Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju - 15. kapitola

Cullenovic auta by K4YOUSH3


Neznáme se, přesto Tě miluju - 15. kapitolaDen ve škole, pozvání na rande a zuřící/žárlící Edward. Příjemné počtení, vaše Funny1.

15. kapitola

 

 

Když jsem vystoupila z auta, tak se na mě zase stočily páry očí, a slyšela jsem i zalapání po dechu, jak od kluků, tak od holek.

 

 

 

„Přivítejte novou Lucku, která už nebude to malý neviňátko," zamumlala jsem ironicky a nevšímala jsem si zmatených výrazů Cullenových a ani chápavých obličejů Alice a Rose.

 

 

 

S hrdě zvednutou hlavou a svůdným úsměvem jsem vyrazila ke škole. Udělala jsem pár kroků a ještě jsem vypnula hruď. No co, když tam něco mám, tak ať to ukazuju. Když jsem procházela kolem holek, tak závistivě zalapaly po dechu a kluci jen obdivně pískli. Hned se mi zlepšila nálada, už si ani nepamatuji, že bych se cítila tak sebevědomě. 

 

 

 

Když jsem došla až ke dveřím, tak mi je Mike podržel a já jsem na tváři vykouzlila svůdný úsměv. On zkoprněl a pak se uvolnil. Vzal mě za ruku a táhl mě do učebny biologie. Tím gestem jsem byla pořádně překvapená, takže jsem se nehýbala. Jenom ale do té doby, než přišel Edward ruku v ruce s Lindou. Když nás Eda zpozoroval, jeho úsměv zamrzl a provrtával Mikea pohledem. Kdyby měl takovou podobnou moc co Jane, už by byl dávno mrtvý. Pohledem ještě zavadil o můj obličej a já v nich jenom na chvíli viděla něhu a lásku. To se mi muselo zdát, říkala jsem si, když odvrátil pohled a zase zabíjel pohledem. Zmáčkla jsem Mikeovi ruku, protože jsme stáli uprostřed chodby a padaly na mě zvědavé pohledy. To jsem neměla vůbec ráda, aby mě někdo očumoval. Ale na to si teď budeš muset, holčičko, zvyknout, ozval se mi v hlase hlas a já musela přiznat, že je to pravda.

 

 

 

„Pojďme," zašeptal mi do ucha Mike a já jsem na to jenom přikývla.

 

 

 

Ve třídě, v které bylo doteď rušno, jak ve včelím úle, to bzučelo - probírali jsme totiž včely. A najednou bylo ticho. Všichni mě hypnotizovali pohledem. Kluci zabíjeli pohledem taktéž a holky závistivě koukaly. Zase. Posadili jsme se úplně dozadu a hned nato zazvonilo. Do místnosti vplul Eda bez Lindy, Alice, Jasper a hned po nich profesor. Na ty tři se pohoršeně podíval a začal s výkladem.

 

 

 

„Luci?" dožadoval se mé pozornosti můj soused.

 

 

 

„Ano?"

 

 

 

„Víš, tak jsem si říkal, jestli bys, no, nechtěla jít se mnou na rande," vyhrkl rychle a visel mi na rtech. Edward se otočil s nasupeným pohledem.

 

 

 

„Co je?" zeptal se ho Mike, protože mu už musel vadit ten upřený pohled.

 

 

 

„Hej, vy tam!" křikl na nás profesor Skunk - opravdu, tak se jmenuje. A taky tak voní.

 

 

 

„Jste po škole, to vás naučí, abyste se v mých hodinách bavili," řekl rozmrzele, šlehl po nás ještě nazlobeným pohledem a říkal něco o včelí královně.

 

 

 

„Sakra," ulevili jsme si společně s Mikem a zasmáli jsme se.

 

 

 

„A zítra taky," křiknul znova Skunk a naštěstí zazvonilo. Profesor na nás ukázal, abychom šli blíž, takže jsme tam zůstali jenom já, Mike a Edward.

 

 

 

„Čekám vás po obědě v tělocvičně." A jeho dech mi zvedl žaludek.

 

 

 

„Tak to fakt díky! Dneska jsem měla jít na rande!" křiknula jsem na Edwarda víc, než jsem zamýšlela. Mike překvapeně zalapal po dechu a chytil mě kolem pasu.

 

 

 

„Kvůli mně? Dělej, pusť ji!" zavrčel výhružně.

 

 

 

„Copak? Ty žárlíš? Máš přece Lindu, nebo snad ne?" ohradil se vášnivě Mike a stoupl si přede mě. I když byl Edward vyšší o několik centimetrů, Mike nevypadal, že by se vůbec bál. A začala jsem se soustředit, abych je od sebe dostala.

 

 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju - 15. kapitola:

 1
6. Ceola
09.05.2012 [21:19]

O...už se poprali? Už se poprali? :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.04.2012 [11:58]

ElleScathersJen ať Eda žárlí... Pomsta bude sladká Emoticon

4. Bee1
24.03.2012 [11:31]

Edíííík žiarli??!!Nech chlapec na chvíľu trpíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.03.2012 [10:01]

VerCullenSkunk - opravdu se tak jmenuje a dokonce taky tak voní... Emoticon Mně rozsekalo, heleEmoticon Líbí se mi, že Ed žárlí... Je pak takovej... mňam. Emoticon Ale to on je mňam vždycky, že jo... Emoticon Moc se mi líbilo, že se po Lucce, kde kdo otočí. Jen na ni musíš dávat trošku větší pozor, aby se z ní nestala taková ta nafintěná nána, která neumí ani do čtyř napočítat. Emoticon Emoticon Emoticon A co ještě teda dodat...

Moc se mi nelíbily ty mezery (odstavce). Nebyly moc dlouhé? Ale to nemusí být chyba na tvé straně, možná mám něco s počítačem, nebo ti blbne adminka, ale to je jedno.
Jen k té mojí přezdvíce... Zapomněla jsem heslo k Ciel, ale na svoje bývalé shrnutí pořád chodím (aspoň se tam chodím koukat :D), tak jestli si nevšimnu další kapče, klidně mi to tam napiš. Emoticon
Nebe ♥ :D

2. Mňamka
24.03.2012 [8:59]

jůůů Emoticon tak to jsem zvědavá co bude dáál Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
24.03.2012 [8:32]

tak mu treba, nech mu len ukáže Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!