Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nikdy více! 3. kapitola


Nikdy více! 3. kapitolaDalší kapitola je na světě. Trvalo mi to trochu déle, jelikož píšu více k povídce Nejtajnější sen. Budu moc ráda, když mi zanecháte komentář. Díky. :) Bella bude hned po probuzení překvapena, kým?

Ráno jsem se probudila a narazila do zdi. No jasně, Edward. Okamžitě se na mé tváři objevil úsměv a já se pomalu otočila s otevřenou náručí. Objala jsem osobu, která ležela vedle mě a až pak jsem teprve otevřela oči.

„Ježiši!" řekla jsem nebo možná vykřikla, a vyskočila do sedu a přesunula se na druhou půlku postele.

„Carlisle! Co tady děláš?" ptala jsem se a začala si k sobě přitahovat deku, když jsem si vzpomněla, co mám jen na sobě. Před očima se mi promítl včerejší večer a já pochopila.

„Usnula jsi a strašně pevně jsi mě držela, tak jsem tě nechtěl budit," řekl zahanbeně Carlisle a já cítila, jak se mi krev hrne do tváří a barví je do ruda. Pane bože! Jsem já to ale kráva! Objímám ve spánku Edwardova otce v domnění, že je to on! To se může stát vážně jen mně!

„Moc se omlouvám, Carlisle, myslela jsem, že je to Edward," řekla jsem a poslední slova zašeptala. Sklopila jsem oči, nechtěla jsem, aby viděl, jak se červenám. Okamžitě stál u dveří pokoje.

„To nic, já se omlouvám. Příště tě vzbudím." Zdálo se mi to, nebo jsem zahlédla v jeho pohledu bolest a zklamání? Zatřepala jsem hlavou a sbírala se z postele. Ostatní jsou ještě asi na lovu, jinak by tu už u mě Edward byl. Natáhla jsem se tedy ještě na postel a jedním tlačítkem na ovladači zapnula televizi. Nic zajímavého nedávali, a tak jsem jen bezmyšlenkovitě přepínala z kanálu na kanál. V nose mě šimrala neznámá, příjemná vůně.

Carlisleova. Ani nevím, k čemu bych ji přirovnala. Sladká, opojná vůně. Nepopsatelná. Z mého dumání nad jeho vůní mě vytrhl letmý polibek na tvář.

„Nad čím přemýšlíš?" zeptal se a měl svou hlavu položenou na mých stehnech. Okamžitě, reflexivně jsem ho začala šimrat ve vlasech, miloval to.

„Hm, ty víš, co mám rád," mručel a blížil se pomalu k mým rtům. Tvrdě se k nim přisál a líbal mě jako smyslů zbavený. Já mu polibky oplácela a nepřestávala ho laskat ve vlasech. Voněl úplně jinak než Carlisle. Edwardova vůně byla těžká, květinová a žhavá. Jeho jazyk vniknul do mých úst a já zavzdychala. Byla to neskonalá nádhera, avšak někdy mi ta jeho naléhavost a náruživost celkem vadila. Samozřejmě, on měl už přede mnou mnoho žen a docela dost na mě naléhal se sexem, ale já nechtěla nic uspěchat.

Pomalu jsem se odtrhávala od jeho úst a on nesouhlasně zamručel. Svou rukou zajel pod deku a hladil mě na vnější straně stehna. Poté přejel na stranu vnitřní a blížil se k mému místečku. Polibek jsem přerušila a rychle chytla jeho ruku.

„Mám se opakovat, Edwarde?" řekla jsem naštvaně. Nikdy nepřestane doléhat. Chci si to nechat na dokonale načasovanou chvíli a ne jen tak z čista jasna se spolu vyspat.

Chci romantiku, něžnost a ohleduplnost. Udělala bych pro Edwarda vše, co bych mu na očích viděla, ale ze svého rozhodnutí ohledně tohohle jsem nehodlala ustoupit.

