Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Noc patří nám - 12. kapitola - Chtíč

New Moon Triko ( které mám i já : D)


Noc patří nám - 12. kapitola - ChtíčV minulém díle se Bella dozvěděla děsivou pravdu o Edwardovi a jeho životě. Pomalu je nucena se smířit s faktem, že nic kolem ní se nedělo a neděje jen tak. Jak ale něco takového přijme? Dokáže vůbec ustát, že noční ulice jsou plné temných bytostí lačnících po lidské krvi? A že jednou z nich je i Edward sám? To vše se dočtete v dnešní kapitole, která bude hodně nabitá emocemi. Navíc moc ráda oznamuju, že jsem konečně dokončila k této povídce trailer, který mi dal dost zabrat. Můžete ho zhlédnout nad samotnou kapitolou. Přeji příjemné čtení a budu ráda, když mi tu necháte nějaký ten komentář! Děkuju. Vaše Lorenia:)

 

Trailer k povídce:

Poznámka: Video je v HD. Dole v pravé liště si nastavte min. 720p kvalitu. Díky.

 

Z minulého dílu:

Sledovala jsem ho s neskrývaným zaujetím a soustředila se na každé jeho slovo. Takže on není vrah. Přežívá na zvířecí krvi… Nezabíjí lidi.

„Neublížíš mi,“ připustila jsem během svých polétavých myšlenek. Jeho tvář se rozjasnila a tvrdé bolestné rysy byly pryč.

„Jsem rád, že jsi to pochopila,“ řekl úlevně a mě zaplavil pocit naprostého klidu. Bylo trochu děsivé, jak snadno jsem se dokázala s touhle děsivou pravdou vyrovnat. Možná mi k tomu pomohl fakt, že Edward není jako oni. Není zlý, naopak.

„Nad čím přemýšlíš?“ optal se s hloubavým pohledem směřovaným na mě.

„Jsem hloupá, že jsem se tě bála. Ty jsi –“

„Upír, Bello. Takže tvůj strach je na místě,“ vydechl, „i když nejsem jako oni, neznamená to, že nejsem nebezpečný.“

 

Kapitola dvanáctá

Chtíč

 

„Věřím ti,“ zašeptala jsem a poddávala se tomu pocitu, který mě pomalu, ale jistě zaplavoval. Přitáhla jsem se k němu blíž. Ztuhl. Věděla jsem, že porušuju veškeré zákony logiky, ale ta potřeba byla tak naléhavá. Nedokázala jsem potlačovat to vzrušení.

„Co – to – děláš, Bello?“ vzdychl rozechvěle a já ho beze slova začala líbat. Jeho rty zůstaly v prvním okamžiku nehybné, ale vzápětí mě jeho pevné paže sevřely v těsném objetí a on se do polibku intenzivně zapojil. Jeho jazyk se propletl do mých pootevřených úst, která ho přímo vybízela k tomu, aby si je vzal. Líbal mě hladově a jeho bloudící prsty jsem ucítila na nahé pokožce zad. Zajel mi pod tričko a ledový dotek mi způsoboval drobné výpadky srdeční činnosti. Najednou se zarazil a odtáhl se.

 

„Nemůžu,“ zasténal. Tahle reakce mi něco připomněla. Tohle už se jednou stalo a teď jsem si byla naprosto jistá, že to má svůj důvod.

„Je se mnou něco špatně?“ zeptala jsem se a prsty si přejela po rtech. Stále po něm voněly. Bolestně se na mě podíval.

„Je to tak těžké,“ zachraptěl a vypadal velmi neklidně.

„Co je těžké?“ ptala jsem se naléhavě. Potřebovala jsem vědět, co se to vždycky stane, když ho moje tělo tak potřebuje! Když ho já tak potřebuju. Napřímil se.

„La tua cantante,“ řekl jen se zoufalým pohledem.

„Cože?“

„Tvoje krev mi zpívá, Bello,“ odpověděl a mně stále unikala pointa. Všiml si toho.

„To znamená, že jsi jako moje osobní značka drogy. Moje vábnička. Tvoje krev mě vábí svým sladkým hlasem a touží po tom, abych ji ochutnal. Je to jako prokletí – ovládá mě to silně a těžko se tomu odolává. Když se přiblížím k tvé pokožce, je to, jako by ve mně vybuchovalo tisíce požárů, které se s každým dalším centimetrem stupňují.“ Dívala jsem se na něj, ale necítila strach. Jen lítost. Chtěla jsem to prokletí zlomit, ukázat mu, že dokáže odolat. Sama nechápu, kde jsem v sobě vzala tu odvahu, když jsem se k němu znovu přiblížila a přitáhla si jeho tvář ke své.

