Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Normální holka? Už nikdy! 3. kapitola

premiera


Normální holka? Už nikdy! 3. kapitola A je tu škola a setkání s Emmettem. Kriss zase naštve Luka a více se dozvíte v povídce. rosaliC


„Ty?!!“ Mezi kapradím neležel nikdo jiný než Luke.

 

„Co tady děláš?“ zeptal se mě Luke a já jsem pocítila vztek.

 

„Promiň, tak já ti zachráním koně a ještě dostanu vynadáno??? Pro tvou informaci, našla jsem ho úplně vyděšeného, jak běhá po lese!“ Ovládala jsem se, abych nezačala ječet.

 

„Jak vidím, už mě tady nepotřebuješ, tak já půjdu.“ Otočila jsem se na pomyslném podpatku a odešla. Pak jsem ještě zaslechla, jak na mě volá, ale já si toho nevšímala a šla dál. Doma jsem se hnedka přestrojila a dala si pořádně teplou sprchu. Vždycky mě to hrozně uklidňuje, ale tentokrát to nepomáhalo, tak jsem vylezla a sedla si na postel s knížkou. Asi za hodinku mi začal zvonit mobil. Podívala jsem se, kdo mi volá, ale ten mi toho moc neřekl. Protože volalo neznámé číslo, hovor jsem přijala.

 

„Haló?“ řekla jsem do telefonu.

 

„Ahoj, tady Luke. Chtěl jsem ti poděkovat, že jsi mi přivedla koně, a taky se omluvit za svoje chování. Byl jsem naštvaný, že jsem spadl, a tak jsem nevnímal. Promiň,“ ukončil již určitě předem připravený monolog a já stručně odpověděla: „Omluva se přijímá. Jestli to bylo všechno, tak když dovolíš, už musím jít.“

 

„Ne, počkej.“ Chtěl ještě něco říct, ale už jsem zavěsila. Zase jsem pocítila ten známý vztek. Ještě že už je zítra škola a já si ho na někom vybiju. Upřímně toho dotyčného už teď lituji.

 

 

 

Bylo už docela pozdě, tak jsem ulehla do postele a za chvíli jsem se propadala do hlubokého spánku.

 

 

♣♣♣

Ráno jsem se probudila s novým pocitem radosti, i když jsem byla ještě trochu podrážděná z toho včerejška. Rychle jsem na sebe hodila tmavé roury a černou košili. Nic jiného jsem ani snad nenosila, nenáviděla jsem sukně, natož šaty. Jediné, co jsem nosila, byly roury, košile, pár triček, tmavé silonky a k tomu kraťasy. Pak jsem si šla vyčistit zuby a lehce jsem se namalovala. Moje kosmetická taštička obsahovala pouze zmatňující krém, tužku na oči, řasenku a balzám na rty. Popadla jsem starý batoh Nike, vyšla před dům a nasedla do svého milovaného Volva. Hrozně se mi líbí tahle značka a mám ráda rychlou jízdu, proto jsem si koupila k motorce ještě tohle nádherné autíčko.

Vyjela jsem po příjezdové cestě na silnici. Byla hrbolatá, takže k mé smůle jsem musela jet tak padesát kilometrů v hodině. Konečně jsem dojela na hlavní silnici vedoucí do Seattlu a mohla to rozjet. Tak jsem si to hnala po silnici rychlostí tři sta kilometrů za hodinu a nedbala na předpisy. Za pět minut jsem byla na parkovišti před střední školou. Vystoupila jsem ze svého zlatíčka a šla do třídy. Dvojčata už seděla v lavici a nadšeně o něčem diskutovala. Usmála jsem se na ně a posadila se za ně do poslední lavice u okna. Patrick se ke mně hned otočil a usmál se.

„Ahoj,“ pozdravil mě. Jen jsem mu s úsměvem stačila kývnout, když zazvonilo. Do třídy věšel učitel s tím klukem, kterého jsem potkala včera, když jsem běžela do stáje. Učitel se na nás podíval a řekl:

„Dnes k vám přibyl nový žák. Jmenuje se Emmett Cullen,“ dořekl a podíval se na Emmetta.

„Emmete, nechceš nám o sobě něco říct?“ Emmett se ošil, ale spustil.

