Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New lease of life - 26. díl - Konečné rozhodnutí

Sraz Ostrava!!! 24


New lease of life - 26. díl - Konečné rozhodnutíRozhodla jsem se napsat miniaturně krátké pokračování, abychom se posunuli dále. Berte to jako takový bonus, prostě dílek jen k přechodu k dalším dějům.
Příště plánuji pohled Edwarda. Snad se mi podaří.

„Ness, musíš pro mě něco udělat…“

 

 „Ahoj Bell, nečekala jsem tě.“

„Ness, nech toho, dobře víš, že se dnes koná ta jejich veledůležitá slezina nebo jak tomu říkají, tak to na mě nehraj.“

„Jo a taky vím, proč jsi přišla, ale já ti nepomůžu.“ Založila si paže na prsou a vystrčila bojovně bradu. Jak by to taky nemohla vědět, není hloupá. Viděla, jak se třesu nedočkavostí aby se už Jasper vrátil a přinesl nějaké zprávy. Jakékoli, které by mě někam posunuly, kamkoli. A hlavně, kdybych před ní držela pusu když jsem chtěla odejít poprvé, nemusela bych si dávat takový pozor, aby se s ní nesetkal Edward a nevyčetl si to z té její hlavičky sám. A přitom jsem mu tolik chtěla představit Jakobovu vyvolenou, nevím, jak jinak ji nazvat, tohle se k jejich vztahu hodí asi nejvíce.

„Renesmee, nemysli si, že se tě leknu. Udělám to tak jako tak, i bez tvé pomoci. Myslíš, že tady všude okolo neslídí garda Volturiů, že nečekají? Určitě na nějakého, který bude ochotný mi pomoci, narazím. Nemyslíš? Jen to bez tebe bude chvíli trvat.“

„Jo? A co když bude spíše ochotný se nasvačit?“ vyjela na mě tak prudce, až jsem se vážně lekla. Rychle jsem ovládla svůj výraz a chtěla něco dodat… „Mlč Bello! Jak tě asi poznají co?“ Myslela si, že má proti mně pádný argument, ale to se spletla.

„Takže, mladá dámo. Za prvé mě neokřikuj.“ Najednou jsem si přišla o tolik starší než ona a přitom… Kolik jí vlastně je? „Za druhé…“ Bože tohle mám určitě od Edwarda, nikdy jsem nebyla takhle melodramatická. „Mají můj pach, sledovali nás pamatuješ? Dokonce byli u mě doma, v mém pokoji.“ Téměř jsem mohla vidět, jak jí srdce poskočilo. Byla v koncích. „Podívej Ness, tohle už jsme probíraly. Potřebuji tvou pomoc, bez ní se neobejdu. Nikdy bych tě o to nežádala, ale prostě není zbytí.“ Stála jako solný sloup. Jistě, že není zbytí. Nikdy bych nestihla doběhnout na hranici bez její pomoci, včas. Jasper se brzy připojí k ostatním a Edward se dozví o mém pošetilém plánu. Slíbil mi čas, ale kolik ještě mi zbývá. Navíc bych se cestou nejspíš přizabila. Musela jsem použít drsnější kalibr. „Chceš přeci aby se Jakob vrátil? Nebo ne?“ Zásah.

„Samozřejmě, že chci…“ začala se rozčilovat, ale neměla jsem na to čas. Přerušila jsem ji zdviženou paží…

„Tak jdeme! Ness! Hned!“

„D – do – dobře,“ vykoktala ze sebe namáhavě. Nebylo to ode mě fér, ale brzy jí vše splatím a ona bude zase šťastná.

„Renesmee?“

„Ehm, ano?“

„Musíš se přeměnit. Jít jako člověk by pro tebe nebylo bezpečné. A musíš zastavit před hranicí. Poběžíš směrem k nějaké hlídce. Myslím, že dnes je poblíž Quill. Musíš mít v záloze pomoc, kdyby…“

„Bell, určitě to zvládneme i jinak.“ Zaúpěla jsem.

„Ness, přestaň už fňukat. Jdeme.“

Sledovala jsem jak odbíhá před dům a pomalu šla za ní. Rozhodně jsem nemusela vidět, jak se mění. Ne, že by mi to nějak pokazilo dojem z ní, ale jistě by jí nebylo příjemné, že ji pozoruji, jak se svléká. Jako vlk byla nádherná. Měla stříbro-šedou srst a když jsem pohlédla do těch jejích očí, stále to byla ona. Lehce mi kývla a já vyskočila na její záda. Chytila jsem se jí okolo krku a zavřela oči. Ona uvidí za nás obě.

Běžely jsem tak rychle, jak jen si Ness dovolila, aby mě cestou neztratila, ale i tak se to mohlo rovnat s upířím během. Chtěla jsem se ohlédnout zpět, ale neměla jsem dost odvahy. Doufala jsem, že nás nechytí a že to stihneme včas, ale jedna malá část mě v to naopak doufala. Snadno jsem ji potlačila.

Renesmee zastavila. Sjela jsem dolů a dopadla na nohy vedle ní. Maličko se mi podlomily kolena, ale dokázala jsem vyrovnat rovnováhu. „Ness, kterým směrem?“ Kývnutím hlavy mi naznačila kudy se mám dát. „Bezva. Je Quill blízko?“ Němé souhlasné pokývání mě maličko uklidnilo. Doufám, že se jí kvůli mně, nic nestane. Ness se najednou zprudka nadechla a zneklidněla. „Je tu někdo?“ Zírala přímo za moje záda, směrem, kterým jsem měla pokračovat.

„Nikdo, jen my.“ Hrůzostrašnější hlas jsem ještě neslyšela. „Jsi Bella, že?“ Neviděla jsem mu do tváře. Spočítala jsem obrysy postav. Pět. Neměla by šanci. Ani jsem nečekala, jak snadno se k nim dostanu. Jak snadno se můžou dostat oni ke mně.

„Ano. Přišla jsem za vámi.“

„Sama? A dobrovolně?“ Viděla jsem, jak naklopil hlavu směrem k Ness.

„Ano, ona s tím nemá nic společného.“ Ošoupaná věta ze starých akčních filmů. „Navíc, za chvíli tu budou další a nevím, jak by jste proti nim uspěli.“ Ano, budou. Edward už o všem ví. Cítila jsem vibrace telefonu, který mi dal. Nikdo jiný mi na něj nevolal. Byl jen pro případ nouze. „Měli by jsme si pospíšit.“

„Nerozumím ti. Sama se nám vydáš? Proč?“

„Chápu, že nerozumíš. Ale je to tak.“

Cítila jsem slabý závan větru, když se ke mně přiblížil. Mezitím jsem postoupila blíže k nim tak, abych byla dále od Renesmee.

„Jdeme!“ Slyšela jsem dusot tlap, Quill se blížil. To mi v této chvíli hrálo do karet. Vše se uspíší.

Hrubě si mě přehodil přes rameno a běžel se mnou uprostřed jakési formace, kterou tvořila čtveřice upírů.

Smutně jsem se zahleděla zpět.

Snad je cesta, kterou jsem se vydala správná. Snad moje oběť přinese štěstí někomu jinému. Snad dojdou svého naplnění a štěstí. A snad i já naleznu svůj klid…

 

 

 

 25  Shrnutí povídek 27

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New lease of life - 26. díl - Konečné rozhodnutí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!