Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nothing compares 2U - 2. kapitola

the host stills


Nothing compares 2U - 2. kapitolaBella se domlouvá s Arem na pomstě. Ten souhlasí, ale chce znát její minulost.

Plán byl jednoduchý. Řeknu Arovi pravdu. Pravdu o mně a mé lásce. Až si to vyslechne, bude na mojí straně. Tomu věřím.

Začalo svítat, každou chvíli se malá probudí. Šla jsem se tedy osprchovat, pak jsem si oblékla košili, rifle, obula baleríny a šla za Kiou. Seděla na posteli a v rukou měla kojeneckou láhev s krví.

„Kde jsi to sebrala, prcku?" zeptala jsem se překvapeně.

„Ta hodná paní mi ji dala." A prstem ukázala na Jane, která se zasmála.

„Napadlo mě, že bude mít hlad."

„Děkuji Jane, mohla bys na chvíli pohlídat Kiaru? Musím si promluvit s Arem."

„Jasně, žádný problém."

„Za chvilku jsem zpátky." Jane si sedla za Kiarou na postel a čekala až vypije krev.

„Nemusíš vůbec spěchat. My to tady zvládneme, že Kio." Můj andílek jen zakýval hlavičkou a dál se věnoval krvi. Podle pachu jsem poznala, že Aro je v pracovně.

 

 

„Potřebuji pomoc." Bez otálení jsem šla k věci. Aro se na mě se zaujetím díval. Poté vstal a chodil po pracovně sem a tam, jako kočka.

„Bello, nejsem všední. Nejsem hlupák, abych si myslel, že jsi do Volterry přišla jen tak. Jsou dvě možnosti, proč si tu. Buď jsi upír, který rád bojuje a zjednává pořádek, jako všichni tady, nebo něco chceš. Nejsi sadista, aspoň tak nepůsobíš, proto by mě zajímalo, proč potřebuješ pomoc."

 „Vrah mého druha, chce zabít mě a moji dceru. A chci se pomstít, sama to nedokážu."

„Provedla si mu něco?"

„Ona si myslí, je to upírka, že to kvůli mě ji James, můj druh, opustil. Svým způsobem má pravdu."

„Takže vrahem Jamese je žena?"

„Ano."

A ta žena, žila s Jamesem do té doby, než potkal tebe." Přikývla jsem.

Victorie, tak se jmenuje, zabila Jamese rok po Kiařiném narození. Byl na lovu, když ho z bandou upírů napadla," vzlykla jsem. Ještě to pořád bolí. Aro udělal něco, pro mě naprosto nečekaného, objal mě.

„Věř mi, vše přebolí. Chce to čas." Opět jsem přikývla a nesměle se usmála. Aro se taky usmál a popídl mě, ať pokračuji.

„Poté co zabila Jamese, mě chránil Laurent. Byl to můj a Jamesův nejlepší přítel."

Byl?"

Byl. Victorie nás našla a zabila ho. Já a Kia jsme stačily uprchnout. Nevěděla jsem co dělat, neumím bojovat. Jamese, ani Laurent mě to nenaučili a můj dar mi proti Victorii a armádě novorozených nepomůže. Proto jste mě napadli vy. Volturiovi. Aro, tvoje garda je postrach všech upírů. Žádám o jediné, zabij Victorii a já na oplátku, budu sloužit Volturiovým, dokud mě budete potřebovat." Čekala jsem na jeho odpověď. Můj a Kiařin život, byl v jeho rukou.

Za prvé, to, že si Victorie udělala armádů novorozených, se nebude tolerovat. Pošlu ty nejlepší z gardy, aby ji vystopovali a zničili. Za druhé, tvá neznalost v boji, se bude muset napravit. Od zítřka tě budu já osobně učit, jak se máš bránit, útočit, zabíjet. Za třetí. Volterra není vězení. Nebudu tě nutit zůstávat. Dej mi rok, a potom se rozhodneš sama, jestli zůstaneš nebo odejdeš. Nyní můžeš jít."

Děkuji." Pocítila jsem částečnou úlevu, když jsem odcházela z Arovy pracovny. Úplnou ucítím, až bude Victorie mrtvá.

Vešla jsem do pokoje. Šokovaně jsem sledovala Jane, jak obléká Kiu.

Jane? Co to má Kia na sobě?"

No nejsou ty šatičky a botičky rozkošné. Koupila jsem je dneska ráno."

Aha, jo jsou nádherný."

A ty máš věci tam." Ukázala na mou postel. Kde byly šaty, bolerko a boty.

Cože? Já mám oblečení na sobě, proč se musím přesléct?" Jane ukázala na okna.

Prší! Žádné slunce, můžeme jít nakupovat."  Jen jsem si povzdechla a šla se převléct.

„Sekne ti to," vysekla mi poklonu Jane, když jsem se vrátila z koupelny. Udělala jsem pukrle, na znamení díku a mohly jsme vyrazit do Volterrských obchodů.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nothing compares 2U - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!