„Já vím, Bell, ale kdy? Nemůžu se dočkat, tak strašně moc tě chci!" řekl a opět mě začal líbat. Po chvilce mi začal docházet dech, a tak jsem se odtrhla.

„Až přijde čas," řekla jsem, líbla ho rychle na jeho sytě červené rty a hbitě vstala z postele. Otevřela jsem rychle dveře a vyběhla ke schodům. Ohlížela jsem se, jestli za mnou Edward neběží, ale nikde nikdo. Jako kdybych to nebyla já, těsně u schodů se mi zamotaly nohy a já padala. Čekala jsem tupou bolest, ale nic nepřišlo. Jen lehké přistání do i tak tvrdé náruče. Otevřela jsem oči. Jasper? Jeho oči pomalu černaly, ale já nepocítila ani záchvěv strachu. Jen jsem se omluvně usmála a postavila se na nohy. Úsměv mi vřele opětoval.

„Děkuju, jsem nešika," řekla jsem zahanbeně a on jen přikývl.

„Dík, Jaspere," ozvalo se zezdola. Edward. Pomalu jsem sestoupila ze schodů a šla do kuchyně. Esme mi dělala snídani. Dokonale to vonělo. Nechápu, jak může upír, kterému jídlo přijde nechutné a nemůže ho ani cítit, tak dobře vařit.

„Ahoj, Esme," zašvitořila jsem na pozdrav. Dneska jsem měla obzvlášť dobrou náladu.

„Ahoj, Bello," řekla a usmála se na mě. Položila přede mě talíř s dokonale vypadajícími lívanci, voněly nádherně.

„Dneska pojedeme s holkami nakupovat, nechceš jet s námi? Všechny bychom potřebovaly nové prádélko a další věci. Myslím, že Edwardovi by se to moc líbilo," řekla a zasmála se.

„Jasně, proč ne, ale myslím, že půjdu navštívit jiné obchody než ty se spodním prádlem," řekla jsem a zasmála se také, protože představa sebe v kabince zkoušející si nějaké sexy prádélko zakrývající nic, mě pobavila.

„No, jak myslíš. Myslela jsem, že bys mi mohla pomoci s vybíráním nějakého sexy kousku pro Carlislea," řekla a mrknula na mě. Přemohla jsem se k úsměvu, ale cítila jsem malého červíka vzbouzejícího se ve mně. Červíka žárlivosti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nikdy více! 3. kapitola:

 1
5. Lenka
18.01.2012 [11:40]

mám moc ráda povídky Bella - Carlisle tak pokračuj a co nejrychleji další kapitolku prosím

4. jendulka
18.01.2012 [0:27]

Hezký, šup sem s další Emoticon Emoticon Emoticon

3. Roel
17.01.2012 [13:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [21:25]

SiReeNAhoj, do perexu si alespoň jednou větou dopiš, o čem kapitola vůbec je.
Dále se také povídej na chyby, máš jich tam celkem dost.
- Carlisla,
- Jse,
- Neoddělené oslovení,
- Slovesné třídy,
- Malá/velká písmena,
- Nespisovné koncovky,
- Čárky,
- Sjem -> jsem,
- Věta vždy začíná velkým písmenem!
- Přímá řeč.

A příště, když ti admin vypíše chyby, neignoruj jeho komentář a článek si oprav. Emoticon

Až si doplníš perex a opravíš všechny chyby, zaškrtni "Článek je hotov", dříve ne. Díky...

29.12.2011 [8:52]

WhiteTieČlánek ti vracím kvůli chybám:

+ Carlisla -> Carlislea,

+ přímá řeč,

+ čárky,

+ věta začíná velkým písmenem,

+ mě/mně (2. a 4. pád mě, 3. a 6. pád mně),

+ jse -> jsem,

+ v textu se nepoužívá kapitála (caps Lock).

Až si to vše opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!