Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju - 24. kapitola

twilight


Neznáme se, přesto Tě miluju - 24. kapitolaDnes se dozvíte, co Eda řekne. A odjezd domů... Koho? Toho si přečtěte. Příjemné počtení, Funny1.

24. kapitola

 

„Víš, já tě…“

„Ano?“ napjatě jsem čekala, co řekne.

„Mám tě rád. A proto…“ Vyhnul se mému pohledu, jako by se za to styděl.

„To já taky. A přemýšlela jsem, musím odjet do Volterry, pojedu s Lindou, nevím, co Naty, ale…“

„Co? Cože?“ vykřikl nahněvaně a rychle si přede mě stoupl.

„No, jedu zpátky domů,“ řekla jsme mu a koukala na něj jako na blázna. Pořád mi to totiž nedocházelo.

„Ty ale teď nemůžeš odjet. Já ti chtěl… “ Nenechala jsem ho domluvit.

„Ano, ale nemělo by to cenu, nevím, co mi teda chceš říct, ale já to cítím stejně.“

„Fakt?“

„Jo, jsi moc milý muž a… a my se k sobě nehodíme.“ Nevím proč, ale musela jsem říct lež. Tu největší lež, kterou jsem v životě někomu řekla. Edward chvíli vypadal, že se na mě rozkřičí, ale pak jako by si to rozmyslel a zavrtěl nad tím hlavou.

„Já ti chtěl říct, že tě miluju. Chápeš to? Miluju tě!“ rozkřičel se na mě a já si zakryla uši.

„Já to nechci poslouchat!“ vykřikla jsem naštvaně se zavřenýma očima. Pravdu jsem si nechtěla přiznat, protože já ho nemůžu milovat. Nemůžu. A proč? zeptala jsem se sama sebe. Celý život jsem žila v domnění, že nejsem výjimečná a nikdo mě nemá rád, takže jestli mám v sobě nějaký blok?! Neuměla jsem nahlas říct, co k němu cítím. Co když k němu nic necítím a je to jen poblouzení?  

„Jednou ti to dojde, ale to už asi bude pozdě…“ S těmito slovy se otočil a odešel. Co to? Chvíli jsem se za ním dívala a pak… Panebože! Vždyť řekl, že mě miluje! Rychlostí blesku jsem běžela po schodech, kde jsem narazila na Jaspera.

„Kde je Edward?!“ zeptala jsem se bez dechu.

„Šel na lov.“

„Cože?“

„Šel na lov,“ řekl to trochu opovržlivě, jako by si myslel, že to, co mi řekl Eda, je pravda – je to pravda a že já jeho nemiluju.

„Musím mu říct, že ho miluju!“ vykřikla jsem, jemu se rozšířily oči a najednou zazvonil telefon. Zvedl ho a chvíli poslouchal. Když dotelefonoval, tak se na mě podíval.

„Volal, že jde na Aljašku, za Denali.“ Nic jsem neřekla, protože jsem věděla, že je na mě naštvaný a že jeho lásku jsem ztratila, ale je tu ještě naděje, že mě miluje, protože upíří láska je věčná.

„Lindo! Naty!“ zavolala jsem do domu, za chvíli tu byly.

„Jedeme domů, zabalte si.“ Chvíli na mě koukaly, jako bych se pomátla, a když chtěly protestovat, mávla jsem nad tím rukou.

„Luci! Nechoď! On se vrátí. Miluje tě,“ chytil mě za ruku Jazz a podíval se mi do očí.

„Já vím, on si taky pro mě přijede, přinejhorším si přijdu já pro něho,“ usmála jsem se na něho a jemně se mu vykroutila, šla jsem do pokoje zabalit si věci, přemýšlela jsem a v duchu jsem uzavírala sázky, za jak dlouho za mnou přijede. To chlapec určitě dlouho nevydrží…

(…)

„Co to máš na sobě?!“ zděsila jsem se, když o dvě hodiny později přišla Linda s Naty dolů. Já si spokojeně trůnila na sedačce a každou chvíli jsem mrkla na hodiny.

„No, oblečení?“ No, nevím, proč jsem se zděsila, protože jí to náramně slušelo. Měla na sobě šaty s krátkou volánkovou sukní do půli stehen a přes to měla nějaké bílé bolerko, na kterém byly černé skvrny.

„Sluší ti to,“ ohodnotila jsem ji nakonec. „Které zvíře muselo umřít?“ zeptala jsem se.

„Pch… Nejsem si tím tak jistá. Levhart sněžný?“

„Cože? A není to chráněné?“ Pohled jsem otočila na Alici, které seděla vedle mě, ale nevnímala, protože pozorovala oblečení Lindy a Naty, ještě jí chybělo slintání.

„Alice, mám dojem, že ti tady něco kape,“ ukázala jsem jí na bradu, kde ovšem nic nebylo.

„Tak trochu ohrožený je…“ řekla nevzrušeně Alice a skenovala ty šaty.

„Bože!“ zaskuhrala jsem. Když jsem si ji dále prohlížela, tak měla i upravené nehty ve tvaru pandy nebo co to bylo.

„Ty sis stihla i udělat nehty?“ Nevěřícně jsem nad tím zakroutila hlavou a sklouzla jsem z Lindy na Natálii. Ta na sobě měla taktéž šaty. Černou sukni, která byla hodně nadýchaná a taky s volánky a vrškem… Ten byl jako z novin.

„Zlato, to máš jako pro mě, až se budu v letadle nudit, abych si četla?“

„Tak, asi jo?“ Měla nehty stejně jako Linda, ale zase s notami. A když jsem zabloudila k obličeji… Kolem očí se jí táhl houslový klíč, nebo to tak spíš vypadalo.

„Ehm…“ ozvala jsem se rozumně.

„Hezký, že?“ zeptala se Naty a dokolečka se otočila na svých pěti centimetrových podpatcích. Štěstí, že je neměla deseticentimetrové jako Linda.

„Lindo, budeme si muset promluvit o věcech, do kterých oblékáš Naty.“

„Já věděla, že to řekne,“ zamumlala, ale nahlas řekla: „Dobře, ale až v letadle.“ Na to jsem kývla hlavou, že souhlasím, a otočila jsem se k rodině, která mi za těch pár týdnů přirostla tak moc k srdci.


 

Holky, mám takový nápad, že bych tuhle povídku rozdělila na druhou řadu... Teda spíš vám to už oznamuju, ale i tak. :D Doufám, že budete nadále číst NSPTM.

A co zatím říkáte na průběh? Funny1

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju - 24. kapitola:

 1
07.07.2012 [19:36]

KatariEsmeCullenOu jééé... tak to bude ještě mazec... těším se na druhou řadu...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!