Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevieš, kto som! - 11. kapitola

Forks a Port Angeles


Nevieš, kto som! - 11. kapitolaV tejto kapitole sa dozviete, ako dopadne boj Edwarda a Aleca. Dúfam, že sa Vám táto časť bude páčiť. V tejto poviedke už nebudem pokračovať. Ďakujem všetkým, ktorí mi napísali nejaký komentár, ale aj tým, čo si vôbec moju poviedku prečítali. Vaša tapta. :D

11. kapitola

 

Alec

Stál som oproti Edwardovi, tomu debilovi, čo si o sebe myslí, že je majster sveta. Nemohol som sa už dočkať, kedy naňho skočím a roztrhám ho na malinké kúsočky a tie kúsočky ešte na menšie, pokiaľ by z neho nezostal ani prach a potom ho upáliť. Ako si vôbec môže myslieť, že bude s mojou Bellou? Počul som, ako zavrčal. Tak mu len treba! Nemá čo liezť do hláv iným. To mu ešte asi nikto nepovedal, že nemá počúvať, keď sa mu to nepáči.

Pozeral som sa naňho, ako sa na mňa rúti. Chcel ma chytiť pod krk, ale ja som mu to nedovolil. Jednoducho som rýchlejší. Zohol som sa, chytil ho za ruku a chcel som mu ju odrhnúť, ale podarilo sa mu prehodiť ma na druhú stranu. Skončil som na zemi. Videl som, ako na mňa skáče, urobil som kotrmelec a tým som sa mu vyhol. Postavil som sa a čakal na jeho ďalší ťah. Snažil som sa nemyslieť na hmaty, ktoré chcem urobiť, ale neváhať a inštinktívne útočiť. Viem, že by som mohol použiť svoju moc, ale chcem sa aspoň trošku zabaviť. Trošku vzrušenia nikdy nezaškodí, ale práve naopak.

Vyzeral byť dosť naštvaný, prepaľoval ma svojimi čiernymi očami ako svoju korisť. Teraz sa sústredím, lebo ma každú chvíľu prerazí a to by nebolo veľmi dobre. To by mi ešte chýbalo, aby on vyhral.

Radšej som sa už zameral len na boj, lebo si to mieril rovno na mňa. Odrazil som sa od zeme a vyskočil na strom. Ten debil ho celý vybral aj s koreňmi a, samozrejme, že s ním začal krútiť z jednej strany na druhú. Skočil som na ďalší strom a to všetko sa opakovalo ešte päť krát. Rozhodol som sa, že zoskočím dole, lebo ma to už prestalo baviť. Tak som aj urobil a hneď sa aj postavil do bojovej pozícii. Už som sa aj prestal baviť a zameral sa naňho ako na prioritný cieľ. Chcel som ho už dostať na lopatky. Vyčistil som si hlavu a snažil som sa nemyslieť na pohyby, ktoré chcem urobiť. Rozbehol som sa, čo najrýchlejšie vyskočil do vzduchu, urobil salto a toho idiota priklincoval k zemi. Snažil sa ma zo seba striasť, ale to som mu nedovolil. No, ale on sa nedal a nakoniec sa mu nejako podarilo uvoľniť z môjho zovretia. Chytil mi jednu ruku a oddelil ju od môjho tela. Sakramentsky to bolelo, ale nevydal som ani jedinú hlásku. Takú radosť mu neurobím. Zavrčal som naňho a zaútočil. Neviem ako sa mu to podarilo, ale za to mi zaplatí. Moju ruku odhodil niekde do lesa. Vyzeralo to, ako keby som bol jeho pes, moja ruka nejaký konár a dáva mi povel aport. Už som toho mal aj dosť. Ten jeho prihriaty úsmev mu hneď zmažem z tváre, že sa bude čudovať. Rozbehol som sa oproti nemu, skočil naňho a uhryzol som ho do krku. Okamžite sa ma snažil odstrčiť. Po pár sekundách sa mu to aj podarilo, ale predtým som mu tam urobil peknú značku.

„To by už aj stačilo!" zvrieskol Carlisle.

Vražedne som sa naňho pozrel. Ako si dovoľuje mi rozkazovať?

„A keď nie?" ironicky som sa opýtal.

„Nerozprávaj sa tak s Carlislom!" rozkázal Edward.

Ja som sa naňho pozrel, pozdvihol jedno obočie a zavrčal.

„Prečo by som nemal?" povýšenecky som sa spýtal.

Sakra, ale tá ruka ma stále bolí.

„Lebo som ti to povedal!" zavrčal.

Postavil sa do bojovej pozície. Napodobnil som ho a už chcel naňho skočiť, keď ma zastavili dve silné paže. Pozrel som sa, kto ma drží. Bol to Emmett, ktorý sa škeril na každého, ako keby sa nič nedialo. Otočil som hlavu späť na toho debila, ale aj jeho držal Jasper. Snažil som sa dostať z Emmettovho „objatia", ale nedarilo sa mi to. Mal väčšiu silu ako ja. Už som bol taký rozzúrený, že som použil svoju moc na Emmetta. Pustil ma a začal tu pobehovať ako splašené stádo kráv, ale on bral všetko, čo mu prišlo do cesty.

„Nevidím!" kričal Emmett a tváril sa, ako keby spadol z višne.

„Okamžite s tým prestaň!"

Vrieskala na mňa jeho šialená manželka.

Ale ja som ju mal v paži a zameral som sa len na toho, čo mi lezie na nervy, od kedy som ho stretol. Už som chcel naňho skočiť a na Jaspera použiť moju moc, keď mi neustúpi z cesty, ale zacítil som Bellin pach, ako sa približuje. Uvedomil som si, že za chvíľu príde a keď ma uvidí bez ruky ako trhám zakomplexovaného upíra, tak z toho nebude mať veľkú radosť.

