Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 3. kapitola

Stephenie Meyer


Nevzdám se! 3. kapitolaProsím komentíky, jestli mám pokračovat. Díky ZdeLla.

Loučení
Cítila jsem, jak začínám pomalu rudnou a tak jsem se raději otočila zpátky.
„Měla by ses červenat častěji, moc ti to sluší." řekl Jake a sedl si ke stolu. Zrudla jsem ještě víc. „Jo a ty lasagne. Dal bych si." řekl a hlasitě zívl.
„Hotovo." řekla jsem a začala nandavat na talíř. Najedli jsme se s Jakem a vydali se do obýváku. Koukali jsme se spolu na nějaký film, při kterém jsem usnula. Když končil probudila jsem se.
„Jsi rozkošná, když spíš." řekl potichu a já si pomalu sedla.

„Ty taky, ted akromě toho chrápání." řekla jsem a oba jsme se tomu zasmáli.
„Už bych měl jít." řekl a vstával. „Jaku?" zavolala jsem na něj těsně než otevřel dveře.
„Mám tě ráda." řekla jsem a on se usmál.
„Já tebe taky Bells." řekl a dveře se za ním zaklaply. Vypnula jsem televizi a šla nahoru. Dala jsem si horkou sprchu a šla se převléknout. Vzala jsem si batoh a naházela do něj všechny základní potřeby a oblečení. Do pěti minut jsem měla zbaleno. Ted peníze.

Jsem šetřívý typ a tak jich nebylo málo. Hodila jsem je do bytohu a mohla jsem vyrazit. Bude se mi po tomhle všem stýskat. Hlavně po Charliem. Seběhla jsem do kuchyně a napsala jsem Charliemu dopis na rozloučenou.

Tati,

předem dopisu bych tě chtěla poprosit o to, abys mě nehledal. Možná se ještě někdy setkáme, ale hlavně mě nehledej. Nenajdeš mě. Peníze mám a postarám se o sebe. Neměj strach. POzdravuj Reneé a vyřid jí, že jí moc miluj stejně jako tebe. Mám tě moc ráda tati.

Tvoje Bella

Jo, já vím, dost strohý dopis na loučení, ale nejsem ten typ na vyjadřování svých citů. Stejně jako Charlie. MOžná se sem už nikdy nevrátím. Prošla jsem si celý dům a vrývala si to do paměti. Každý kousíček. Vzala jsem si svůj batoh a vyjela na letiště. Do Settlu jsem přijela si za hodinku, ale ještě jsem se zastavila v obchodě. Měla jsem celkem hlad a tak jsem si koupila dvě bagety. Jednu jsem snědla hned a druhou si nechala na potom.

Byla jsem kousek od letiště, když se mi rozezvučel mobil. Byl to Jake. Asi zase přijel k nám a našel dopis pro Charlieho. Bylo mi to jedno. Otevřela jsem okénko a vyhodila mobil. Cítila jsem se hned o něco líp. Dojela jsem na letiště. Nechala jsem auto na parkovišti a klíčky v zapalování. Bylo mi jedno jestli ho někdo ukradne. Už ho nikdy nebudu potřebovat.

Otevřela jsem dveře do velké letištní haly, ve které nebyl skoro nikdo. vydala jsem se k přepážce a milá paní se mě zdvořile zeptala.
„Potřebujete něco slečno?" zeptala se mě a já jí odpověděla.
„Co nejbližší let do Itálie, prosím."


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!