Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 6. kapitola

wallpaperbypchjm


Nevzdám se! 6. kapitolaDoufám ,že se vám bude líbit. Bella se zase o trochu sblíží s Arem. Uvidíme, jestli z toho bude něco víc.

Probudila jsem se v nádherném pokoji. Posadila jsem se a naproti mě seděl Aro. Se zájmem mě pozoroval a když jsem se na něj podívala, usmál se. Vůbec se nepodobal tomu popisu co mi říkal Edward. Říkal, že Aro je zákeřný, podlý maniak, ale já jsem byla přesvědčena o opaku. Usměv jsem mu oplatila a můj žaludek se začal hlásit o slovo. Ještě více se usmál a ukázal na stůl v rohu místnosti. Na něm byl postavený tác s jídlem. Okamžitě se mi začaly sbíhat sliny.

„Dobré ráno, Bello. Nechal jsem ti donést snídani. Doufal jsem, že by ti mohla přijít vhod po tak dlouhém spánku a měl jsem pravdu. Doufám, že ti bude chutnat." řekl a já se vymotala s peřin a vydala se ke stolku. Byl na nich plný talíř lívanců a já se do nich s chutí a bez ostychů pustila. Aro mě celou dobu pozoroval a divně se u toho uškleboval.

Když jsem dojedla rozhlédla jsem se po pokoji. Dovnitř velkým oknem prostupoval kužel slunečního světla a já se k němu vydala. Roztáhla jsem o trochu závěsi a podívala se za sebe na Ara. Myslela jsem, že sedí pořád ve svém křesle, ale stál hned pár kroků za mnou. Jeho kůže se krásně třpytila a já jsem měla chut se jí dotknout.

Pomalými kroky jsem se k němu vydala s napřáhnutou rukou. Čekala jsem, kdy se ho dotknu. Moje prsty se dotkly jeho diamantové kůže a on zavřel oči. BYlo mu to zjevně příjemné a tak jsem svými prsty jezdila po jeho pokožce. Bylo to tak nádherné. Myslela jsem, že mě bude Aro odpuzovat, ale neznámou silou mě k němu něco táhlo.

Možná by jsem tam stáli ještě hodnou chvíli, kdyby na dveře nikdo potichu nezaklepal. Okamžitě jsem stáhla ruku zpět a on otevřel oči.
„Dále." řekl a mě se zatajil dech. Pořád mě překvapoval jeho krásný hlas. Do místnosti vstoupila dívka. Člověk. Byla to ta žena z recepce.
„Pane doufám, že neruším, ale je snídaně." pod tím pojmem jsem si uvědomila, že pití lidské krve mi rozhodně vyhovovat nebude, až se stanu upírem.

Aro se na mě podíval a ta žena zmizela.
„Kate ti připravila nějaké věci a tamhle je koupelna." řekl a zmizel. Pomalu jsem se vzpamatovával z toho co jsem právě zažila a vydala se směrem, kterým ukazoval Aro. Otevřela jsem dveře a naskytl se mi pohled na obrovskou koupelnu. Byla skoro tak velká jako vedlejší místnost, ale rozhodně byla zařízena v modernějším stylu. Měla všechny odstíny zelené a mě to uklidnovalo. Už ted jsem věděla, že tu budu trávit hodně času. Vedle dveří bylo v uhledném komínku složené oblečení. Jeansy a tričko. Tot vše. Vyhovovalo mi to. Svlékla jsem se a špinavé oblečení jsem hodila do koše na prádlo.

Vlezla jsem si pod sprchu a pustila horkou vodu. Dokonale mě to uvolnilo, ale já tam pořád stála a užívala si to. Už jsem chtěla vylézt, ale nikde jsem neviděla ručník. Jen takový ten malý, kterým kdybych si ho obmotala kolem těla, byla by mi vydět půlka mého pozadí.

Nic jiného mi nezbívalo. Vylezla jsem a obmotala si ten ručníček kolem těla. Prohledala jsem celou koupelnu, ale nikde žádná osuška. Rozhodla jsem se rychle vydat do pokoje. Zahlédla jsem tam před tím skřín a doufala jsem, že tak najdu svojí záchranu v podobně osušky. Otevřela jsem dveře a rychle vběhla do ložnice směrem ke skříni. Otevřela jsem jí a někdo za mnou si významně odkašlal.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!