Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevieš, kto som! - 9.kapitola


Nevieš, kto som! - 9.kapitolaTáto kapitola je z pohľadu Edwarda. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť. Prajem príjemné čítanie. Vaša tapta. :)

9.kapitola

Edward

Nemohol som uveriť tomu, čo sa stalo pred chvíľou. Pozrel som sa na svoju rodinu a videl som, ako šokovane stoja na mieste. V hlavách im šrotovalo, ako je to možné. Jedno malé dievča – dokonca človek - si skrotilo Ara Volturiho. Alec sa do nej zaľúbil. Do dievčaťa, ktoré ukradlo moje mŕtve srdce. Teraz by som si najviac želal, aby som mohol Belle čítať myšlienky. Zistil by som, či aj ona miluje jeho, či mám u nej šancu. Jedným som si ale bol istý. Budem o ňu bojovať a pokúsim sa získať jej lásku.

Ľudia sa už na nás až divne pozerali, pretože už dosť dlho stojíme bez pohnutia ako sochy. Radšej som sa rýchlo spamätal a "pozobúdzal" moju rodinu, ktorá stála na mieste ako prikovaná. Rozhodli sme sa, že už teraz odídeme zo školy a pôjdeme za Carlislom, ktorý by mal byť doma. Ešte stále som nemohol uveriť tomu, čo som pred chvíľou videl. Bella sa k Arovi správala ako k otcovi.

Vyšli sme na parkovisko a nasadli do áut. Domov sme prišli v rekordnom čase, aj na náš spôsob jazdenia. Z áut sme vystrelili ako rakety a šli za Carlislom. Cítil som, že je vo svojej pracovni, tak sme tam vbehli. Carlisle sa na nás prekvapene pozeral. Sedel v kresle a v rukách držal nejakú medicínsku knihu. Začali sme jeden cez druhého rozprávať. O pár sekúnd prišla za nami aj Esme. Carlisle položil na stôl knižku, ktorú mal v ruke. V jeho mysli som si prečítal, že pomaly ničomu nerozumie.

„Ticho!" zvrieskol.

Každý zmĺkol až na Emmetta, ktorý stále trepal svoje.

„Bella, potom prišiel Alec a nakoniec, tomu ani neuveríš," nestihol to ani dopovedať, lebo ho trafil Rosaliin pravý hák a Emmett sa zložil na zem.

„Carlisle ti povedal sklapni, tak sklapni! A žiadne protesty nechcem počuť!" zvrieskla naňho jeho milovaná manželka.

Skúša na ňom svoje vynovené, výchovné metódy. Chudák Emmett. Chlapec ešte nevie, čo ho čaká.

„Tak, a teraz mi po jednom povedzte, čo sa deje," povedal Carlisle.

„Bella," začal Emmett.

Ale to nemal robiť, lebo zase schytal.

„Povedala som, že budeš ticho!" komandovala ho Rose.

Podľa mňa najhoršie na tom je, že sa jej to začína páčiť. Takže Emmett si ešte užije rušné dni, alebo roky? Radšej som začal rozprávať ja. Keď som hovoril, Carlisle sa na mňa nedôverčivo pozeral. Nemohol tomu uveriť. Presne ako my, keď sme sa to dozvedeli a dokonca sme to videli na vlastné oči.

„Dnes večer máme k ním prísť na návštevu," zakončil som svoj monológ.

Carlisle sa tváril zamyslene a v hlave mu to dosť mlelo. Pozrel som sa na Esme, ktorá sa tvárila tiež prekvapene ako každý.


Večer

Stáli sme pred vilou a zazvonili. Brána sa otvorila a my sme vošli dnu. Mali to tu krásne, ale teraz ma zaujímala hlavne Bella. Chcel som ju už konečne vidieť. Veľmi by ma zaujímalo ako sa spoznala s Arom. Podľa mňa ho už musí poznať dlho, keď sa k sebe tak správajú ako otec a dcéra.

V myšlienkach Ara som počul, že nás už očakáva a Alec si pripravoval, koľkými spôsobmi ma bude mučiť a ako ma zabije. Už ma roztrhal na kúsočky, oddelil všetky končatiny od tela, použil na mňa svoju moc, aby som sa triasol od strachu, spálil a podobne. Mal toho pripravené dosť. Potom tam bola aj Jane, ktorá myslela na smrť Bells. Zavrčal som.

Prekvapene sa na mňa pozreli – moja rodina. Ja som len pokrčil ramenami a šiel ďalej. Mal som chuť roztrhať a spáliť Jane, že z nej neostane ani prach. Otvorili sa dvere a v nich stál nejaký upír z Volturiovskej gardy. Pozeral sa na nás ako na odpad. Pohŕdal všetkými upírmi, ktorý sa živia zvieracou krvou. Takým istým spôsobom som sa pozrel ja naňho. On sa iba uškrnul. Vošli sme dnu. Videl som Bellu, ako sedí pri Arovi a usmieva sa na nás nejako podozrivo milo. Aro sa postavil a sebavedomím krokom prišiel až k nám.

„Dobrý deň, drahý priateľu. Vítam Vás tu," povedal presladene Aro.

Belle sa pozdvihli kútiky úst a zakrútila hlavou. No, asi dosť dobre ho pozná. Aro sa snažil myslieť iba na nejaký text v čínštine a prekladať ho. Nechápem, čo má každý s čínskym jazykom, keď sa mi niekto snaží niečo zatajiť. Stále som sa pozeral na Bellu. Nemohol som od nej odtrhnúť zrak. Alec na mňa zozadu vrčal. Ja som sa robil, že si to nevšímam. Každý sa na nás pozeral a nevedel, čo sa deje.

Jedine Jane vymýšľala plán, ako sa zbaviť môjho anjela. Napadlo ju, že keď sa zapletie so mnou, tak sa na ňu nebude musieť pozerať a ešte bude mať aj pokoj. Začal som nad tým rozmýšľať. Čo by sa stalo, keby som sa s ňou spojil? Len na nejakú chvíľu sa nemôže dotknúť Ara, aby to nezistil. To bude ešte zaujímavé. Musím sa s ňou nejako tajne stretnúť, ale ako?

„Poviem Vám to rovno. Nechcem chodiť okolo horúcej kaše. Chcel by som, aby ste dali pozor na Bellu, pokiaľ tu bude chcieť bývať. Tak ako? Urobili by ste to?" opýtal sa Aro.

Nemohol povedať nič lepšie. Mal som chuť tu od radosti poskakovať, ale našťastie som sa udržal. Carlisle sa na nás pozrel. Čakal, čo povieme. Všetci sme súhlasili až na Rose, ktorá nemala ďaleko od výbuchu. Emmett si s ňou ešte užije.

„Super," skríkla Bella.

Prekvapene som sa na ňu pozrel. Ona sa teší, že bude u nás bývať? Potom hneď prišlo aj vysvetlenie. Aro myslel na to, že jej dal podmienku. Môže ostať vo Forks, len keď na ňu dáme pozor, lebo Alec bude musieť častejšie chodiť do boja a s Jane ju nenechá samú bez dozoru.

To ešte bude zábava. Som zvedavý, ako to všetko dopadne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevieš, kto som! - 9.kapitola:

 1
1. kikuska
26.08.2011 [11:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!