Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevinný žert?! - Prolog + 1. kapitola

maska života


Nevinný žert?! - Prolog + 1. kapitolaToto je pokračování rozbřesku, ale bez Renesmé. Bella je už upírkou a tři roky je vdaná za Edwarda. Bella prožívá každý den to samé. Chce něco jiného. Začne si víc užívat a bere to jako žert. Jenže bere to tak i Edward? Doufám, že se tato povídka zalíbí. Děkuji za komenty, ať jsou jakékoliv.

Stála jsem před zrcadlem ve svatebních šatech. Dostala jsem je od Esme, byla v nich na své svatbě, ještě v době, kdy byla člověk. Byly nádherné. Skládaly se ze sametového korzetu a bílé sukně. Korzet byl místy poset diamanty. Bílé rukavičky mi sedly na ruku. Vlasy jsem měla zatočené do drdolu a zbylé krátké pramínky vlasů byly lehce spuštěny z drdolu. Místo závoje jsem měla stříbrnou korunku.

Na svatbu jsme pozvali jenom naše příbuzné, moji a Edwardovu rodinu. Pozvala jsem i Samovu smečku, jenže přišel jenom Seth, vždy věrný Edwardovi. Moje kamarády jsem nepozvala, protože to bylo na rychlo a taky jsem nechtěla, aby to vědělo celé město. Všichni by říkali: „Tak mladá a už se vdává. Určitě čeká dítě, musejí to zamaskovat.”

Vše proběhlo hladce, svatební hostina, tanec, dárky bez pořezání i obřad. Teda pro mě dobře, ale u Edwarda nevím. Když jsem byla na řadě, abych řekla "ano", schválně jsem se zadrhla a Edwardovi se zastavilo srdce, teda kdyby mu "běželo".  Svatební noc nakonec proběhla. Edwarda jsem uprosila pod podmínkou, že svoji přeměnu odložím na rok. Svatební noc jsme měli v pětihvězdičkovém hotelu v Portlandu. Edward zajistil prezidentské apartmá a náramně jsme si to užili.

Na tohle už vzpomínám tři roky. Dneska máme s Edwardem třetí výročí naší svatby a dva roky jsem už upírkou. Vegetariánství jsem zvládla dobře. Z žádného člověka jsem se nenapila. S Edwardem a jeho, naší rodinou jsme se přestěhovali do Banff. Leží v Kanadě ve stejnojmenném národním parku, Banff. Budeme mít alespoň více „jídla”.

Cullenovi už tady bydleli před osmdesáti lety. Jejich dům vypadá podobně jako ten ve Forks. Vůbec nestárne a taky vypadá nádherně. S Edwardem máme společný pokoj. Uprostřed stojí obrovská postel ze železa. Z předchozích zkušeností už nekupujeme dřevěnou postel, vždy pod námi křupla. S mojí rodinou, kromě Carslilea a Esme, chodíme do prváku. Poprvé nastupuju do školy jako upírka. Moc se na to těším. V poslední době jsme se stranili lidem, a tak se bojím, abych měla sílu se udržet.

Dneska má pro mě Edward překvapení. Za hodinu vyrážíme někam autem. Já mám pro něho na naše výročí taky překvapení. Adoptovala jsem dítě na dálku z Afriky. Můžeme se o něho starat, když nemůžeme mít svoje. Alice mi s tím pomohla, protože ona už má s Jasperem dvě adoptované děti přes falešná jména. Slíbila mi, že na to nebude myslet před Edwardem. Já jsem ráda, že mi Edward neumí číst myšlenky.

„Lásko, už jedeme. Jedeme jenom na dva dny. Nemusíš si nic brát. Kdyžtak koupíme někde něco v obchodě.

Seděla jsem na naší posteli, když ke mně přišla Rosalie.

„Vezmi si sebou erotické prádlo. Edward bude dneska řádit. Když to dořekla, slyšela jsem, jak Edward dole zavrčel a hned stál ve dveřích.

„Rosalie! Jak to, že to víš? A nemohla sis to aspoň nechat pro sebe?

„Řekla mi to Alice, jsem v tom nevinně. Já jsem to vědět nechtěla. Krčila jenom rameny.

