Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 4. kapitola

Breaking Dawn 07


Nevzdám se! 4. kapitolaProsím komentáře, jestli mám pokračovat. Vůbec nemám inspiraci a snahu, takže nevím jestli to dopíšu. Musíte mě přesvědčit. Díky. ZdeLla

Paní u přepážky mi dala letenku. Letí mi to za 15 minut. Akorát. Nevěděla jsem co budu dělat, ale jedním jsem si byla jistá. Musím je najít! Vydala jsem se do letadla. Byla jsem tam mezi prvními. Letadlo vzlétlo a mě se udělalo nevolno. Nikdy jsem neměla moc v oblibě létání, ale co? Vydržím to. Za dvě hodiny jsem přistávala na letišti v Římě. Vystoupila jsem a hned se vydala k pujčovně aut. Vybrala jsem si nějaké normální, abych neupoutala moc pozornosti.

Jela jsem do Voltery. Edward mi vyprávěl o Volturiových. Možná, že mě zabijí kvůli mé krvi, ale zkusit to musím. Jo já vím je to trochu uspěchané, ale co. Pro co žít už nemám, takže mi to je jedno. Ani nevím jak dlouho jsem jela, ale musela jsem zastavit a na hodinku na dvě se musela prospat. Chtěla jsem tam aspon dojet a né se zabýt hned na cestě. Věděla jsem, že Volturiovi jsou nebezpeční a Aro, tak mi řekl Edward, že se jmenuje ten hlavní, bude chtít můj štít.

Možná mě promění a já u nich budu muset zůstat, ale jednou mě pustit musí a já najdu Edwarda a celou Cullenovic rodinu.Přijela jsem do Voltery. Bylo to krásné slunečné město, plné krásných památek. Taky mi nejde do hlavy, proč se upíří usídlí na místě, kde pořád svítí slunce. No, ale možná, že na to odpověd dostanu.

Zaparkovala jsem auto někde před městem, protože ve Volteře byly nějaké slavnosti. Šla jsem na náměstí. Jen tak jsem se tam potulovala a doufala jsem, že narazím na nějakého upíra. V tmavé uličce stála krásná žena. Jednoznačně upírka. Lákala lidi na prohlídku hradu zdarma. No možná mě dovede k Volturiovým. Vyšla jsem k ní a když mě ucítila jen se usmála. Lidí tam bylo celkem dost a ona zavelela k odchodu. Měla fialové oči.

Určitě musela mít modré čočky a proto vznikla z kombinace její červené a modré fialové. Byla opravdu krásná. Vyzívavé oblečení mělo asi přilákat muže a milé chování zase ženy. Mě to bylo uplně fuk. Prošli jsme kolem nějaké jakoby recepce, za kterou seděla mladá žena. Na první pohled jsem poznala, že to není upír. Nechápu jak tady může být.

Neřešila jsem to a následovala tu upírku. Věděla jsem, že žádná procházka hradu to není, ale ostatní ne. Blesky z fotáků jely na plný proud. Došli jsme k velkým dveřím a ty se před námi otevřeli. Vešli jsme do veliké místnosti, kde bylo asi 15 upírů. Na třech trůnech přímo před námi seděli ti tři muži z obrazu, které jsem viděla u Carlisle v pracovně.

Při pomyšlení na ně mě bodlo u srdce. Dělala jsem jakoby nic. Všichni se zastavili, ale já obešla dav a pomalu pokynula hlavou směrem k Arovi. Nechápavě na mě koukal, ale usmíval se. „Potřebuješ něco, má milá?" zeptal se a já se musela usmát. „Vím co jste tady všichni zač a taky vím, že máš rád talenty. Dotkni se mě Aro." řekla jsem a všichni přítomní na mě vykulili oči. I Aro. Můj usměv se ještě více rozšířil. Nikdo nevěděl o co jde.

Ani já sama jsem si nebyla jistá, co to právě dělám. Neměla jsem co ztratit. Věděla jsem, že bud zemřu nebo mě promění v upíra.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!