Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nothing compares 2U - 6. kapitola


Nothing compares 2U - 6. kapitolaJe tu další díl! Jsem ráda, že se vám povídka líbí. Teď se podíváme na to, jak budou holky (Heidy, Jane, Bella) slavit rozlučku se svobodou. Alkohol, karaoke a žhavé tango s Jasperem, to vše čeká Bellu.

Nakonec jsme to nějak zvládli a sál byl hotový na zítřejší svatební den pro Jane a Sanitaga. V tento moment jsem pomáhala Jane s výběrem spodního prádla na líbanky.

„Jane, podle mě to bude Santiagovi jedno. Stejně to z tebe strhne."

„To máš pravdu, ale já ho musím donutit. A k tomu mi pomohou tyhle košilky, podprsenky a tanga." Pokrčila jsem rameny a sledovala její počínání. Do pokoje vtrhl Jasper s hromadou šatů.

„Tady máte ty šaty. Budeš ještě něco potřebovat?"

„Ne, to je vše, dík." Šaty mi vrazil do rukou a zkoumavě si prohlížel hromádku prádla.

„Já být tebou Jane, vezmu si tuhle. Je hodně rajcovní." A byl pryč. Musela jsem se zasmát. Pořád mě dokáže svojí drzostí překvapovat. Ikdyž jsme se "spřátelili" pořád se provokujeme a lezeme si  na nervy, jen v  menším měřítku. Jane mi luskla prstama před obličejem.

„Co je mezi tebou a Jasperem?"

„Přátelství, nic víc."

„Promiň, ale já v tom vidím něco víc. To jiskření, co je mezi vámi, by spálilo všechny upíry světa."

„Tak to jsi potom slepá, nebo vidíš něco, co já ne. Je pravda, že se provokujeme, ale nic víc v tom nehledej. Je to jen přátelské poštuchonání."

„Znáš to, co se škádlívá, to se rádo mívá."

„Radši půjdu pro Heidy, je čas na tvou rozlučku se svobodou."

„Výborný nápad! Balení může počkat, já se těším, až se dneska opijeme!" Varovně jsem si před ní stoupla.

„Jestli ti bude zítra blbě, tak si mě nepřej. Bledá jsi už dost!"

„Běž pro tu Heidy, ano?" Radši jsem šla. Nevím, jestli ta rozlučka byl dobrý nápad, ale pro Jane bych udělala cokoli. Společně s Heidy jdeme do jediného upířího baru ve Volteře a jak znám Jane, bude se chovat jak utržená ze řetězu. Minule se opila tak, že málem předvedla striptýz celé gardě, která v tu chvíli byla v baru. Naštěstí ji Santiago zastavil. Santiago taky pořádá rozlučku, ale ta se bude konat u něj v domě. Bydlí ve vile na konci města. Společně s Jasperem, Felixem, Alecem a Demetrim se bude loučit se svobodou. Jsem zvědavá, jakým způsobem. Ještě, že Aro, Caius a Marcus zůstávají zde. Nevím, komu bych svěřila malou na hlídání, ale ti tři se nabídli, tak proč jim nevyhovět. Došla jsem před pokoj Heidy a zaklepala na dveře. Už po cestě sem jsem slyšela její kázání, které udělovala Felixovi. Musela jsem zasmát. Je pod pantoflem, až to bolí. Heidy otevřela dveře a usmála se na mě.

„Už je čas?" Přikývla jsem. Dala pusu Felixovi, popadla mě za ruku a táhla mě k Jane.

U Jane jsme si sedly na židle, otevřely šampaňské a jízda začínala. Nejdřív se šla připravit Jane. Chodila nám ukazovat oblečení a my buď souhlasily, nebo ne. Nakonec jsme jí po jedné láhvi šampaňské odsouhlasili šaty, boty a náhrdelník. Vlasy si vyčesala do culíku. Po ní šla na řadu Heidy a další láhev, tentokrát to bylo víno. Heidy zvolila tmavě modré šaty a lodičky, vlasy si nechala rozpušťené. Já, jako poslední, jsem neměla nárok na výběr. Oblékly mě do šatů a bot, vlasy mi navlnily a nechaly je rozpuštěné. Takhle vymóděné, a ve značně alkoholické náladě, jsme se vydaly do baru.

Vešly jsme do baru, kde akorát hráli písničku, která chytne snad každého. Jane společně s Heidy se už svíjely v rytmu na parketě a já šla pro pití. Objednala jsem pro každou tři vodky s Red Bullem. 

O hodinu později

Řekla jsem si, že si to pořádně užiju, když už to má být rozlučka, tak pořádná. Donesla jsem další rundu ke stolu, který jsme si rezervovaly a zavolala je. Na tři jsem do sebe klopily. Písnička skončila a začala hrát jiná. Vzala jsem je za ruce a vlekla je k parketu. Během tance jsem si všimla, že tu stojí známé tváře. Jasper, Felix a Santiago se na nás dívali a všichni měli černé oči, nebo se mi to zdálo? Upozornila jsem na jejich přítomnost i holky a ty se rozeběhly ke svým drahým polovičkám, já šla za nimi. Jasper se na mě usmál a políbil mě tvář.