„Alice, slíbila jsi, že to nikomu neřekneš! Zmizel ze dveří a řval na Alice v jejím pokoji.

„Já jsem neodolala. Bella má právo vědět, co si má na sebe vzít! S Rosalií jsme se smály a k tomu se později přidal i Emmett. Emmettův hluboký smích se rozléhal po celém domě a k němu se přidal i Carlisle. Vstala jsem z postele a šla do šatníku, hledat lechtivé prádlo. Našla jsem jediné, které jsem dostala od Rosalie jako svatební dar. Nezakrývalo vůbec nic, teda trochu, jenom spodek. Tyhle jsem teda nechtěla.

„Alice, mohla by jsi mi půjčit nějaké prádlo? Žádné nemám.

Rosalie ke mně přišla a chytla prádlo mezi prsty a hodila je Alice. Obě se začaly smát.

„Tohle ti bude stačit. Stejně to bude zachvíli dole a roztrhané jako všechny předchozí," řekla Alice přes její zvonivý smích. Měla pravdu. Edward si s tím nelámal hlavu. Prostě to všechno ze mě strhnul.

„Haha. Alice, ty máš, co říkat. Chtěla bych vidět Jaspera.

„Jasper je náhodou milý. Všechno opatrně, aby mi neublížil. Edward byl dlouho sám, tak nemohl. Nesmíš se divit.

To už stál ve dveřích smějící se Emmett a Jasper. Smála jsem se s něma. Jenže Edward přiletěl do pokoje, chytl mě za ruku a táhl mě pryč. Nasedl se mnou do Volva a při cestě se mnou vůbec nepromluvil. Když jsme projížděli malým městem, sjel z cesty a jel do lesa. Hodil po mě šátek.

„Zakryj si oči a nedívej se. Potom to není překvapení. Poslechla jsem ho, ale za chvíli jsem si ho sundala.

„Nechci, aby si byl naštvaný. Byla to jenom sranda. Cukaly mi koutky, ale nechtěla jsem ho více naštvat.

„Co se ti na našem sexu nelíbí? Dělám pro tebe všechno a ty se tomu ještě směješ! Tak tohle jsem už nevydržela, vyprskla jsem smíchy.

„Nemusíš si nasazovat šátek, jedeme domů, řekl uraženě. Ajaj, to jsem přepískla. Chytla jsem ho za ruku, ale on ji odstrčil. Tak to už je vážné. Zkusím to, co na něho zabere vždycky. Když otáčel klíčkem v zapalování, skočila jsem na něj obkročmo.

Nenech se takhle vyprovokovat. Musíme si ten den nějak zpestřit. Byla to jenom sranda. Pro dnešek jsem jenom tvoje. Jindy už ne. Chvíli přemýšlel a to mě ranilo. Proč hned neodpověděl? Viděl, že se mračím, tak na tváři se mu vyskytl úsměv, který mě přizemnil, když jsem byla člověk, milovala jsem ho a pořád miluji.

Lehce mě pohladil po stehnech a položil mě na palubní desku. Pomalu mi svlékal blůzu a hladil mě po břiše. Odepínala jsem jeho knoflíky, jeden po druhém. Když mi odepínal podprsenku, líbala jsem ho na šíji a on přestal!! Hluboce jsem zavrčela a on se zasmál.

„Dej si šátek na obličej a nezlob se. Řekla jsi, že dneska jsi moje. Rozjeli jsme se a já jsem nic neviděla. Jeli jsme dlouho. Cítila jsem se unaveně. Tohle není možné. Jsem přece upír a upír nemůže spát. Opřela jsem si hlavu o sklo a myslela na Charlieho. Dlouho jsem se s ním neviděla. Nemohla jsem často navštěvovat, zjistil by, co jsem.

Asi jsem usnula, protože jsem procitla, když Edward mě držel v náručí a mluvil s paní.

„Edwarde, můžeš mě položit na zem. Jsem vzhůru.

„Ne. Patří to k plánu. Edward šel se mnou po schodech. Zastavil a já jsem se podívala přes šátek. Stáli jsme před velkými dveřmi, které jsem někde viděla. Sundal mi šátek a otevřel dveře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevinný žert?! - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!