Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju - 22. kapitola

Cigarety Robert


Neznáme se, přesto Tě miluju - 22. kapitolaZkoumání Lucky, vytvoření ohňostroju a nadšený Emmett.

22. kapitola

 

„Páni…“ se zájmem jsem si prohlížela ruku, na které zbyla už jen zaschlá krev.

„To,“ začala Linda.

„Bylo,“ doplnil Eda.

„Super!“ vykřikl Emm a Jazz zrovna řekl: „Divný.“ 

„To musí vidět Carlisle,“ řekla Naty, která doteď byla zticha.

„To bylo vážně super,“ pověděla jsem jim svůj názor a zvedla jsem svoji ruku a přiblížila jsem ji ještě blíž k obličeji.

„Udělej to znova,“ řekla nadšeně Naty a už mi chtěla vzít ruku. Co blbne? Prolétlo mi hlavou zděšeně.

„No co, je to vážně sranda.“

„Pro mě to tedy sranda není, ono to i bolí,“ řekla jsem jí se zvednutým obočím.

„Tak nic, no,“ povzdechla si a já jen žasla.

„Ty bys mě chtěla takhle párat?“ dělala jsem si z ní po chvíli srandu. Zvedla sklopenou hlavu a usmála se na mě.

„Tak když tak počkáme na Carlislea a uvidíme, budu zase pokusný králík,“ zasmála jsem se vlastnímu vtipu a otočila jsem se k domu.

„Jak zas?“ slyšela jsem Edovu otázku.

„Někdy jindy, Kene!“

„No dovol?!“ vykřikl a postoupil ke mně, nevím proč, ale najednou byl na zemi. Ach jo, můj štít.

„Promiň, to ten štít a ty nervy…“

„Tak tuhle část jsem nepochopil,“ řekl Jazz a se zájmem nás pozoroval, když jsem pomáhala Edovi se zvednout. Nepotřeboval to, ale pro mě je to rutina.

„Já taky ne," řekl Eda a začal ze sebe oprašovat neviditelná smítka prachu.

„Ani nevím, co do mě vjelo…“ okomentovala jsem vzniklou situaci, zakroutila jsem nad tím hlavou a šla k domu.

„Divné," uslyšela jsem Emma a já se zastyděla za své chování.

„Promiň, Edwarde,“ usmála jsem se na něj a on na chvíli zkoprněl, ale znovu se vzchopil. Mm, divné…

„Pojďte to zkusit znovu, je to legrace,“ řekl nadšeně Emmett. Znovu.

„Legrace, když s tebou házím jak s hračkou?“ zeptala jsem se naoko pobaveně.

„No…“

„No?“

„To opravdu nemusíš, se mnou tak házet, to máš recht, ale ukažte něco z těch kouzel!“ vykřikl vzrušeně a už mě chytal za ruku a holky taky.

„A to jsem si chtěla odpočinout,“ řekla jsem si potichu, ale podvolila jsem se.

„Takže, co umíte ještě?“ zeptal se Emm a se zájmem nás pozoroval.

„Nechápu, na co ti to je?“ optala se zhurta Linda.

„To je jedno, pojď, ukážeme mu to a pak nám dá klid,“ řekla jsem a mrkla jsem na ni.

„Dáme ohňostroj?“ zeptala jsem se jich a ony kývly.

„Bacha, slaboši,“ dělala jsem si z kluků srandu. Naty foukla a pustila jenom nad nás menší déšť, výhoda byla, že my jsme byly suché, ale kluci ne. Linda zapojila svou mysl a já zatím ten déšť natvarovala do kuličky. Je to možná divné, ale jde to. Linda tedy změnila barvu, byly to barvy duhy. Naty tu vodu nechala zmrznout a větrem ji nadzvedla vysoko na nebe, takže teď byla řada na mně. Svojí myslí jsem tu kouli nechala vybuchnout a ještě jsem dělala všechny možné tvary, holky taky pomáhaly.

„Tak co, pánové?“ zeptala jsem se jich poté, když poslední kapky dopadly na trávu, takže udělaly rosu.

„Páni,“ zmohli se jedině. Se spokojením jsme si plácly a…

„Carlisle je doma!“ vyhrkl Emmett a už se hnal na příjezdovou cestu.

„Néé,“ zaskuhrala jsem nešťastně, protože jsem už viděla, jak mě – nás budou zkoumat jak laboratorní krysy.

„Opravdu je to pravda?“ ozval se Carlisle po chvíli a nadšení a zvědavost z něj jen sršela.

„Je!“ vyhrkl Emm s Naty. Ta se nějak rozjela, ne? Má sestra a schvaluje, aby mě zkoumali. Nad tím jsem zavrtěla hlavou a pozvedla jsem hlavu, abych se podívala na doktora, ale zachytila jsem zaujatý pohled Edwarda a já se na něj musela podívat.


Omlouvám se, že to tak trvalo, ale teď jsem v nemocnici s motáním hlavy, takže nevím, kdy to vyjde ani kdy bude další... Vaše Funny1 :))


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju - 22. kapitola:

 1
3. Mňamka
20.06.2012 [13:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. MarryTyger
20.06.2012 [13:14]

Krásné Emoticon Emoticon

17.06.2012 [13:46]

NatyCullenAhoj, článek ti, bohužel, vracím kvůli následujícím chybám:
* za každým interpunkčním znaménkem (tečka, čárka, vykřičník, otazník) se píše mezera
* přímá řeč - posílám ti pro jistotu koncept, kterým se můžeš řídit

Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

* skloňování jmen -> Carlisle
* ji/jí
* čárky
- kolem oslovení
- před předložkami, spojkami, zájmeny (aby, co, ale, protože, kdyby...)
- ve větě, kde je více sloves
* Y/I - holky kývlY
* překlepy

Až si vše opravíš buď sama, nebo s korektorem z Pomoci autorům, zaškrtni Článek je hotov, díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!