 

„Bello,“ zavrčel a chtěl mi tím nahnat strach. Možná jsem měla v tu chvíli použít rozum a jít mu z cesty. Ale nedokázala jsem to.

„Podívej se na mě,“ přikázala jsem mu a on vzhlédl. Jeho pohled prosakoval zoufalstvím.

„Jsi silnější, než si myslíš. Já nevím jak to vysvětlit, prostě to vím,“ promlouvala jsem k němu a hledala ta správná slova. Poslouchal.

„Věřím ti! I když mě ovládal nesnesitelný strach, moje tělo se ti poddávalo a zrazovalo můj rozum. Ale už nemám strach. A pokud je cena za lásku smrt, tak se jí ráda teď a tady odevzdávám.“ Díval se na mě spalujícím pohledem, který jsem cítila bloudit po celém svém těle. Přistoupil o krok blíž a definitivně tak zlomil hranici, která mezi námi byla.

„Bello,“ zašeptal mé jméno, které mi znělo v ozvěnách v hlavě. Měla jsem pocit, že každá moje část po něm touží víc, než je snad vůbec možné. Chtěla jsem ho. Bylo mi jedno, jak nebezpečné to je. Můj pud sebezáchovy se naprosto vytratil a mysl mi zaplavila jediná emoce. Buď v tu chvíli prožíval stejná muka jako já, nebo se nade mnou slitoval. Jeho chladné mramorové rty se spojily s mými. Slíbával horkost, která mi divoce pulzovala v těle, a omamoval mě každým svým polibkem. Svými svalnatými pažemi mě k sobě přivinul a sevřel v náručí. Pokud jsem předtím pochybovala, teď jsem si byla naprosto jistá, že už tenhle okamžik nic a nikdo nepřeruší. On a já – jenom my dva.

 

V žáru vášně jsem lehce pootevřela rty a naše jazyky se propletly ve vzájemném souznícím tanci. Vnímala jsem tu rostoucí horkost, která mi zaplavovala každý nerv v těle a nutila mě chtít stále víc. Bez ohledu na následky. Na nahých zádech jsem ucítila jeho bloudící prsty, které mi uchváceně obkreslovaly každý obratel. Když se jeho rty zastavily na tenké kůži pod mou bradou, ozvalo se tiché zavrčení.

 

„To nic,“ zašeptala jsem a zvedla mu tvář. Jeho pohled přímo žhnul temnou černotou, byl děsivý a zároveň vzrušující. Edward přerývavě dýchal.

„Vím, že to dokážeš. Mysli jen na mě, na nás dva,“ promluvila jsem vyrovnaným hlasem a snažila se ho uklidnit. Možná jsem byla naivní a pokoušela se o nemožné, když jsem upírovi rozmlouvala jeho přirozenost – krev. Ale on mi neublíží… Vím to.

„Chci tě,“ vydechl vzápětí a znovu spojil naše rty a hladově mě líbal. Zvedl mě do náruče, a aniž by mě přestal líbat, ve vteřině mě přenesl do ložnice. Opatrně mě položil do hebkých polštářů a svým tělem se ke mně přitiskl. Jediným pohybem mě zbavil trička, které skončilo v rohu pokoje. Nezůstala jsem pozadu a přetáhla mu triko přes vypracovanou hruď. Zadívala jsem se na něj. Ten pohled mě stál pár vynechaných úderů srdce. Jeho bělostné tělo se třpytilo v odlescích měsíce a pracující svaly na břiše a ramenou se rýsovaly s každým jeho pohybem. Nezaváhal a začal mě znovu zasypávat ledovými polibky. Bloudil po mém těle a ochutnával mou pokožku. Tiše jsem zasténala, když rty přejel po lemu podprsenky a odkryl malý kus látky. Vzápětí svým jazykem obkreslil mou bradavku a já se mu nehty zapřela do nahých zad.

 

„Jsi tak krásná,“ vzdychl mezi polibky a jeho extatická vůně se linula pokojem jako omamná droga. Vdechovala jsem ji jako životodárný kyslík. Jemný satén mi sklouzl po těle na zem. Edward se věnoval mým ňadrům a jemné doteky střídaly vzrušující a žádoucí. Jazykem vytvářel cestičku a sjížděl stále níž.