„Vypadáš nádherně," polichotil mi.

„Co tu děláte?" zeptala jsem se ho.

„Přišli jsme vás zkontrolovat a vidím, že jsem přišli pozdě." Společně s Felixem a Santiagem se začali smát.

„Kde máte zbytek?" Santiago se podíval na Jane a spustil.

„Víš, tvůj brácha, neumí vůbec chlastat. Teď je z Demetrim, který ho dává do kopy." Jane se smála na celé kolo a my se k ní přidali. Šli jsme k baru na další rundu, kterou teď platil Santiago. U baru mě k sobě přitáhl Jasper a zašeptal mi do ucha.

„Umíš tancovat tango?"

„Jo, proč se ptáš?" Vzal mě za ruku a táhl na parket. Zrovna hráli tango. Zaujala jsem s Jasperem postoj a pustili jsme se do tance. Během našeho vášnivého tanga se na nás všichni dívali a se zaujetím nás sledovali. Na konci mě chtěl políbit, ale já se mu vyvlíkla, protože mě zaujalo karaoke. Napadlo mě, že si půjdeme trošku zazpívat. Holky souhlasily, ale nejdřív jsme se posilnily dalšími panáky. První šla na pódium Jane. Vybrala si písničku od Shakiry. Z jejího podání jsme byly mrtvé smíchy, ona i vyla!!! Nakonec jsme její výkon ocenily hlasitým potleskem a na řadu šla Heidy. Ta si vybrala Keshu, to už jsem ležela mrtvá smíchy na podlaze. 

„Teď já!" vykřila jsem a už jsem si to šinula k mikrofonu. Vybrala jsem si Joan Jett. Úplně jsem ji prožívala a publikum se mnou. Při kytarovém sólu jsem se chtěla předvést, jak hraji na kytaru, jenže se mi zamotaly nohy a já spadla z pódia.

Naštěstí mě chytil Jasper. Já se na něj usmála a chytila ho kolem krku.

„Ahoj, Jaspere. Tys mě chytil, ty seš hodnej." 

„Myslím, že už máš dost, prdelko."

„Ne, já nikam nechci."

„Ale jo." Záporně jsem zakývala hlavou.

„Jazzi, víš, že jsi strašně krásný. Ty tvoje rty, od rána do večera bych je líbala." Zaskočeně na mě hleděl.

„Bell, ty máš dost." Přehodil si mě na záda a odnášel mě z klubu. Na moje protesty nereagoval.


Druhý den

Ráno jsem myslela, že se mi rozskočí hlava. Vůbec nevím, co se v klubu stalo. Jediné co si pamatuji, je šok, když mě Jasper sprchoval v šatech, abych se trochu probrala. Odmítal mi vysvětlit cokoli, co se týkalo včerejška. Jediné co mi řekl, bylo, že jsem byla strašně roztomilá, divoká a sexy. Jane, ani Heidy jsem rušit nechtěla, byly zaměstnané něčím jiným. Rozhodla jsem se zajít za Kiarou a pomalu ji připravovat na dnešní svatbu. Oblékla jsem jí krásné bílé šatičky a upletla dva francouzké copánky. Potom jsem se šla připravit já, šaty pro družičku byly opravdu krásné, k nim jsem si vzala lodičky a vlasy dala do uzlu, společně s Kiarou jsme čekaly na Jaspera. Podle plánu má jít  nejdřív Kiara, potom já s Jasperem, protože ani jeden z nás nemá partnera, za námi půjdou Heidy s Felixem, a potom přijde Jane. Sanitago bude společně s Demetrim a Alecem čekat v sále. Dala jsem malé do ruky košík plný plátků růží, aby je po cestě rozházela kolem sebe. Tento úkol se jí velice zamlouval. Za chvilku se objevil Jasper. Mohli jsme vyrazit.

 

Musím říct, že Jane vypadala, jako princezna. Celý obřad byl nádherný a já si ho užívala plnými doušky. Do té doby, než mi Felix osvěžil paměť. Prý jsem tančila s Jasperem tango! A bylo hodně hříšné!  Podívala jsem se na Jaspera, který to celé slyšel. Kdybych mohla, byla bych rudá, jak rak. Jasper se na mě laškovně usmál a požádal mě o tanec. Svolila jsem pod podmínkou, že to nebude tango.

Během tance jsme spolu mluvili.

„To tango bylo jediné, co jsem tam prováděla?"

Ještě si společně s Jane a Heidy zpívala karaoke."

Víc nic?"

Ne, víc nic." Oddechla jsem si, že toho nebylo víc.

 

Po svatební hostině, kde dort jedla jenom Kiara, vyrazili novomanželé na svatební cestu a mě společně s Jasperem si Aro zavolal k sobě do pracovny. Kdo ví, co po nás bude chtít, ale musím uznat, že toto byla opravdu krásná svatba.


Chtěla bych se zeptat, jestli byste stáli o pohled Jaspera k této kapitolce. Dík za odpověď.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nothing compares 2U - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!