Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neviditeľná 7. kapitola

New moon patry


Neviditeľná 7. kapitolaAhojte. :D :D Je tu siedma kapitola. Bude Bella v poriadku? Ďakujem za komentáre pri minulej kapče. Bola by som veľmi rada, keby každý, kto si to prečíta, pridal aspoň jedného smajla, prosím. Ďakujem! :D :D

7. kapitola

 

Edward

Bella zaspala. Nedalo mi to a musel som ísť k nej. Spala na gauči. Prišiel som k nej a hneď som ucítil pálivú bolesť v krku. Ja som však tú bolesť len privítal. Stál som nad ňou a sledoval ako spí. Rátal som údery jej srdca. Nikdy som nebol šťastnejší. Zrazu som začul ako niekto ide dolu po schodoch. Vybehol som von a zistil, že už je ráno. Nechcel som odísť, ale dohodli sme sa, že pôjdeme dneska na lov. Rozbehol som sa. Keď som prišiel, všetci ma už nedočkavo čakali. Počul som ako mi v myšlienkach nadávajú. Ignoroval som to. Bol som rád, že nejdeme na nejaký dlhý lov. Chceme byť len tu po okolí. Chytím si pár púm a pôjdeme domov. Rozbehol som sa na sever. Svoju rodinu som nechal ďaleko za sebou. Keď som bol dostatočne ďaleko, zastal som a zhlboka som sa nadýchol. Zacítil som vôňu krvi. Otvoril som oči. Prikrčil som sa a rozbehol som sa. Môj nos ma navádzal. Puma sa rozbehla preč. Vedela, že nemá najmenšiu šancu, ale chcela urobiť všetko pre to, aby prežila. Ja som však k nej priskočil, chytil ju za krk a zahryzol sa. Cítil som ako pazúrmi trká moju košeľu a snaží sa prerezať aj moju pokožku. Puma sa prestala brániť a ja som ju vysal. Nezostala v nej ani jediná kvapka krvi. Netrvalo dlho a narazil som na ďalšiu. Vedel som, že by som mal ešte niečo uloviť, ale niečo mi hovorilo, že by som sa mal vrátiť. Povedal som im, že mi stačilo a rozbehol som sa k Bellinmu domu. 

Tak hrozne som sa na ňu tešil, že mi pripadalo ako večnosť prísť k Bellinmu domu. Ona však doma nebola. Zacítil som Bellinu vôňu. Išla do lesa aj s Renée. Rozbehol som sa po jej vôni, ale vtom som zacítil aj niečo iné. Bol to pach upíra. Rozbehol som sa najrýchlejšie ako som mohol. Zrazu som začul výkrik. Patril Belle. Bola blízko. Zbadal som ako sa ten upír zahryzol do Bellinho krku. Rýchlo som ho od nej odtrhol. Chytil som ho pod krk, ale on sa mi vykrútil. Chcel ma tiež chytiť pod krk, ale ja som sa mu rýchlo vyhol. Uhýbal som sa mu. Už ho to prestávalo baviť. Bol nazúrený, a tak som to použil proti nemu. Chcel som ho jednou rukou zmiasť. Odrazil ju preč a vtedy som mu tou druhou oddelil hlavu od tela. Škrtol som zápalkou a zapálil ho. Pozrel som sa na Bellu. Tá sa triasla. Renée sa nad ňou nakláňala. Keď som sa k nim chcel priblížiť. Renée Bellu tuho objala. Snažila sa ju ochrániť predo mnou.

„Ja vám nič nespravím!“ Renée sa trochu upokojila, ale Bellu nepúšťala. Znovu som sa pozrel na Bellu. Bola úplne bledá, viečka tisla k sebe a zvíjala sa od bolesti. Vedel som čo sa deje. Má v sebe jed. Kľakol som si k nej a povedal.

„Bella, neboj sa. Všetko bude v poriadku!“ Vedel som, že je to slabá útecha, ale stále je to lepšie ako nič. Vedel som, ako sa cíti a to mi spôsobovalo ešte väčšiu bolesť ako keď som sa menil ja. Renée sa uvolnila. On ju miluje. Začul som ako si pomyslela. Ja som sa nad tým usmial. Bol to však smutný úsmev.

„Musím ju zaviesť ku Carlisleovi!“

„Kto je to?“ opýtala sa ma Renée.