„Nepřestávej,“ zasténala jsem a doufala, že mě poslechne. Zaslechla jsem jeho tichý smích a vzápětí mě zbavil zbylého oblečení. Ocitla jsem se před ním nahá a ta horoucí vášeň mi divoce pulzovalo ve spáncích. Nečekal na svolení a jazykem začal plenit můj klín. V tu chvíli jsem myslela, že exploduju. Ta intenzita vzrušení začínala být naprosto nesnesitelná. Snažila jsem se ovládat, ale má snaha byla zcela marná. Tělo se mi otřáslo pod návalem příchozího orgasmu. Ucítila jsem Edwardovy rty, které utlumily můj hlasitý sten. Tváře mi hořely a ovládal mě neutichající chtíč. Ruku jsem protáhla k zipu Edwardových kalhot. Pomohl mi a lehce se nazvedl. Ten kus látky tu vyloženě překážel a já se tiše zaradovala, když skončil na stejné kupičce jako moje věci. Teď už nám nic nebránilo. Zavlnila jsem boky a s neskrývanou touhou vybídla Edwarda. Nedokázala jsem myslet na nic jiného než na to, že ho musím cítit uvnitř sebe!

 

Vsunul své paže pode mě a nadzvedl mě do náruče. Rty mě líbal na oušku a jeho sladký dech mi bubnoval v uších. Zapletla jsem prsty do jeho bronzových vlasů a proplétala je hebkými prameny, které rozvířily další příval jeho opojné vůně.

„Prosím,“ zašeptala jsem odevzdaně. Pochopil a já se okamžik nato ocitla v druhé fázi rauše, když se naše těla spojila v jedno. Edwardovi se vydral z hrdla toužebný sten a jeho tlak do mých boků výrazně zesílil. Zrychloval tempo a nedával prostor žádným pochybám. Tiskl mě k sobě a líbal ve vlasech. Rukama jsem se zapírala do jeho ramen a nesnažila se potlačovat hlasité steny způsobené blížícím se orgasmem. Ve svých dlaních sevřel můj zadeček a přitahoval v narůstajícím tempu. Šílela jsem!

Najednou jsem pocítila nezadržitelný výbuch. Vařící krev se mi nahrnula do tváře, srdce mi až bolestně bilo do hrudi a všechno kolem jako by se rozplynulo v obláčcích nepopsatelné slasti. Edward hrdelně zavrčel, když jsme dosáhli společného orgasmu. Silně mě sevřel v náručí a hlavu zabořil do mých vlasů. Přerývavě jsem oddechovala, a snažila se najít dech. Doznívající vzrušení mi brnělo až v konečcích prstů. Zvedl hlavu, zadíval se mi do očí a něžně mě políbil. Padli jsme vedle sebe. Vyčerpaní a šťastní.


Bella i Edward dali prostor svým citům. Krásnou noc střídá zvláštní ráno, kdy se věci zdají být komplikovanější a nepřekonatelnější. Edwardův svět je temná noc, ve které existuje jen strach a smrt. Dovolí Belle vstoupit do svého života? A bude si Bella stát za svým chováním nebo se ukáže, že bylo velkou chybou? To vše v příští kapitole... :)

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Noc patří nám - 12. kapitola - Chtíč:

 1 2   Další »
14. Petronela webmaster
17.05.2012 [21:26]

PetronelaWow, nevím, co ti na tuhle kapitolu říct. Opravdu jsem nečekala až takový obrat a projev citů. Jsem skutečně tedy zvedavá, jak se s tím vším Edward s Bellou vypořádají. Rozhodně všechno nebude jenom tak Emoticon.
Jinak to byla moc pěkná kapitola Emoticon

13. Verulka
01.04.2012 [23:03]

Emoticon těším se na pokračování

12. Leni
01.04.2012 [21:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.03.2012 [23:18]

BellaSwanCullen8dokonalý trailer Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a ešte dokonalejšia kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. BellaEdward
31.03.2012 [23:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.03.2012 [21:58]

Rena16úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonuž aby byl další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Evelynka
31.03.2012 [19:57]

Ten trailer je neskutečný Emoticon Emoticon

7. Evelynka
31.03.2012 [19:57]

Ten trailer je neskutečný Emoticon Emoticon

6. Roxi
31.03.2012 [18:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.03.2012 [18:07]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj fantastická kapitolka... Emoticon
už sa neskutočne teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!