„Ahoj, já jsem Emmett Cullen a přistěhoval jsem se z Aljašky. Bydlím tu s otcem a mamkou. Mám čtyři sourozence, Rosalii, Alici, Jaspera a Edwarda,“ skončil a učitel mu pokynul.

„Děkuji. Teď se běž, prosím, posadit ke slečně Swanové,“ řekl a já ztuhla. On si jde sednout ke mně? Sbohem, spaní při hodině. Ten kluk byl zvláštní už na první pohled. Měl takové divné, jantarové oči. Posadil se vedle mě a hned se na mě otočil.

„Ahoj, já jsem Emmett a ty?“ zeptal se mě.

„Kris,“ odpověděla jsem a otočila se na učitele, který zatím něco zuřivě zapisoval na tabuli. Po zbytek hodiny jsem cítila, že se na mě pořád tak divně dívá, až mě z toho mrazilo. Hned, jak zazvonilo, tak jsem se zvedla a upalovala na další hodinu. Došla jsem do třídy a viděla, jak na mě z poslední lavice mává Patrick. Zamávala jsem mu taky a šla se posadit na místo vedle něj. Za chvíli do třídy přišel i ten nový kluk s nějakou holkou. Sedli si do lavice před nás a Emmett se na mě hned otočil.

„Ahoj, tohle je Rosalie,“ řekl a já se na mile vypadající blondýnku usmála.

„Ahoj,“ řekla jsem. Emmett chtěl ještě něco říct, ale v tu chvíli zazvonilo a přišel učitel. Vybalila jsem si skicák a tužku. Začala jsem kreslit. Hned po obědě totiž odevzdáváme na výtvarné výchově domácí práci na volné téma a já jsem to doma nestihla dodělat. A protože jsem v biologii napřed, tak mi to učitel dovolil. Malovala jsem velkou horskou pumu, jak pozoruje stádo jelenů. Vždycky mě to hrozně fascinovalo, a tak jsem skoro pořád malovala lovce a jeho kořist. Po skončení biologie následovala ještě dvouhodinovka v tělocvičně. Tělocvik mi jde, takže jsem neměla žádné potíže.

„To snad není možné, že sedí zrovna se mnou!“rozplývala se nám tam už čtvrt hodiny Katy. Chodí totiž do třídy níž, a tudíž sedí s Edwardem nebo jak ona říká, s bohem. Při dějepisu ho k ní přisadila učitelka. Jiné místo tam ani nebylo a Katy to brala jako znamení z nebes.

Zatímco se tam rozplývala, Patrick se mě zeptal: „Půjdeš dneska za Sabine?“

„Jo, ale asi budu jenom v jízdárně. Musíme trénovat na tu soutěž v drezuře, která se koná v sobotu,“ odpověděla jsem mu a on se usmál.

„Budu trénovat s tebou, jestli ti to nevadí. Chtěl jsem se na ni taky přihlásit.“

„Jasně, proč ne.“ Oplatila jsem mu úsměv a pak se rozloučila a šla na předposlední hodinu. Na chemii Emmett nebyl, a tak se stala mým oblíbeným předmětem. Na výtvarné výchově jsem takové štěstí neměla a skončila jsem s ním zase v lavici. Po tom, co jsme všichni odevzdali domácí práci, dostali jsme za úkol namalovat během hodiny obrázek pouze tužkou na téma z říše zvířat. Já začala malovat velkého, šedého vlka. Na konci hodiny jsem měla hotovo a šla obrázek odevzdat. Když jsem si šla pro svoje věci, koukla jsem k Emmettovi, který namaloval krásného medvěda stojícího na zadních na skále a shlížejícího na údolí.

„To je nádhera!“ pochválila jsem ho. On jenom zamručel slova díků a kreslil dál. Tak jsem se vydala k autu a rozjela se domů. Doma jsem se rychle převlékla a jela na statek. Patrick už tam čekal a rozehříval svého koně. Zamával na mě, já se usmála a šla rychle připravit Sabine.

Když jsme s Patrickem odváděli koně na pastvu, zastavilo na dvoře auto s přívěsem a z něj vyskočil Luke. Zamával na mě a já se zamračila. Otočila jsem se na Patricka.

„Co ten tady dělá?“ zeptala jsem se ho.