„Pre tento krát máš šťastie!" zavrčal som.

Otočil som sa a šiel si po ruku, ale predtým som stiahol z Emmetta svoju moc.

„Ja vidím!" šťastne zvrieskol.

Bella

Už som nemohla vydržať to čakanie, tak som sa vybrala za Alecom. Cullenovci mi povedali, že mám počkať pre istotu tu, ale ja nikoho nepočúvam. Dokonca ani ocka, tak nevidím dôvod, prečo by som mala ich. Dúfam, že sa mu nič nestalo. Prosím, nech je ešte celý. Čo keď sa mu niečo stalo? Pri týchto myšlienkach som sa rozbehla ešte rýchlejšie. Cestu som veľmi ľahko našla. Šla som tam, kde boli vytrhnuté stromy, pomaly všetko zničené a podobne. Vyzeralo to tu, ako keby tade prešli prinajmenšom tri tornáda. Prišla som tam o niekoľko minút. Našťastie nešli ďaleko, ale točili sa len dookola. Videla som už Cullenovcov, ale Alec tu nikde nebol. Začala som sa oňho báť.

„Kde je Alec?" vystrašene som sa opýtala.

„Bella?" zaznel mi za chrptom jeho hlas.

Otočila som sa a stál tam. Tváril sa nejako zvláštne, ale teraz som sa tým nezaoberala. Namiesto toho som mu skočila do náručia. Zatočil sa so mnou a asi o minútu pustil. Už viem, prečo som stále taká šťastná v jeho náručí. Už viem tú pravdu, že ho milujem ako len viem a možno aj viac. Poriadne som sa naňho pozrela. Pomaly celé oblečenie mal roztrhané. Ostali mu len nohavice, ale aj tie neboli úplne celé. Bože, aké ma sexy telo. Musím sa upokojiť, lebo nechcem, aby to zistil. Neviem či ma miluje, alebo ma berie ako svoju sestru. Musím to nejako zistiť, ale ako? Ja už len niečo vymyslím. Ale čo?

„Bella," oslovil ma Alec.

Musím sa s tebou porozprávať o niečom dôležitom!" naliehavo povedal.

Počula som, ako niekto za mnou zavrčal. Pozrela som sa tam a videla som Edwarda, ako sa snaží dostať z Jasperovho zovretia.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevieš, kto som! - 11. kapitola:

 1
9. nicol
05.01.2013 [13:00]

SKVELA POVIEDKA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. angela val
09.04.2012 [14:59]

mala by si pokračovať daľej ta poviedka je veľmi záujimavaBella a Alec krásny pár, ,konečne niečo nove, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. kikuska
26.08.2011 [11:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.08.2011 [16:13]

taptaDeynoCullen: Oki, napíšem a ďakujem, že si mi pomohla. Emoticon Emoticon Emoticon

5. DeynoCullen
04.08.2011 [13:19]

OK, potom mi napíš na mail Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [13:02]

taptaDeynoCullen: Možno raz, keď dopíšem tie rozrobené, ale ďakujem za ochotu. Emoticon Emoticon Emoticon

3. DeynoCullen
30.07.2011 [15:30]

V pohode si s mojím nápadom môžeš robiť čo chceš, chceš inšpiráciu na nejakú inú poviedku? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2011 [20:09]

tapta DeynoCullen: Ahoj, najprv by som ti chcela poďakovať. A k článku, čo si mi napísala by som zhodnotila, že určite ma niektoré pasáže zaujali a rada by som ich použila vo svojej poviedke. Nepoviem ktoré,tak dúfam, že ti to nebude vadiť. Nechaj sa prekvapiť. Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2011 [10:55]

DeynoCullenMilá Tapta
Extrémne si ma naštvala tým, že nebudeš pokračovať v poviedke Nevieš, kto som! A ja ta chcem fakt pekne poprosiť aby si k nej pridala ešte niekoľko kapitol.
Ak nemáš nápad ani na túto (ako som sa dočítala v chate), tak ak ťa zaujíma môj názor (čím si teda nie som istá) mohlo by sa to skončiť takto: Alec bude chcieť vyznať Belle svoje city keď v tom ich preruší Alecov mobil- volá Aro. Ten po ňom chce, aby prišiel do Volttery pretože sa chystajú na boj s nejakými novorodenými. Edward je celý bez seba že Bella je teraz „jeho“, ona si však z neho len uťahuje a to ho mrzí. Alec sa pri bitke vážne zraní (akým zázrakom to už som nedomyslela) a zmizne. Bella a Jane sa ho rozhodnú ísť hľadať ale ten magor Edo v tom chce Belle zabrániť a požiada ju o ruku. Už to bude vyzerať že Bella povie áno a vtedy mu jasne oznámi že si o ňom myslí aký je len magor. Z toho sa Edo zrúti a Bella s Jane odídu hľadať Aleca. Počas ich cesty bude mať Bella 17 a Jane ju premení na upíra. Aleca nájdu potrhaného na kusy poskladajú ho a vrátia sa ku Cullenom kde na nich čaká veľmi nahnevaný Aro ktorého zavolal Edward. To už Bella nevydrží a odtrhne Edowi nejakú časť tela. Vtedy Aro pochopí že Bella už nie je malé decko a vie sa o seba sama postarať. Potom by mohli ísť do Volttery a... ak ti to nebude vadiť zvyšok nechám na teba, čo sa týka ostatných tvojich poviedok ešte som si ich nestihla prečítať a zajtra idem na 2 týždne preč takže teraz nemám veľa času... Buď taká dobrá a napíš mi či ťa tento môj nápad zaujal.
Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!