Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepřemožitelní 1. kapitola

23


Nepřemožitelní 1. kapitolaElisabeth a Alex jsou sourozenci, kterým na světě nezbylo už nic. Mají jen sami sebe. Co se stane, když potkají někoho, kdo je přinutí k novému životu? Příběh o tom, co je moc, láska, nenávist, i zrada ve světě upírů a jak se s ní vypořádají hlavní hrdinové.

„Tak si pospěš!" zavolal do poschodí můj bratr, který se mě snažil dostat do auta. Lehce jsem si přetřela rty leskem a už jsem za ním běžela dolů.

„Přijdeme pozdě do školy!" vyšiloval, ale byla jsem si jistá, že to stihneme bez problémů.

„Žák nikdy nechodí pozdě, to jenom učitel chodí moc brzo." Zkusila jsem ho rozesmát a podařilo se mi to.

„Dobře to je taky možné," usmál se a nastartoval svoje staré autíčko. Už nějakou dobu přesluhovalo, ale to nám nevadilo. Hlavní bylo, že pořád jezdilo. Dojeli jsme až ke škole a opravdu bylo asi trochu pozdě, protože parkoviště bylo plné, a tak jsme museli zaparkovat v jedné odlehlejší ulici, kde jsme konečně našli volné místo.

„Teda Elis," použil zkratku mého jména „Ty si vážně koleduješ o pěknej průšvih, když chodíš pořád pozdě," řekl mi vážně, ale prokoukla jsem ho, protože jsem viděla, jak se koutkem úst usmívá.

„Já si koleduji? Promiň, ale to je tvoje chyba. Kdyby to tvoje auto jezdilo rychleji, tak jsme to stihli!" Usmála jsem se na něj líbezně.

Pokračovali bychom ve vzájemném provokování dál, kdyby se vedle nás zčista jasna neobjevil nějaký muž. Byl zahalený v červené kápi a jeho oči rudě zářily.

„Kdo jste?" zeptal se Alex a stoupl si přede mě, aby mě chránil svým tělem. To se mi nelíbilo a stoupla jsem si vedle něj.

„Jsi odvážná..." řekl ten muž hlubokým, ale zároveň tajemným hlasem. „Jsem Felix a vy půjdete s námi," oznámil nám a vedle něj se objevili další dva muži.

„Proč? Co se děje?" zeptala jsem se a podívala jsem se vyděšeně na bratra.

„Nejsem tu od toho, abych vás o něčem informoval. Já vás jen přivedu. Ať chcete nebo ne!" řekl výhružně a my jsme ho raději poslechli. Zavázali nám oči, a pak to bylo velmi zvláštní.

 

V jejich přítomnosti jsem se cítila nesvá. Měla jsem strach, protože to mohli být únosci nebo kdokoli! Oči jsme měli zavázané a jediné, co vím, bylo to, že jsme nešli, ale zdálo se mi, jako kdybychom letěli. Ruce toho člověka, který si říkal Felix, mě pevně svíraly a nohama jsem nedosáhla na zem. Cítila jsem jenom to, jak mi vlasy vlály ve větru. Cestou jsem musela usnout, protože si z části nic nepamatuji.

 

Poměrně velká zima mě probudila a já jsem otevřela oči, ale pořád jsem je měla zavázané.

„Alexi?" zavolala jsem tak, jak nejhlasitěji jsem mohla, protože jsem nevěděla, zda je tu u mě.

„Elis? Co se děje?" zeptal se vystrašeně, protože můj výkřik jeho jména byl děsivý.

„Ticho!" přikázal Felix a my jsme utichli.

Někde za námi se zavřely dveře a podle rámusu, který nadělaly, to nejspíš byly hodně staré a kovové dveře. Kde to proboha jsme?

„Můj pane." Slyšela jsem Felixe, který na někoho promluvil, pak nastalo dlouhé ticho.

„Výborně! Našel jsi je," řekl neznámý hlas radostně. Pak mi někdo rozvázal oči a já jsem konečně opět mohla vidět. Chvíli trvalo, než si moje oči zvykly na světlo, které bylo tlumené, protože jsme byly v nějaké místnosti, která neměla okna. Vypadalo to, jako kdybychom byly pod zemí! Podívala jsem se na bratra a v jeho tváři jsem četla stejně překvapený výraz.

„Vítejte ve Volteře," řekl ten neznámí hlas a já jsem se podívala do očí člověka, který měl stejné rudé oči, jako má Felix.

„Kdo jste?" zeptala jsem se nejistě.

„Mé jméno je Aro, a toto jsou Caius a Marcus. Jsme páni ve Volteře." představil se a usmíval se úsměvem, který mi naháněl hrůzu. „Dovolíš?" došel až ke mně a podíval se na mou ruku. Nevěděla jsem, co mám dělat, a tak jsem mu ji podala. Aro zavřel oči a chytl mě za ruku, ale dotýkal se jí jen špičkami prstů. Chvíli nehybně stál, a pak přešel k Alexovi a udělal to samé.

„To je zajímavé," řekl, když se pustil jeho ruky. „Takže jen ona..." pokračoval ve své mluvě.

„Co se děje?" zeptal se Alex. „Proč jste nás sem přivedli?" zeptal se po chvíli, když viděl, že mu nikdo neodpovídá.

„Nechal jsem vás přivést, protože jste podle dávného proroctví ti, kteří mají nadpřirozenou sílu," odpověděl na bratrovy otázky.

„Kdybychom nějakou sílu měli, tak proč bychom ji nepoužili už dříve?" zeptala jsem se ironicky.

„Nepoužili jste ji, protože se vaše schopnosti objeví až ve chvíli, kdy se stanete jedni z nás. Stanete se upíry," řekl klidně a přeslechl můj ironický podtón.

„Cože?" zeptala jsem se současně s Alexem.

„Po vaší přeměně bude spousta času. Jane?" zavolal za sebe a do místnosti vstoupila malá upírka.

Shrnutí - 2.kapitola


Je to takový můj první pokus, takže doufám, že se Vám bude líbit. :-) Každý komentář uvítám. Pokud bude kritický, tak i ten ráda uvidím, protože alespoň zjistím, co bych měla zlepšit. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepřemožitelní 1. kapitola:

 1
1. Maku
19.05.2011 [20:03]

hele jsi šikulka! Emoticon Emoticon krátké a fakt napínavý...jsi talent od přírody Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!