„Ale, včera volal tátovi, jestli by tady nemohl nechat ustájit koně a táta samozřejmě souhlasil. Nemysli si, ani já s Kate tu nechceme namyšleného fracka z města,“ dořekl a mě zamrazilo. On tady jako bude mít ustájeného koně, jo? To by mě zajímalo kde. V celé stáji není jediný volný box, až na... Pane Bože, on bude mít koně ustájeného vedle Sabine! Ach jo." Rychle jsem uklidila Sabine uzdečku, rozloučila se s Patrickem a rozjela se domů.

Večer jsem nemohla spát. Převalovala jsem se tak dlouho, až jsem přece jen usnula.

 

 

Tak, a máme tu konec třetí kapitoly, omlouvám se, že to trvalo tak dlouho, ale nakonec jsem se k tomu dokopala a vzniklo z toho tohle. Já doufám, že se líbilo, a že se sejdeme zase u čtvrté kapitoly, kdy Emmett řekne Kris, že ona je poloupír.

Tato kapitola je věnovaná Naťule, Martty555, AlisonDL.

Holky, děkuji moc za povzbudivé komentáře.

rosaliC

 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Normální holka? Už nikdy! 3. kapitola:

 1
04.01.2013 [20:52]

kikibellavinterovaDalší prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Sára
07.12.2012 [22:16]

prosím napiš další je to skvělé

8. Naťule
01.12.2012 [16:53]

Díky.Řekla bych,že každá kapitola je lepší a lepší.Jsem zvědavá,jak Kris na poloupírství zareaguje!Dobrá kapitola!Rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.11.2012 [21:41]

Agule99Nejsem odborník, ale připadá mi, že se kapitolku od kapitolky lepšíš, protože tahle se mi fakt líbila! Strašně moc mě zajímá jak to bude pokračovat a těším se na další, snad bude co nejrychleji... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. MM
30.11.2012 [21:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
30.11.2012 [20:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.11.2012 [19:22]

KacenQaCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale chtěla bych tě upozornit, že chyby tam stále byly a byly to chyby, které ti adminky vypsaly přede mnou - komentáře od nich tu nejsou pro srandu králíkům, tak je neignoruj.

* čárky,
* /3.kapitola/ > /3. kapitola/,
* mezery,
* překlepy,
* přímá řeč (koncept máš v prvním komentáři)

Příště si dávej, prosím, pozor, a kdybys to opravdu nezvládala, odkaz na Pomoc autorům tu máš taky. Díky.

09.11.2012 [13:32]

kajka007Snad už naposledy ti článek vracíme. Máš v něm pořád ty samé chyby. Komentáře adminů tu nejsou jen tak. Pokud si gramatikou nejsi jistá, navštiv tento článek: http://www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-autorum/ a tam kontaktuj jednoho z korektorů. Že je článek hotov, zaškrtni, až budeš mít opravdu opraveno! Emoticon

2. Shay
28.10.2012 [13:15]

ShayČlánek ti znovu vracím.
Prosím, neignoruj komentáře od adminů. To, že jsi z článku odstranila rozdělení textu do odstavců, neznamená, že jsi jej opravila. Naopak.

Znovu tě odkazuji na Pomoc autorům.
A až si všechno opravíš, můžeš zaškrtnout "Článek je hotov".
Dříve ne!
Děkuji.

1. Shay
28.10.2012 [9:19]

ShayAhoj,
je mi líto, ale článek ti vracím, jelikož v něm máš moc chyb:
+ velký perex obrázek,
+ Emmett, nikoli Emmet,
+ věty vždy končí interpunkčním znaménkem,
+ uvozovky se nepíší jako dvě čárky, v administraci je najdeš, když klikneš na Omegu,
+ mezery,
+ čárky (!!!),
+ přímá řeč (!!), zasílám koncept:

Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

+ pro vyznačení nepoužívej Caps Lock,
+ velká/malá písmena,
+ číslovky vypisuj slovem,
+ nepoužívej smajlíky uprostřed věty,
+ Aljašky, nikoli Aliašky,
+ ztuhla, nikoli stuhla,
+ mě/mně,
+ sbohem, nikoli zbohem,
+ vlastní jména,
+ ji/jí,
+ shoda přísudku s podmětem,
+ překlepy,
+ jsem/sem => jsem ve významu, sem => místo,
+ a spoustu dalších.

Pokud si s gramatikou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a najdi si korektora.

Až budeš mít vše opraveno, zaškrtni "Článek je hotov".
Dřív ne! Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!