„To je môj otec. Renée, viem, že vám to bude pripadať čudné, ale musíme sa tam dostať čo najrýchlejšie a bolo by dobré...“

„Ja Bellu nepustím!“ Pochopila hneď, čo som chcel povedať.

„Renée. Chodte týmto smerom. Dostanete sa domov. Potom zoberte auto a chodte na diaľnicu. Chodte až kým neuvidíte malú čiernovlásku. Tam zastavte. Ona vás zavezie k nám,“ povedal som. Nemohol som ich odniesť obidve.

„Dobre,“ povedala a vybrala sa smerom, ktorý som jej ukázal. Pozrel som sa ešte na oheň, ktorý už prestal horieť. Zostal tam už len popol. Ja som sa rozbehol k nám domov. Tá cesta mi pripadala ako večnosť. Bežal som najrýchlejšie ako som mohol, ale stále to nebolo dosť rýchlo. Konečne som uvidel dom. Alice už čakala na diaľnici. Vybehol som hore a položil Bellu na posteľ. Pozrel som sa na ňu a mal som pocit, že keby moje srdce bilo, tak teraz by biť určite prestalo. Bella mala tvár stiahnutú v bolestnom kŕči presne tak ako aj celé telo. Carlisle už stál pri mne.

„Edward, čo sa stalo?“ opýtal sa ma, ale ja som neodpovedal. „Edward, odpovedz!“ Zobral som zvyšok odvahy a vysvetlil Carlisleovi čo sa stalo.

„Takže je mŕtvy?“ opýtala sa ma na koniec.

„Áno!“ povedal som s takým odporom aký som aj cítil. Nenávidel som ho za to, čo spravil Belle. Mojej Belle.

 

Alice

Rozbehla som sa k diaľnici. Edward ešte nebol doma, ale videla som ako ma tam posiela.

Čakala som celkom dlho, ale konečne pri mne zastavilo auto. Nastúpila som a navigovala som Renée k nášmu domu. Rovno sa rozbehla do vnútra. Išla som za ňou a zaviedla ju k Belle a Edwardovi. Keď zbadala Bellu, začala plakať. Ani sa jej nečudujem. Vidieť takto vlastnú dcéru. Sadla si k nej na postel.

„Čo sa to s ňou deje?“ opýtala sa medzi vzlykmi. Edward nemal silu odpovedať, a tak som jej všetko vysvetlila ja. Povedala som jej o nás, o ostatných upíroch, samozrejme nie všetko, ale hlavne som jej hovorila o tom, čo sa deje s jej dcérou.

„Takže sa z nej stane upír?“ opýtala sa nakoniec. Ja som len prikývla. Niesla to dosť statočne. Pozrela sa na Bellu a tuho ju objala. Vyzeralo to, že ju už nikdy nepustí.

 

Edward

Nikdy som nebol na seba taký naštvaný. Stačila chvíľka, iba o chvíľu skôr by som prišiel a Bella by sa nemusela zvierať v bolestiach. Keby som neodišiel nič by sa nestalo. Je to len a len moja vina. Nemal som to dopustiť. Mal som niečo urobiť, keď som zistil, že má v sebe jed. Ale čo?

Renée tuho objímala svoju dcéru a ja som ju pevne držal za ruku. Už ju nikdy nepustím. Nikdy! Vtom som si uvedomil, že aj Bella pevne zviera moju ruku. Mal som pocit, že moje srdce znovu začalo biť, ale bol to len pocit. Okrem toho, ona ani nevie koho tak pevne za ruku drží.  

 

6. kapitola - 8. kapitola - Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neviditeľná 7. kapitola:

 1
05.03.2012 [20:56]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2012 [22:43]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Nádhera, ale ani se neopovaž udělat něco Reneé! Našla bych si tě a vlastnoručně za... No to ne, kdo by to pak dopsal, že jo... Aspoň tedy přizabila!!! Emoticon Prosím, ať je z ní hodná novorozenská upírka, prosím na kolenou!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2012 [21:51]

SkyBlusuper! :) Emoticon

6. LidkaH
04.03.2012 [20:29]

skvela kapitolka!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2012 [20:25]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2012 [19:16]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2012 [18:55]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
04.03.2012 [18:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
04.03.2012 [18:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!