Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 7. kapitola

BD 4 - Alice a Jazz


Nevzdám se! 7. kapitolaBellin trapas.

Otevřela jsem dveře a rychle vběhla do ložnice směrem ke skříni. Otevřela jsem jí a někdo za mnou si významně odkašlal.

Pomalu jsem se otočila. U okna stál Aro a jeho pobavený usměv hrál na všechny strany. Cítila jsem jak rudnu a Aro najednou zmizel. Stála jsem tam asi dvě vteřiny bez hnutí a už byl zpátky. V ruce držel obrovskou osušku. V momentě byl u mě a zabalil mě do ní. Byla jsem celá zahalená a za to jsme byla ráda. Byla jsem červená až na zadku.

„Nemusíš se bát Bello. Nic jiného něž tvoje nohy jsem neviděl." řekl a pořád měl na rtech ten přiblblý usměv. „Jako kdyby to nestačilo." řekla jsem a drkotala jsem zuby. V místnosti bylo velice chladno. Z vlasů mi odkapávala voda. Posadil mě na postel a ještě mě zabalil do deky. Byla jsem mu za to vděčná, jelikož v místnosti byla neskutečná zima.

Sedl si cedle mě a sou rukou přejížděl po mém rameni, aby mě zahřál. Více jsem se k němu přitulila, jelikož mi to bylo velmi příjemné. Drkotali mi zuby. PO pěti minutách už mi byl relativně teplo. „Aro mohl by jsi mě nechat chvilku samotnou? Musím se obléci." řekla jsem, když jsem si uvědomila, že jsem ještě stále nahá.

Jen přikývl a už tam nebyl. Obalená v dece a ručníku jsem šla zpět do koupelny, kde jsem měla připravené věci. Oblečená jsem byla za chvilku, zbývalo si jen vysušit vlasy. ikde jsem nenašla fém a tak jsem se musela spokojit s ručníkem. Už to bylo lepší.

Vyšla jsem z koupelny a sedla si na postel. Zase jsem se lekla, jelikož Aro seděl v tom křesle u okna. Vypadal jakoby nad něčím přemýšlel. Asi si mě ještě nevšiml a tak jsem šla k oknu. Podívala jsem se na město. Byl krásný slunečný den a město Voltera bylo opravdu krásné. Už ted jsem věděla, že se mi tu bude líbit. Sice nikdy nebudu moct za světla vyjít ven, ale noc je taky dlouhá.

Budu mít dost času prozkoumat tohle město a možná se ke mně přidá i Aro. Vzpoměla jsem si co se událo před několika minutami a musela jsem Ara o něco poprosit. „Aro můžeš mi něco slíbit?" zeptala jsem se aniž bych odvrátila pohled od slunečného města.

„Jistě Bello, cokoliv." řekl a já mohla začít. „Prosím tě neříkej nikomu co se tady před několika minutami událo." řekla jsem a otočila jsem se. Stál přímo za mnou. Byl o něco vyšší než já a tak jsem musela vzhlédnout. Hodila jsem na něj prosebný kukuč a on se usmál.

„Samozřejmě, Bello." řekl a jeho medový a ledový dech mi ovanul tvář. Zavřela jsem oči a nasála do plných plic jeho dech. Omamná vůně. Usmíval se jako sluníčko. Pozoroval každý můj pohyb. Otočila jsem se zpět na město.

„Bello, jsi připravená už dnes na proměnu?" docela mě to zaskočilo, ale co čím dřív tím líp. POdívala jsem se zpátky na Ara. V očích měl strach a bolest. Ale proč? Vůbec jsem to nechápala. Známe se sotva den a on už má o mě strach. Jo známe se tak krátce, ale já mám pocit, že ho znám už celou věčnost.

„Nemá cenu to oddalovat a navíc čím dřív tím líp." řekla jsem a jemu se očividně ulevilo. „Chceš ukázat palác?" zeptal se a já jen přikývla. Vydali jsme se na dlouhou cestu po paláci. Byla větší než se zdálo. Vyprávěl mi o každé místnosti něco, takže nám to trvalo asi tři hodiny. Když jsme vycházeli z mého pokoje bylo něco kolem třetí odpoledne a ted mohlo být tak šest. Právě se stmívalo, když se Aro zastavil u jednoho pokoje.

Nevěděla jsem co mu říct, aby pokračoval. Nic neřekl, jen otevřel dveře a pokynul, abych vešla. POmalu a rozvážně jsem vešla do té místnosti. Byla jsem ohromena její krásou, velikostí a velkolepostí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!