boty. Ještě jsem zašla za malou do pokojíčku. Kde spala, políbila jsem Kiu na čelíčko a vyrazila do garáže. Jasper seděl na motorce a čekal na mě. Sedla jsem si za něj a objala ho kolem pasu. Díky hluboké noci jsme byli na letišti brzo. 

Během cesty se mi zdál Jasper nervozní, pořád se kolem sebe ohlížel a ošíval na sedadle. Radši jsem se na nic neptala a poslouchala hudbu ve svém přehrávači. Let proběhl v pořádku a za tři hodiny jsme vystupovali na pařížském letišti.

V hotelu, kde měla být domluvená schůzka, jsme si pronajali pokoje. Rychle jsem si v pokoji vyměnila čočky a vyrazila koupit nějaké šaty. Takhle nepůjdu na důležitou schůzku. Jaspera jsem potkala na chodbě u výtahu.

„Kam jdeš?" zeptala jsem se ho.

„Do baru, na jednu skleničku, je toho na mě trošku moc."

„Jaspere, za čtyři hodiny je ta schůzka. Doufám, že se do té doby neopiješ. Nemíním tě potom tahat do pokoje."

„Neboj, bude jen jedna a kam jdeš ty?"

„Koupit něco slušného na sebe. V tomto tam nepůjdu a tobě koupím aspoň košili." Změřila jsem si ho od hlavy až k patě a musím uznat, že mu to v té kožené bundě a uplých černých kalhotech sluší, ale takhle na tu schůzku nepůjde. Výtah přijel a my jsme nastoupili.

„Když myslíš, mami! Já budu dole bumbat, jo." Jen jsem zakoulela očima. Počkala, až výtah dole zastaví a vyšla  jsem ven. 

Zašla jsem do prvního obchodu, který mi připadal, že je ten pravý a koupila si tam šaty a Jasperovi  bílou košili s  černou vestou. Potom jsem ještě navštívila obchod s botama, kde jsem si koupila lodičky. Spokojená s nákupem jsem se vrátila do hotelu. 

V pokoji jsem si lehla na postel a jen tak se povalovala. Nevěděla jsem, co dělat. Začalo svítit slunce a já musela být tady. Rozhodla jsem se jít za Jasperem do pokoje, on něco vymyslí. Klepala jsem na jeho pokoj, ale nikdo neotvíral. Za dvě hodiny začíná ta schůzka, kde je? Přivolala jsem si výtah a naštvaně do něj vstoupila. Jestli je v baru a opilý, ať si mě nepřeje! Vešla jsem do baru, kde jsem okamžitě připoutala pozornost mužů, i když jsem byla v pouhých riflích a tílku. Opovrženě jsem si frkla nad jejich toužebnými pohledy a pohledem hledala Jaspera. Seděl v rohu a u sebe měl celou láhev whisky, já ho zabiju, prý jednu skleničku. Jednu jo, ale láhev. Naštvaně jsem k němu došla a sedla si naproti němu.

„Ahoj, Bell, copak tu děláš?" Alkohol z něj táhl na míle daleko.

„Jazzi, ty jsi mi slíbil jednu skleničku. Toto je láhev."

„Jo, druhá."

„Cože??? Jaspere, já tě zapleštím! Můžeš mi říct, jak tě mám dostat nahoru? Jsem zvědavá, jak v tomoto stavu podepíšeš smlouvy." Rukou si mě k sobě přitáhl a zašeptal mi do ucha.

„Ta schůzka je až zítra. Volal mi Anton, to je ten upír, s kterým máme podespat ty smlouvy. Aro si spletl dny. Anton přijede až zítra. Dnes je ještě v Rumunsku." 

„To si děláš srandu, Aro se nemůže přece zmýlit, to nejde." Jasper se na mě uraženě podíval a podal mi telefon.

„Neveříš? Uvěříš, zavolej buď Arovi nebo Antonovi." Zavolala jsem Antonovi, opravdu byl, ještě v Rumunsku.


Naštvaně jsem zaklapla mobil a dala ho Jasperovi do kapsy u kalhot. Ten dotyk u mě vyvolal elektrický šok. Okamžitě jsem střelila pohledem po Jasperovi. V jeho očích jsem uviděla touhu. Neodolala jsem se a letmo se otřela o jeho rty. Pak jsem se od něj odtáhla a čekala na jeho reakci. On se na mě šokovaně díval a četl v mých očích to, co měl ve svých. Vášeň a touhu. Rukou mě chytil za krk a přitáhl si mě ke svým rtů, ale nepolíbil mě. Čekal, až to udělám já. Pomalu jsem je  k němu přibližovala, když mě vyrušil zvuk mého mobilu. Polekaně jsem se od něj odtrhla a zvedla to. Byla to Kia, stoupla jsem si do uličky a poslouchala její žvatlaní. Byla celkem překvapená, kde jsem a proč jsem ji nevzala sebou. Musela jsem jí všechno vysvětlit, mezitím jsem nespouštěla oči z Jaspera. Pořád v nich byla touha a dokonce i láska. Ne, to se nemůže stát, já a Jasper, to ne! Díky, Kio, že jsi zavolala, nevím, co by se stalo, pokud by jsi nás nevyrušila. Zaklapla jsem telefon a schovala do kapsy. Jasper se zvedl a šel ke mně. Já ho pohybem ruky zastavila. V jeho očích jsem viděla bolest, cítil, jak se cítím já. Nedokázala jsem se dívat na to, jak mu ubližuji, otočila jsem se a zmizela z hotelu.


Pohled Ara


Spokojeně jsem si hověl ve své pracovně. Měl jsem radost z Jane. Našla úžasného muže, který ji udělal šťastnou. Teď je na řadě Bella. To její pošťuchování a škádlení s Jasperem mi připadá tolik okaté. Jediný, kdo si uvědomuje city, které k sobě chovají, je Jasper. Jenže ten se bojí cokoliv Belle říct. Jsou horší než v Gossip girl. 

Na chodbě jsem uslyšel dunivé kroky. Jejda! Marcus už zjistil, co jsem provedl. Nohy jsem dal ze stolu a usadil se jako správně vychovaný muž. Rozrazily se dveře a v nich se objevil Marcus. Vlasy měl rozcuchané a z očí mu šlehaly blesky. 

„Proč jsi to udělal?" křičel na mě.

„Co jsem provedl? Já dělám tolik věcí, že nemám tušení, o čem mluvíš." Přecházel po pracovně jak lev v kleci a já ho pobaveně sledoval.

„To s Bellou a Jazzem. Myslíš, že jim nedojde, co jsi udělal?"

„Chci, aby jim to došlo. Hlavně Belle, je hodně chytrá, ale jak jde o city, je jak poleno. Neslyší, nevidí." Zastavil se a hodil po mně zlostný pohled. Teda, snažil se, ale nešlo mu to, málem mě tím rozesmál.

„Ti dva dohromady, to nebude nikdy fungovat. Jasper je jiný než Bella, Aro. Jestli chceš, aby Bella trpěla, tak prosím. Myslel jsem, že ji miluješ jako dceru. Já Jaspera miluji jako syna, ale jeho povaha je strašná. Nemá žádnou úctu k ženám." Vstal jsem z křesla a došel k Marcusovi.

„Miluji Bellu jako svou dceru a chci, aby si našla muže, který ji bude opravdově milovat. Jasper ti říkal pravdu, když ti tvrdil, že se změnil. Viděl jsem to v jeho myšlenkách. On je ten pravý pro Bellu, nikdo jiný. Věř mi, ti dva dohromady, to bude velice, velice dobře fungovat."  




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nothing compares 2U - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!